خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و آژاکس 22 شهریور 1401

پخش زنده لیورپول و آژاکس 22 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب از ساعت 23:30 در هفته دوم چمپیونزلیگ به مصاف هم می‌روند.

لیورپول یورگن کلوپ امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در هفته دوم لیگ قهرمانان در آنفیلد میزبان آژاکس است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و آژاکس 22 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده لیورپول و آژاکس 22 شهریور 1401

لیورپول کلوپ با همه ستارگانش و با وجود همه نمایش‌های قدرتمندانه فصل پیش، امسال فصل بدی را می‌گذراند. آن‌ها البته فصل را با کسب چریتی شیلد و پیروزی بر من سیتی قدرتمند آغاز کردند اما در ادامه و در لیگ با گذشت 6 هفته تنها 2 برد کسب کرده‌اند و سه تساوی و 1 شکست برایشان به ثبت رسیده است.

 لیورپول در هفته اول لیگ قهرمانان و در استادیوم دیگو آرماندو مارادونای شهر ناپل نیز، برابر ناپولی لوچانو اسپالتی با نتیجه دو از انتظار 4 بر 1 تحقیر شد.

در عوض، قهرمان هلند این روزها اوضاع خوبی دارد و با وجود جدایی ستارگانش،‌ همچنان در لیگ هلند یکه‌تاز است. آن‌ها در هفته اول لیگ قهرمانان نیز در خانه با 4 گل گلاسکو رنجرز را در هم کوبیدند.

گفتنی است دو تیم  پیش از این و در مرحله گروهی همین رقابت‌ها در سال 2020 نیز هم گروه بودند که در آن سال هر دو بازی را لیورپول با نتیجه 1 بر 0 پیروز شد. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و آژاکس 22 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و آژاکس 22 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا