خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یزدانی به اسراییل برخورد کرد ؛ قرعه تلخ امیر محمد یزدانی و یک حذف غم انگیز برای کشتی ایران!

یزدانی به اسراییل برخورد کرد تا یک قرعه تلخ بار دیگر شانس مدال جهانی را از یک ورزشکار ایرانی بگیرد؛ امیرمحمد یزدانی نقره قهرمانی جهان سال پیش را داشت.

به گزارش انصاف ورزشی، امیرمحمد یزدانی که نسبت فامیلی نیز با حسن یزدانی و رضا یزدانی اساطیر کشتی ایران دارد و خواهرش زهرا یزدانی نیز کشتی گیر است، سال گذشته در عین جوانی به مدال نقره قهرمانی جهان در نروژ رسیده بود، حالا و با یک قرعه تلخ کشتی آزاد ایران را با یک شوک تلخ رو به رو کرد.

سالهاست که قانون نانوشته عدم رویارویی با ورزشکاران اسراییلی بسیاری از ورزشکاران ایرانی را از کسب مدال جهانی بازمیدارد و اتفاقات گوناگونی از جمله ماجرای باید ببازی معروف در کشتی و بحث تعلیق ورزش جودو ایران که رشته ای است که اسراییل در آن قدرتمند محسوب میشود را به دنبال داشته است.

اما فارغ از بحث به رسمیت نشناختن کشور اسراییل توسط ایران که توسط برخی از ورزشکاران دیگر کشورها در رشته های ورزشی مختلف نیز صورت میپذیرد، دو نکته جای تامل دارد اول آنکه اجباری بودن این موضوع در سالهای گذشته منجر به اعتراض برخی از ورزشکاران و مهاجرت برخی دیگر و متاسفانه تعلیق و جریمه های سنگین شده است. نکته دوم آنکه برخی از این قرعه های نحس و حذف های تلخ بسیار تلخ تر هم میشود؛ چرا که برای مثال همین امیرمحمد یزدانی در صورت رویارویی با کشتی گیر اسراییلی احتمالا زیر یک دقیقه او را شکست می‌داد و این چنین حذف شدن بسیار بسیار سبب تلخکامی میشود.

به هرروی یزدانی به اسراییل برخورد کرد و. به احتمال 99 درصد باید قید طلای جهان را بزند که بسیار برای او ناراحت کننده خواهد بود؛ البته باید منتظر واکنش رسمی فدراسیون کشتی نیز بمانیم.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان طبق برنامه از فردا آغاز میشود.

یزدانی به اسراییل برخورد کرد تا یک قرعه تلخ بار دیگر شانس مدال جهانی را از یک ورزشکار ایرانی بگیرد؛ امیرمحمد یزدانی نقره  قهرمانی جهان سال پیش را داشت.
یزدانی به اسراییل برخورد کرد تا یک قرعه تلخ بار دیگر شانس مدال جهانی را از یک ورزشکار ایرانی بگیرد؛ امیرمحمد یزدانی نقره قهرمانی جهان سال پیش را داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. حالا کشتی بگیره چه اتفاقی میافته،،این همه فرزندان مسئولین با پول بیت المال رفتن اروپا و امریکا دارن خوشگذرانی میکنن، هر روز اختلاسهای نجومی در هر ارگانی اتفاق میافته،برای مسئولین رده بالا، هیچ اهمیتی نداشته ولی ،،،تا نوبت به مسابقه ورزشکاران کشورمان با حریف اسرائیلی میشه،،همه رگ غیرتشون باد میکنه و ادای انقلابیها رو در میارن!!!!!!

    35
    3
    1. اگه جای این جوان بودی و بعد یک‌سال تمرین سخت، به همین راحتی «مجبور» به کشتی نگرفتن می‌شدی اون‌وقت حال‌ت پرسیدن داشت. این کشتی نگرفتی نه‌تنها هییییییچ ارزشی نداره بلکه ضدارزش هم حساب می‌شه. در کار دین که گفته می‌شه اصل دلیل آفرینشه، اکراه و اجبار معنا نداره بعد در یک کشتی ورزشکارو مجبور می‌کنن کشتی نگیره.

      18
      1. حکومت جمهوری اسلامی ایران بنابه دلایل مختلف ازجمله جنایات رژیم جعلی وغاصب اسرائیل مثل تروروتحریم ملت ایران این رژیم رابه رسمیت نمیشناسدو این یکی ازمواضع وفرامین صریح ودرست ومنطقی امام خمینی والان مقام معظم رهبری به عنوان کسانی که طبق قانون اساسی دارای اختیارات حکومتی وولایت مطلقه فقیه بوده اند میباشد.پس هرچیزی که باعث به رسمیت شناخته شدن اسرائیل شود خلاف اصول نظام وانقلابه وخیانته. ضمنادرمورد مسائل ملی وبرون مرزی وجایی که طرف مقابل رژیم غاصب اسرائیل باشدتا اجازه رهبری نباشد کاری صورت نمیگیرد واین اجازه یاعدم اجازه ازاختیارات رهبری هست ونیازی به نوشتن قانون نداره چون مواضع رهبری عین قانونه.
        پس باید درانتقاد انصاف رارعایت کردکه موجب تشویش اذهان عمومی وشادی دشمنان نظام وانقلاب نشد.

      2. اولاکه بحث اجبار دردین بااین مساله ربطی به هم ندارند درثانی درپذیرش اصل دین اجباری نیست ولی وقتی پذیرفتی درهردینی هم قوانین اجباری هست مثل واجبات وترک محرمات دین اسلام واحکام واجب وحرام دینهای مسیحیت وغیره.پس قبل ازاینکه موضوعات راباهم قاطی کنیم بهتره مطالعه تحقیق کنیم.ضمنامبارزه بادشمنان اسلام وکشوربه هرنحوی ازهر مدالی باارزش تره وخود ورزشکاران هم بارها قبولش کردند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا