خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح پلیس تهران درباره به کما رفتن دختر سنندجی در مقر انتظامی

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران در پی انتشار اخباری درباره به کما رفتن دختر سنندجی پس از انتقال به یک مقر انتظامی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران روز پنجشنبه درباره این باره اعلام کرد: خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.

در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است:‌ بلافاصله این زن با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرده است: «ضمن رد برخی اخبار و ادعاهای رسانه‌های معاند درباره این حادثه»، مستندات مربوطه در این خصوص در اختیار پلیس بوده و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدمت فرمانده محترم نیروی انتظامی عرض سلام دارم،آگهی ازوضعیت مهسا مرا شوکه کرد،فرمانده گرامی، افرادیکه درصف اول هستند وبا مردم بصورت مستقیم درتماسند باید ازافراد صبور ،تحصیلکرده وآگاه به قوانین باشند .مردم ما که ازفرعون بدترنیستند که خداوند متعال حضرت موسی را به گفتار ملایم با وی سفارش میکند،متاسفانه زحمات همکاران درنیروی انتظامی تحت الشعاع ندانم کاری وخشونت افرادی قرارمیگیرند که فکرمیکنند فرماندهانشان ازایتکار خشنود میشوند .
    فرمانده ارجمند این افراد را که بجای کلاه آوردن، کلاه رابانیمتنه بریده شده میآورند از تماس با مردم دورکنید.عمل کرد این افراد موجب لکه دارشدن زحمات نیروی انتظامی است. با احترام مجدد کهنه آژان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا