خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دود خانه‌های نجومی به چشم کارگران شهرداری رفت

پس از افشای واگذاری خانه های نجومی به برخی از مدیران و اعضای شورای شهر تهران، شهرداری دستور متوقف شدن پروژه های تعاونی پرسنل خود را صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری پانا، به نظر می رسد شهرداری قصد دارد 30 هزار کارمند شهرداری را در مقابل خبر افشای واگذاری شبهه دار اخیر خود در قالب تعاونی های مسکن قرار دهد.

در حالی که بیشتر تعاونی های پرسنل شهرداری زمین هایشان در مناطق حاشیه ای و ارزان قیمت و با متراژ های محدود قرار دارد.

بر اساس اسناد منتشر شده بیشتر واگذاری ها به صورت خانه و زمین بوده و در متراژه های بالاست. این در حالی است که خانه 400 متری به یک کارگر ساده شهرداری داده نمی شود و به نظر می رسد که شهرداری تهران قصد دارد که پرسنل خود را به عنوان سپر در برابر اسناد منتشر شده قرار دهد.

محمد مهدی تندگویان نایب رییس کمیسیون معماری و شهرسازی با تأیید این خبر به پانا گفت : متأسفانه بعد انتشار خبر واگذاری خانه ها به برخی از اعضای شورای شهر، شهرداری تعاونی های مسکن پرسنل شهرداری را مسکوت گذاشته است که این بی عدالتی کامل است.

وی ادامه داد: اگر لایحه ای به شورای شهر بیاید و در آن شهرداری درخواست کند که 50درصد تخفیف به کارگران و پرسنل شهرداری داده شود من به عنوان عضو شورای شهر موافقت می کنم اما اگر مدلی که در گزارش سازمان بازرسی آمده تایید شود و صحت داشته باشد بسیار متفاوت است با آنکه قرار است به یک کارگر ساده شهرداری در منطقه 22 یک آپارتمان 70 متری واگذار شود.

به گزارش پانا، چندی پیش برخی رسانه ها مدعی شدند که تعدادی خانه و ملک با متراژهای بالا  در مناطق شمالی تهران به برخی از اعضای شورای شهر از جمله ،محسن پیرهادی ،معصومه آباد ، ابولفضل قناعتی ، هادی ساعی ، الهه راستگو و ..با تخفیف بالا واگذار شده است .

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا