خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فوتسال ایران و تایلند 14 مهر 1401

پخش زنده فوتسال ایران و تایلند 14 مهر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در نیمه‌نهایی جام ملتهای آسیا به مصاف هم می‌روند.

ایران در ادامه روند خوب خود در جام ملتهای آسیا، حال و بعد از پیروزی مقتدرانه بر ویتنام در یک چهارم نهایی، در نیمه‌نهایی امشب از ساعت 20:30 به وقت ایران به مصاف تایلند می‌رود. برای تماشای پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند 14 مهر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند 14 مهر 1401

پخش زنده فوتسال ایران و تایلند 14 مهر 1401

ایران رقابت‌های فوتسال آسیا را با پیروزی 5 بر 0 برابر اندونزی آغاز کرد و با دو پیروزی مقتدرانه 10 بر 1 برابر چین تایپه و 9 بر 0 برابر لبنان کار خود را در دور گروهی با صدرنشینی مقتدرانه پایان داد. ایران در یک چهارم نهایی نیز، در روز 12 مهر ویتنام را با نتیجه 8 بر 1 شکست داد.

تایلند اما به عنوان صدرنشین گروه 1 به مرحله حذفی صعود کرد. آن‌ها در بازی اول خود عراق به سرمربی‌گری ناظم‌الشریعه، سرمربی سابق تیم ملی ایران با نتیجه 3 بر 2 شکست دادند، سپس یک تساوی با کویت داشتند و در بازی اخر با نتیجه 6 بر 1 عمان را در هم کوبیدند. تایلند در یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 3 بر 2 از سد تاجیکستان گذشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا