خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۵ بازی برتر کریپتویی موبایلی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال!

رپورتاژ آگهی

چکیده : کسب درآمد از ارز دیجیتال از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ یکی از این راه‌ها هم انجام بازی‌های کریپتویی مثل سندباکس، دسنترالند و آکسی اینفینیتی است.

کسب درآمد از ارز دیجیتال از راه‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ یکی از این راه‌ها هم انجام بازی‌های کریپتویی است. در واقع، فناوری غیرمتمرکز شبکه بلاک‌چین که ارزهای دیجیتال از طریق آن اجرا می‌شوند، امکان کسب درآمد از بازی را برای کاربران فراهم کرده است. به همین خاطر است که در حال حاضر، پرداختن به بازی‌های ویدئویی مانند گذشته وقت تلفن کردن نیست و می‌تواند به عنوان یک شغل مطرح باشد. در ادامه برخی از بازی‌های محبوب برای کسب درآمد از ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد. آن‌گاه اگر شما به این بازی‌ها علاقه داشته باشید، می‌توانید به کسب درآمد از طریق آن‌ها فکر کنید و در صورت داشتن علاقه، مهارت و شرایط لازم، از آن درآمد کسب نمایید. پس با ما همراه شوید.

۵ بازی برتر کریپتویی موبایلی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال!

معرفی 5 بازی برتر کریپتویی موبایلی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بازی‌های بسیاری وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توان به کسب درآمد پرداخت. اما طبیعتاً هرکس به سبک و ژانر خاصی از این بازی‌ها علاقه دارد. برخی از محبوب‌ترین بازی‌های کریپتویی در نزد کاربران، بازی‌های زیر هستند:

  • بازی اکسی اینفینیتی «Axie Infinity»

اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین و بهترین پلتفرم‌های مبتنی بر کسب درآمد از ارز دیجیتال است که می‌توان از نسخه موبایلی (اندروید و ios) آن استفاده کرد. این بازی از بازی خاطره‌انگیز پوکمون «Pokemon» الهام گرفته شده است اما طراحی متفاوتی دارد. در این بازی هیولای کوچک که اکسی «Axie» نام دارند را می‌توان پرورش داد، سپس با استفاده از آن‌ها با سایر اکسی‌های داخل بازی مبارزه کرد. همچنین می‌توان اکسی‌ها را در بازار داخلی بازی با ارزهای دیجیتال مبادله کرد. توکن بومی این بازی «AXS» نام دارد که در بازار کرپیتو عرضه شده است. بنابراین در جریان بازی با کسب این ارز دیجیتال می‌توان آن را به کیف‌پول انتقال داده و سپس آن را فروخته و نقد کرد. البته برای ورود اولیه به این بازی باید سرمایه اولیه برای خرید 3 اکسی را داشته باشید که قیمت هر اکسی چیزی بین 100 تا 200 دلار است! برای خرید AXS اینجا کلیک کنید.

  • بازی سندباکس «Sandbox»

سندباکس نیز دیگر بستر برای کسب درآمد از ارز دیجیتال است که در دو نسخه اندروید و ios قابل دسترسی است. در این بازی می‌توان زمین‌های مجازی تحت عنوان لند «LAND» را آباد کرده و سپس در قالب توکن NFT به فروش رساند. در این بازی‌ می‌توان زمین خود را در اختیار سایر بازیکنان قرار داد و از این راه نیز به کسب درآمد پرداخت. توکن بومی این بازی تحت نماد سند «SAND» در بازار کریپتو عرضه شده است. بنابراین با کسب این توکن در جریان بازی، می‌توان آن را به کیف‌پول انتقال داده و پس از فروش به پول نقد تبدیل کرد. بازی سندباکس یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای کسب درآمد از ارز دیجیتال است که محبوبیت بسیار بالایی در نزد کاربران دارد. برای خرید Sand کلیک کنید.

بازی سندباکس «Sandbox»
  • بازی زد ران «Zed Run»

اگر به بازی اسب‌سواری علاقه دارید، بازی زد ران در نسخه‌های اندروید و ios در دسترس قرار دارد تا بتوانید ضمن لذت بردن از آن، به کسب درآمد هم بپردازید. روند این بازی حول محور پرورش، تولید‌مثل و مسابقه با اسب‌ها در مقابل دیگر بازیکنان واقعی قرار دارد. البته از هریک از این مراحل می‌توان درآمد رمزارزی کسب کرد یا اسب‌ها را به دیگر بازیکنان فروخت. قابلیت تماشای زنده مسابقه اسب خود یا دیدن بازپخش آن نیز در زد ران امکان‌پذیر است. اسب‌های این بازی دارای ویژگی‌های منحصر به خود هستند. در واقع خلوص ژن، چابکی، سرعت و… از جمله خصوصیاتی هستند که اسب‌های این بازی‌ را از هم متمایز می‌کنند و از این رو هر اسب دارای ارزش و قیمت متفاوتی است. این بازی نیز دارای محوریت NFT است. به طوری‌که اسب‌ها را می‌توان در قالب توکن NFT معامله کرد.

  • بازی دسنترالند «Decentraland»

دسنترالند، دیگر بازی شناخته شده در حوزه کریپتو است که کسب درآمد از ارز دیجیتال را برای کاربران و گیمرها فراهم کرده است. در این بازی‌ نیز می‌توان به توسعه زمین‌های مجازی پرداخت. پس از ورود به این بازی باید آواتار خود را بسازید تا در محیط بازی به واسطه‌ی آن آواتار فعالیت کنید. در این بازی می‌توان اقلام قابل جمع‌آوری مانند سلاح‌ها، لباس آواتارها و… را در قالب توکن NFT مبادله کرد. همچنین این بازی دارای ارز دیجیتال بومی تحت نماد مانا «MANA» در بازار کریپتو است که یک توکن ارزشمند در این بازار محسوب می‌شود. در این بازی می‌توانید LAND بخرید و در آن‌ها از اپلیکیشن‌های مختلف همچون بازی‌ها، تبلیغات و… میزبانی نمایید؛ آن‌گاه در ازای آن حق اجاره دریافت کنید! از اینجا می‌توانید برای خرید مانا اقدام کنید.

بازی دسنترالند «Decentraland»
  • بازی هش راش «Hash Rush»

دیگر بازی موبایلی و قابل دسترس برای کاربران کریپتو، بازی هش راش است که از هر دو نسخه اندروید و ios برخوردار است. این بازی دارای گرافیک بالایی است که تجربه بازی لذتبخشی را برای گیمر ایجاد می‌کند. شیوه انجام این بازی طوری است که بازیکن‌ها باید برای خودشان پایگاه بسازند، سپس در سیارات مختلف به استخراج کریستال بپردازند. کریستال‌های استخراج شده در این بازی، دارایی‌های ارزشمندی محسوب می‌شوند که باید از آن‌ها در برابر هجوم دشمنان مراقبت شود. شیوه درآمدزایی از بازی هش راش نیز به وسیله همین کریستال‌ها صورت می‌گیرد. به طوری‌که کریستال‌ها را می‌توان با سایر بازیکن‌ها مبادله کرد و آیتم‌های مختلف درون بازی را با آن‌ها خریداری کرد. جمع‌آوری منابع را می‌توان کلید موفقیت در این بازی محسوب کرد.

موارد فوق جزو بازی‌های مطرح برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هستند که بیشتر آن‌ها قابلیت ایجاد و معامله توکن‌های NFT را نیز دارا هستند. لیست بازی‌های کریپتویی مبتنی بر کسب درآمد از ارز دیجیتال را می‌توان تا ده‌ها مورد دیگر نیز ادامه داد، اما بازی‌های نامبرده دارای محبوبیت و رابط کاربری جذابی برای کاربران هستند که شما نیز می‌توانید برحسب سلیقه خود به محیط آن‌ها ورود کنید و با کسب مهارت در آن‌ها به کسب درآمد بپردازید.

آیا می‌توان از مبادله توکن‌ بازی‌های کریپتویی هم درآمد کسب کرد؟

طبیعتاً افرادی که به حوزه گیمینگ علاقه دارند، شانس بیشتری برای کسب درآمد از ارز دیجیتال در بازی‌های کریپتویی دارند. اما عده زیادی از کاربران حوزه کریپتو، علاقه چندانی به بازی ندارند. این افراد اگرچه بازی هم نکنند، اما می‌توانند از خریدوفروش توکن‌های ارزشمند این بازی‌های در بازار ارزهای دیجیتال به سوددهی برسند. در واقع تریدرها در جریان معاملات رمزارزی خود، روی توکن‌های بومی بازی‌های کریپتویی هم سرمایه‌گذاری می‌کنند. برخی از این توکن‌ها مانند توکن اکسی «AXS»، مانا «MANA» و… پتانسیل رشد بالایی دارند. بنابراین تریدرها ضمن تحلیل بازار این ارزها، در زمان‌های مناسب برای خرید یا فروش آن‌ها اقدام می‌کنند تا از نوسان قیمت آن‌ها سود بگیرند.

چطور می‌توان روی توکن بازی‌های کریپتویی سرمایه‌گذاری کرد؟

اگر شما در جریان تحلیل‌های شخصی خود بخواهید روی توکن برخی از بازی‌های کریپتویی سرمایه‌گذاری کنید، این توکن‌ها از طریق صرافی‌های آنلاین قابل خریداری هستند. اما با توجه به اینکه صرافی‌های بین‌المللی بخاطر تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان، کاربران ایرانی را محدود کرده‌اند، تریدرهای ایرانی برای خرید ارزهای دیجیتال یا توکن‌های بومی بازی‌های کریپتویی از صرافی‌های داخلی استفاده می‌کنند. در بین صرافی‌های محبوب ایرانی نیز صرافی بیت پین «https://bitpin.ir/» با پشتیبانی از بیش از 120 ارز دیجیتال، از برخی از توکن‌های بازی‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین با سرمایه اولیه 100 هزار تومان نیز می‌توان در این صرافی به خرید توکن پرداخت. خوشبختانه مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی بیت‌پین نیز به نسبت سایر پلتفرم‌ها آسان‌تر و سریع‌‌تر است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا