خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مشاور رستم قاسمی به «عکس‌های خصوصی» منتشرشده از او

همشهری آنلاین نوشت: «انتشار عکس‌های خصوصی منتسب به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی که پیش از ظهر امروز در شبکه‌های اجتماعی حاشیه ساز شده واکنش مشاور وزیر را نیز به همراه داشته است.

علی جعفری، مشاور و رئیس دفتر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به تصاویر جنجالی منتسب به رستم قاسمی در فضای مجازی واکنش نشان داده است.

جعفری در صفحه توییتری خود نوشت: «صرف‌نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکسهای خصوصی یک زن و شوهر با کدام مکتب اخلاقی سازگار است؟ برای اغراض سیاسی، شرافت و انسانیت را لجن‌ مال نکنیم.»»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام – جناب رستم خان – ما ایرادی به شما نمی گیریم – هر طوری که میخواهی خودت – همسرت و بقیه تان لباس بپوشید و بچرخید- اما این حق را برای من و همسرم هم محفوظ بدارید ! فقط همین !

    71
    5
    1. حتما کشته شدن دختری مثل مهسا امینی بخاطر دو تارمو جوانمردانه بود؟؟
      عکس های جناب وزیر و همسرشون در فضای عمومی و ملاعام گرفته شده نه فضای سربسته یا حریم خصوصی!

      17
      2
  2. کاش می دانستید که خیلی از خانواده ها آنقدر درگیر معیشت و گرانی و تورم هستند که پارک لاله هم نمی توانند بروند چه برسد به ترکیه برای سیسمونی یا کانادا و مالزی

    51
  3. بايد ديد آنجا مرد هم بوده يا نه؟
    فكرنكنم خانم مقامات دولتي اجازه داشته باشد بي حجاب در كشور ديگر ظاهر شود.كه اگر اينگونه بوده باشد قطعا بايد برخورد شود.

    4
    1
  4. آقای جعفری فرمایش شما متین ولی ایکاش آنزمان که رئیستان یعنی محمودخان احمدی نژاد به زندگی خصوصی میر حسین موسوی ورود و تخریب نمودهم چنین واکنشی نشان میدادید .

  5. … برا خودشون همه چی عادی همه چی عالی والا اگه عکس من کنار یه زن بی حجاب حتی مادر و خواهر و همسرم باشه مگر در عروسی ها …

  6. رستم جان مردم هم همین را میخواهند که اگر خواستند روزی در پارک با همسرشان یک عکس بدون روسری بگیرند عین شما و همسرتان بدون کتک و ضرب و شتم و … عکس بگیرند.

    12
  7. بابا چقدر رو دادید به خدا!!!!!! انتشار عکسهای خصوصی؟؟؟؟!!توی اماکن عمومی اونم تو مالزی عکس منشوری به قول خودتون . لاو میترکونین.بعد دخترای مملکت باید بخاطر چارتا تار موی بیرون اومده از زیر روسری توسری بخورن و …؟ بدهکارم شدیم.

    10
  8. موضوع بر سر آن نيست که چرا ايشان با اين خانم يا همسرش در يک مکان عمومى( مکان خصوصى نبوده ) عکس انداخته مسئله آن است که آنچه مسئولان زنان را به خاطرش محدود کرده و برايش گشت ارشاد و جريمه درست کردند شامل حال خانواده خودشون نيست٬ پدرجان يک بام و دو هوا که نمى شه.

  9. الان مسئولین در برابر حکم اسلامی و قانونی مصونیت دارند؟قانون و حکم اسلام شامل مسئولین نمیشه؟چرا هیچ برخوردی با این فرد صورت نمیگیره؟!!

  10. کسی حق شما را پایمال نکرده ! هرکسی حق دارد با همسرش هرطور که دوست دارد خلوت کند . شما نمی‌دونید دیگه به چی گیر بدین….!! تا این نظام رو زیر سوال ببرین… افشای عکس خانوادگی هر کس نهایت پستی و درماندگی هستش…

    2
    11
    1. وقتی تو بیابون با سرعت داری میری و زنت در خواب تو ماشین روسری از سرش افتاده و بهش پیام احضار میدین ، چرا نیروی ارزشی شما باید آزاد باشن که با زنش چنان عکس هایی بگیره، الآن پخش عکسا شد ناجوانمردی؟ ولی نمایش زنان لخت اروپا تو سیمابرای اهداف سیاسی جایزه؟ رو که نیست سنگ پای قزوینه

  11. خیلی ‌… وقتی شماها به تمام زوایای زندگی خصوصی مردم ورود میکنید، وقتی حتی اتاق خواب مردم را کنترل و برایشان پرونده می سازید و براساس همان پرونده، دادگاهی شان کرده و احکام مسخره ای برایشان صادر می‌کنید، وقتی عکس های خصوصی و خانوادگی دانشمند برجسته ای همچون دکتر کاوه مدنی را منتشر میکنید، مکاتب اخلاقی وجود ندارند! اما حالا که عکس خودتان منتشر می شود، دم از اخلاق و مکاتب اخلاقی می زنید!!؟ اف بر شما ‌‌‌…

  12. .‌.. واقعا این فرد در شان نظام جمهوری اسلامی و دولت انقلابی نیست ، باید زودتر عزل بشه و دیگه بهش مسئولیت ندن . مشکل حجاب تو مملکت ما همین مسئولین … هستن که … .

  13. وقتی تو بیابون با سرعت داری میری و زنت در خواب تو ماشین روسری از سرش افتاده و بهش پیام احضار میدین ، چرا نیروی ارزشی شما باید آزاد باشن که با زنش چنان عکس هایی بگیره، الآن پخش عکسا شد ناجوانمردی؟ ولی نمایش زنان لخت اروپا تو سیمابرای اهداف سیاسی جایزه؟ رو که نیست سنگ پای قزوینه

  14. به قول سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی در عملیات کربلای پنج اُمُّ المعارک صدام؛
    شاید «عملیات فریب» بوده باشد!

    معلم بازنشسته 67 ساله.
    شبه جمعۀ دیزی پُره دُنبه 17 آذرماه 1401
    دسامبر 08 2022
    جمادی الاول 13 1444

  15. در مثل، مناقشه نیست.
    کور از خدا چی می خواست؟!
    در پایان چهار سال اول دولت هشتم و کابینه سیزدهم،
    این حکایت می تواند بهانه ای برای تزلزل در ساخت چهار میلیون مسکن
    طی چهار سال دوره ریاست جمهوری آقای ابراهیم رئیسی باشد!
    معلم بازنشسته 67 ساله.
    شبه جمعۀ دیزی پُره دُنبه 17 آذرماه 1401
    دسامبر 08 2022
    جمادی الاول 13 1444

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا