خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایرن مونیخ و اینتر 10 آبان 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و اینتر 10 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

دو تیم که صعود خود به مرحله بعد را قطعی کرده‌اند، امشب در آخرین بازی دور گروهی در یک بازی تشریفاتی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اینتر 10 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بایرن مونیخ و اینتر 10 آبان 1401

پخش زنده بایرن مونیخ و اینتر 10 آبان 1401

بایرن صدرنشین و 15 امتیازی، هر 5 بازی قبلی گروهی خود را برده و همین اینتر را در جوزپه ماتزا در یک بازی یک طرفه که می‌توانست شکستی خفت‌بار برای نراتزوی رقم بزند، با دو گل شکست داده است. اینتر اما برخلاف فصول پیشین و برخلاف عملکرد فصل جاری در سری آ، در لیگ قهرمانان برابر ویکتوریا و بارسا خوب امتیاز کسب کرده تا 10 امتیازی باشد و صعودش قطعی شود.

بایرن هر 5 بازی پیشین خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و این روزها در بوندسلیگا هم فرم خوبی دارد. اینتر هم البته در 5 بازی آخر شکستی نداشته اما 4 برد و 1 تساوی ثبت کرده است.

حاصل 6 تقابل آخر دو تیم با هم در سالیان اخیر، 4 برد برای بایرن و 2 برد برای اینتر بوده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایرن مونیخ و اینتر 10 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا