خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کارگردان شبکه شهرآشوب کیست؟

غلامعلی دهقان، تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی درباره‌ی رفتارهای شبکه‌ی ایران اینترنشنال نوشت:

یک شبکه ماهواره‌ای بیش ازچهل روز است که از بامداد تا شامگاه واز شامگاه تا بامداد بر طبل نفرت و خشونت می‌کوبد و بر خلاف نامش که باصطلاح ایران اینترنشنال، ایران بین المللی، است فقط از یک کشور خبر درست و نادرست والبته جهت دار با جعل خبر پخش می‌کند.

از کاهی کوهی می‌سازد و البته از کوهی کاهی. بوق‌های ممتد چند اتومبیل را می‌بیند اما شرکت کنندگان میلیونی شیراز و مشهد در تشیع شهدای حرم شیراز را نمی‌بیند.

این شبکه ۱۸۰ درجه با واقعیت‌های جامعه ایرانی تفاوت دارد. وقتی ۹۹ خیابان در شهری آرام است او با زوم کردن روی تجمعات یک خیابان چنان وانمود می‌کند که انگار کلیت یک شهردر حال مخالفت و دادن شعاراست. جنگ روانی یک کلاغ چهل کلاغ واقعا در این شبکه حرف اول وآخر را می‌زند.

شعارنویسی بر روی یک دیوار برای اینان خیزش جهانی محسوب می‌شود. بیش از چهل روز است که در این شبکه در دیگر کشورها خبری نیست چرا که نباید موضوع ایران از اولویت بیفتد.

اما کارگردان این شبکه آشوب طلب کیست وچه منافعی از راه اندازی آن دارد؟

براساس اخبار موثق سعود القحطانی همان مشاور بن سلمان که در قضیه قتل خاشقچی هم مقصر اصلی بود کارگردان و حامی مالی این شبکه به ظاهرایرانی است تا نشان دهد پول چه قدرتی در راه اندازی رسانه دارد.

شبکه‌ای که دیگر نه یک شبکه خبری بلکه اتاق فکر جنگ روانی برعلیه جمهوری اسلامی و منافع ملی است.

اما اگر ترکیه به خاطر نگاه منفعت جویانه پس از مدتی از قضیه خاشقچی گذشت ولی ایران نمی‌تواند کارکرد ضدایرانی واسلامی و نقش این شبکه در حوادث این مدت را فراموش کند. شبکه‌ای به ظاهرایرانی ولی با هدایت و سرمایه گذاری سعودی.

چرا که از قدیم گفته‌اند: مسبب اقوی از مباشراست. مباشران ایرانی بخت برگشتگانی بیش نیستند. مسبب را باید شناخت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. همونطور که العالم و پرس تی وی و سحر و کوثر و هیسبان و…رو بوجود اورده‌اند اما کاری از پیش نرفته.. چون مشکلات عمیق تر از این حرفاست. خودتون رو به کوری و کری زدید اینم نتیجه ش ..خخخخخخ

    8
    2
  2. انچه این دوستمان بیان داشته است یک امر اظهر من الشمس می باشد . ولی جای بسی تاسف است که کارگزاران جمهوری اسلامی و شبکه های رسانه ای ایران در مقابل این رسانهاینقدر فشل و درمانده عمل می کنند .

  3. سلام – این موضع گیریها واقعآ حیرت انگیز است – امروزه یک باشگاه فوتبال برای اینکه به حریف گل بزند و گل نخورد , میرود از همه جای جهان فوتبالیست حرفه ای می خرد – قرارداد رسمی می نویسند و نیروی کمکی خارجی از هر جا که میسر باشد و پولشان برسد تهیه کرده و روانه زمین میکنند- چطور در آنجا نمی گوییم پول سعودی و فتنه آمریکایی و پدرسوختگی صهیونیستی ؟ چون هدف پیروزی یکی بر دیگری است – هم چشمها را باید شست و هم مغزها را…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا