خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لغو عجیب کنفرانس خبری کیروش و عدم اعلام لیست تیم ملی ؛ موضوع سیاسی است یا ورزشی؟

لغو عجیب کنفرانس خبری کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که قرار بود طی آن مرد پرتغالی اسامی مسافران قطر را اعلام کند، گمانه‌زنی‌های عجیبی را به راه انداخته است.

به گزارش انصاف ورزشی، امروز مقرر بود تا سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران لیست نهایی و 26 نفره مسافران جام جهانی قطر 2022 را اعلام کند اما پس از تاخیری طولانی و انتظار خبرنگاران اعلام شد که این نشست لغو شده و لیست نهایی تیم ملی فردا اعلام خواهد شد.

پس از لغو عجیب کنفرانس خبری کیروش اما برخی رسانه‌ها از موضوع فنی و تردید کیروش برای خط کشیدن روی نام یکی دو بازیکن به عنوان علت این اتفاق عجیب یاد کردند؛ اما عجیب، بی‌سابقه و غیرمنتظره بودن اتفاق امروز و باتوجه به شرایط خاص این‌روزهای ایران و همچنین ورزش ایران زمینه برای این موضوع فراهم شد تا بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به دنبال دلایل سیاسی و غیرورزشی برای اتفاقات امروز بگردند.

از موضوعات و شایعاتی که در چندساعت اخیر دست به دست میشود مسئله حضور یا عدم حضور اسامی چون سردار آزمون و مهدی ترابی در لیست نهایی است؛ اسمهایی که در شرایط عادی بدون هیچ تردیدی فارغ از جهت‌گیریهای خود در جریانات اخیر از نظر ورزشی باید مسافر قطر 2022 شوند خصوصا آزمون که حتی با وجود مصدومیتی که از بند آن رها شده، یکی از مهمترین فوتبالیست های حال حاضر ایران است.

لغو عجیب کنفرانس خبری کیروش و عدم اعلام لیست تیم ملی ؛ موضوع سیاسی است یا ورزشی؟
لغو عجیب کنفرانس خبری کیروش و عدم اعلام لیست تیم ملی ؛ موضوع سیاسی است یا ورزشی؟

به هرروی باید منتظر ماند و دید لیستی که فردا از سوی کارلوس کیروش اعلام میشود سوپرایز بزرگی دارد یا خیر و آیا مرد پرتغالی توانایی این را دارد که به مانند همیشه آرامش و تمرکز تیم خود را حفظ کند یا این بار موضوع متفاوت خواهد بود.

گفتنی است فردا تیم ملی ایران که هنوز نفرات نهایی خود را نشناخته عازم قطر خواهد شد تا شاگردان کیروش برای بازی برابر تیم ملی فوتبال انگلیس آماده شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا