خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در اظهارنظری متفاوت وعده داده شد: «رسیدگی شورای شهر به مطالبات پیمانکاران»

منتخب شورای پنجم تهران در واکنش به خودسوزی‎های اخیر مقابل شهرداری‎ها،گفت: برخی از این که گفته شود تهران شهر سوخته است، ناراحت می‌شوند، اما نماد آن خودسوزی پیمانکاران است و در حال حاضر شهری را با کلی بدهی و مشکلات برجای مانده، تحویل گرفته‎ایم که پیمانکاران بدهکار برای دریافت طلب خود مجبور به خودسوزی شده‎اند.

حسن خلیل‎آبادی در گفت‏وگو با خبرنگار انصاف نیوز در اظهارنظری متفاوت و مسوولانه، تصریح کرد: شورای شهر قول اخلاقی می‎دهد که به مطالبات بدهکاران رسیدگی کند و پاسخگو مردم و پیمانکاران باشد، اما ابتدا باید بدهکاران واقعی را از سوری شناسایی و تفکیک کنیم و سپس برنامه‎ریزی و بودجه‎بندی کنیم تا دیگر شاهد خودسوزی و از این قبیل اتفاقات نباشیم.

وی اضافه کرد: بنا به اظهارات، برخی پیمانکاران بیش از چهارسال است که پیگیر مطالبات خود هستند و فشار زیادی به آنها از سوی طلبکاران وارد شده است، اما در حال حاضر نه شهرداری تحویل داده شده، نه شورا شهر مستقر شده است، بنابراین شورای شهر نمی‎تواند در حال حاضر اقدام خاصی انجام دهد.

منتخب شورای پنجم تهران با بیان این که «شهرداری تهران قدرت مالی بسیاری دارد»، گفت: شهرداری تهران بی‌شک توان پرداخت بدهی موجود را با یک برنامه‌ریزی مناسب دارد و برای درآمدهای شهرداری یکسری بودجه‎ها برنامه‎ریزی شده است، اما یکسری از بودجه‎ها نیز را بطور ابتکاری شهردار تعیین می‎کند.

«مطالبات نجومی پیمانکاران» پیامد رویای ریاست جمهوری!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا