خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پرویز برومند دستگیر شد ؛ بازداشت دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی 98 در اعتراضات

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال پرویز برومند دستگیر شد ؛ این گلر سابق فوتبال گویا در جریان اعتراضات دیروز در غرب تهران بازداشت شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، پرویز برومند گلر بازنشسته 40 ساله ایرانی است که اگر اتفاقات دربی جنجالی 9 دی 79 نبود احتمالا سالها پیراهن شماره یک تیم ملی را در اختیار خود میدید؛ اما با این وجود روزهای نسبتا خوبی را در استقلال به جا گذاشته است و از محبوبیت مناسبی میان هواداران آبی برخوردار است.

از صبح امروز اما رسانه‌ها از بازداشت یک فوتبالیست سابق خبر میدهند که حالا تقریبا قطعی شده این شخص پرویز برومند گلر سابق باشگاه استقلال تهران و دروازه‌بان سوم تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه است که در جریان ناآرامی و اعتراضات شب گذشته تهران آنطور که رسانه ها ادعا میکنند در غرب تهران دستگیر شده.

پرویز برومند دستگیر شد ؛ بازداشت دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی 98 در اعتراضات
پرویز برومند دستگیر شد ؛ بازداشت دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی 98 در اعتراضات

«طرفداری» در خصوص بازداشت پرویز برومند نوشت:

«در حالی که مراجع قضایی و انتظامی هنوز دستگیری دروازه بان اسبق تیم ملی را به صورت رسمی تایید نکرده اند، کدهای داده شده در فضای مجازی همه نگاه ها را به سمت پرویز برومند معطوف می کند.

به گزارش طرفداری، خبر بازداشت دروازه اسبق تیم ملی اولین بار صبح امروز در خبرگزاری وزارت ورزش و جوانان منتشر شد. برنا وابسته به وزارت ورزش و جوانان ساعت 9 صبح خبر داد دروازه بان تیم تهرانی هنگام آسیب زدن به اموال عمومی بازداشت شده است.

این خبرگزاری به نام دروازه بان بازداشت شده اشاره ای نکرد اما ساعتی بعد پایگاه خبری مشرق دروازه بان بازداشت شده را پ.ب نامید و دقایقی پیش خبرگزاری دانشجو علائم اختصاری و مخفف را کنار گذاشت و نوشت پرویز برومند حین پرتاب سنگ به ماموران بازداشت شده است.

در شبکه های اجتماعی تصاویری از پرویز برومند منتشر شده که گفته می شود مربوط به اتفاقات شب گذشته در شهرک غرب است»

با این تفاسیر باید دید در ادامه واکنش مراجع قضایی به شکل رسمی به این خبر چیست و همچنین نزدیکان برومند چه واکنشی به آن خواهند داشت؛ هرچند امیرحسین صادقی همبازی سابق برومند در استقلال این خبر را تایید کرده است.

پرویز برومند دستگیر شد ؛ بازداشت دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی 98 در اعتراضات
پرویز برومند دستگیر شد ؛ بازداشت دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی 98 در اعتراضات

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعا جای تأسف داره واسه حاکمیت که اینگونه با مردم و قهرمانان آنهابرخورد می‌کند، حاکمیتی که با مردم مثل اسرا و دشمن برخورد می‌کند! جای آشتی و گفتمان هم مانده؟!

    60
    50
    1. مردشور این قهرمانها را ببرند. ما مردم قهرمان نمیخوایم. تا کی پول ما بریزن تو جیب این عیاشهای مفتخور.

      30
      37
      1. واقعا شما و امثال شما آبروی پیامبر و اهل بیتش رو بردید با این بی ادبی ها و فحاشی ها و حماقتهاتون .با حضور خوارجی مثل همین سایه ست که مردم از دین زده شده اند . آقا یا خانم سایه بی سایه ، برو یک ساعت به کارها و حرفات فکر کن که از 70 سال عبادت بهتره . پول تو جیب آدمای دیگه ای هستش که شب و روز عیاشی میکنن ولی شما اونها رو به جای خدا میپرستید

        19
        12
    2. شما از حاکمیت انتظار حمایت از اراذل و اوباش و اغتشاشگران و تخریب امول مردم و سلب آرامش و آسایش مردم رو دارید یا منظورتون از مردم، چند درصد مرفه بی درد بی دین هست؟؟؟!!!

      26
      26
    3. استاد این حکؤمت آخوندی بامردم مثل بردها رفتارمیکنه
      اینا فقط ادعای پوچ مسلمانی میکنن،روزها مثلان نماز میخونم
      شبها به سر و قلب مردم به حق معترض شلیک میکنن!
      کجاش مسلمانی هست؟
      اینا از دین برای ماندن در قدرت و رسیدن به اهدافشان
      دارن سواستفاده میکنن،،

      32
      19
    4. جای تاسف برای امثال تو داره که همچین موجود داعشی و زامبی مسلکی که سنگپرانی و اغتشاش میکنه رو قهرمان میدونی. نکنه انتظار داری پلیس واسه برهم زدن نظم و آتیش زدن اموال عمومی و لیدری اغتشاشات نازش کنه، ماچشم بکنه؟ میخوای بهش مدال افتخار بدیم چطوره؟
      الله اکبر بعضیا دیگه خودشون رو میزنن به اون راه. یعنی اگر یک هزارم این کارها در کشورهای دیگه انجام میشد به نظرتون برخورد پلیس چطوری می بود؟

      27
      30
      1. سرتو بزن به دیوار جهالت و برای همیشه خرابش کن . مطمئن باش اونر دیوار پر از نور خداست

        18
        6
    5. قهرمان!!!سنگ انداخته تو اغتشاش بوده همین حرکت رو تو سایر کشورهای آزاد منطقه بکنه یه کاریش می کنند از به دنیا اومدن پشیمون بشه

      22
      22
  2. واقعا جای تاسف داره که همنوا با دشمنان روبروی مدافعان امنیت بایستی و سنگ پراکنی کنی! مدارای پلیس اغتشاشگران را گستاخ و طلبکار کرده!

    22
    22
    1. امنیت؟! واژه ای غریبه کودکان را می‌کشند و به گردن دانش می اندازند و شبانه از سردخانه جنازه میدزدن… قضاوت با مردم وطنم

      12
      7
  3. اگه درست باشه که امیدوارم درست نباشه، باید پدرشو دربیارن!! تو این کشور به پول و شهرت رسیده و اونوقت افسار پاره کرده!!! اگه یه آدمه بیکار و بی پول و بدبخت و.. بود آدم میگفت از نداری و بدبختیشه…!!

    20
    23
  4. حرف های داعشی مسلک ها رو بشنوید
    کی معترضان مسالمت آمیز اعتراض کردن از همون روز اول نه سلامی ن علیکی آتیش زدن و فحش رکیک دادن بعد چند تا دو زاری این ها رو مشروعیت دادن

    20
    15
  5. برم جالبه برخی‌ها موفقیت و پول افراد را حاصل انقلاب اسلامی می دونن در این صورت تیم ملی آلمان برزیل فرانسه و…چقدر انقلابی هستند که این همه قهرمان جهان شدند حداقل ورزشکار و نابغه و…را بخاطر برکات نظام می دونید بیکار و معتاد و..را هم بپذیرید

    15
    7
  6. هر جامعه ای یک سری قانون داره که اگر به اونا عمل نشه طبق همون قانون با اون شخص برخورد میشه مثلا اگر کسی دزدی کنه طبق قانون باهاش برخورد میشه و حالا اگر بعضی ها از اون دزد حمایت کنن دیگه واقعا خنده داره.
    این آقا به اموال عمومی صدمه زده و در اغتشاشات شرکت کرده و حالا قهرمان هم نامیده میشه.
    در قضاوت کردن هیچ وقت لجاجت نداشته باشیم.
    اگر همین کار رو این آقا در آمریکا و فرانسه و … انجام میداد که به قول حضرات بی انصاف ، مظهر آزادی و انسانیت هستند چنان برخوردی میدیدند که اسم پدر و مادر و خانواده اش رو یادش میرفت.
    من دیشب در خیابان با خانواده ام تو ترافیک به خاطر اغتشاشات گیر کرده بودیم و به چشم دیدم همین آقایانی که طرفداریشون رو برای از بین بردن آرامش مردم میکنین، چطور عربده میکشیدند و به ماشینها حمله میکردند و شیشه ماشینها رو میشکستند و با قمه مردم رو میترسوندن .
    همون لحظه نیروهای پلیس وارد شدند و لیدرهای قمه بدست رو گرفتند و مردم رو از اون ترس و لرز نجات دادند.
    از خدا میخوام یک بار هم شما با زن و بچه وخانواده گیر این وحشی ها بیافتید تا بفهمید از کی حمایت میکنید و به چه کسی توهین میکنید.
    یقین بدونید هر کس این وحشی ها رو حتی با زبان هم اگر حمایت کنه در گناه و حتی در خون مردمی که با قمه و سنگ و چوب اونا کشته شدند شریک خواهد بود.

    6
    10
  7. مگر قهرمان ملی به پلیس سنگ پرتاب میکند ؟ مرده شور او را ببره چوت مسی علی نژاد با رئیس جمهور فرانسه برای نابودی ایران ملاقات کرده بوی کباب به دماغ بغضی از قهرمانان ملی خورده خیر آقایان خر داغ کرده اند به سرکرده خودتان علی خان هم بگوئید

    7
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا