خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اخبار تیراندازی در شهر ایذه و اصفهان / نماینده اسبق ایذه، مادر و عموی «کیان»: ماموران بوده اند /در حال به روز رسانی/

روایت مادر کیان پیرفلک به نقل از ویدیوی منتشر شده در شبکه های اجتماعی در مراسم خاکسپاری، نماینده اسبق مجلس در آنتن زنده و همچنین مصاحبه سجاد پیرفلک با روزنامه اعتماد همگی تقریبا شبیه هم هستند: ماموران به آنها شلیک کرده اند.

۲۵ آبان: خبرهای رسانه‌های دولتی از اتفاقات این دو روز دقیق نیست، همراه با ادعاهایی است که قابل تایید توسط انصاف نیوز نیست. با توجه به محدودیت‌ها، رسانه‌های مستقل داخلی امکان تهیه‌ی گزارش‌های دقیق از اتفاقات را ندارند و این باعث شده که رسانه‌های خارج از کشور هم ادعاهایی را مطرح کنند که همه‌ی آنها نیز قابل تایید نیستند.

فیلمی از لحظه تیراندازی در ایذه را می‌بینید.

گفته می‌شود راکبان یک موتورسیکلت امشب در خیابان خانه اصفهان اقدامی مشابه انجام داده و سوار بر موتورسیکلت اقدام به تیراندازی کردند که چندین تن آسیب دیده اند.


در آخرین خبری که در فارس در تاریخ ۲۷ آبان منتشر شد، مادر «کیان پورفلک» معتقد است ماموران به انها شلیک کرده اند. خبرگزاری اصولگرای فارس اما این را رد می‌کند. در جواب این خبر اما سایت خبری تحلیلی عصر ایران از رییس قوه قضاییه می‌خواهد که پیگیری کند، در بخشی از این یادداشت آمده است:

خطا زمانی به پای کل سیستم نوشته می شود که رخ دهد و لاپوشانی شود. در این ماجرا اگر خطای نیروهای پلیس ثابت شود و خاطیان مجازات شوند.


۲۸ آبان ساعت ۱ صبح: روزنامه ها صفحه اول خود را به ماجرای ایذه و کشته شدن «کیان» اختصاص داده اند، برخی از این گزارش ها و یادداشت ها در پی می آید.

نماینده اسبق ایذه در آنتن زنده صدا و سیما می‌گوید که مادر کیان پیرفلک مشخصات ضارب را به شورای تامین داده است و روایت او را بازگو و تایید می‌کند.

عموی کیان پیرفلک در گفتگو با روزنامه اعتماد روایت مادر کیان: تیراندازی ماموران را تکرار می‌کند.

رسانه های اصولگرا در ابتدا روایت مادر کیان پیرفلک را رد می‌کردند و به تحلیل می‌پرداختند اما رفته رفته توهین و تهمت وارد متن ها شد.

خبرهای مرتبط

اطلاعیه شورای تامین که در پی آن مشخص شد نیروهای انتظامی نیز در حادثه زاهدان مقصر بودند.

این خبر در حال بروزرسانی است.

بانک صادرات

پیام

  1. از عاملین اصلی رسانه ای این کشتار ها(شاهچراغ و ایذه) شما احزاب،روزنامه ها و سایت های اصلاح طلبید وقتی کغتار وار به امنیت کشور حمله ور می شید معلومه خون مردم به زمین خواهد ریخت نظام چرا با شما مماشات میکنه بیش از 30 سال تو قدرتید برای هر انتخاباتی له له زنان آب از لب و لوچتون آویزون میشه و ساختار عملیات روانی انتخاباتی آمریکا رو تو ایران پیاده می کنید چرا باید جمهوری اسلامی از کنار شماها راحت رد بشه؟ دست آشکار شما رو نمی بینه؟

  2. انتظار نداشته باشید ، که غیر از روایت مادر کیان پیرفلک در نزد افکار عمومی روایتی دیگری پذیرفته شود ….

    12
    2
  3. خسه نباشید دوروزه ما دنبال یه کپسول اموکسی گیر نمیاد سرم شستشونیست
    یصلوات بفرستید

  4. با توجه به اینکه انصاف نیوز علاقه خاصی به پیچاندن حقایق دارد و بسیار تلاش میکند هم ظاهر خود را حفظ کند و هم بنویسد آنچه را که دنبال آن هستند ولی از آنجا که ما از این مطالب شما چیزی متوجه نشدیم شما هم که در یک متن دوبار فقط نام خودتان را آورده اید که برخلاف اخلاق رسانه ای است بفرمائید.
    ۱- مادر آن شهید از کجا میدانسته که ساعت ۶تیراندازی خواهد شد؟
    ۲- معمولا خانوادها سعی دارند به هیچ وجه در مسیر اغتشاشات قرار نگیرند و خصوصا اینکه بچه ها و خانواده خود را در این مسیرها قرار نمی دهند چطور این خانواده کلا خانوادگی درنزدیکی آن اغتشاشات قرار داشته اند.
    ۳- چرا خودرو حامل شهید به تاکید و دستور پلیس که حرکت نکنید به حرکت خود ادامه داده اند و کوچکترین احساس خطری نکرده اند.
    ۴- با توجه به اینکه در پیامهای خارج نشینان تاکید شده بوده خودروهای شیشه دودی را مورد حمله قرار دهند چرا مادر شهید که هم در جریان این پیامها بوده اند و هم از تیراندازی ساعت ۶ مطلع بوده اند با ماشین شیشه دودی در مسیر اغتشاشات قرار گرفته اند.؟

  5. پس چطور پلیس هم مجروح وشهید داده ؟فیلم سه موتور سوار چی میگن که به دوربین هم شلیک میکنن؟ مادرش با توجه به اینکه پیج های اپوزیسیون رو دنبال میکردع معلومه ک کینه از نیروی انتظامی داشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا