خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده جام جهانی امروز 4 آذر 1401

پخش زنده جام جهانی امروز 4 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. امروز در آغازین روز راند دوم دور گروهی، 4 دیدار مهم برگزار خواهد شد.

در 4 روزی که از آغاز جام جهانی قطر گذشته، اتفاقات جذابی رخ داده است. بازی‌های پرگلی چون دیدار ایران و انگلیس و پرتغال و غنا از جذاب‌ترین بازی‌های دور رفت بودند.

قطر میزبان حامل هیچ شگفتی خاصی در بازی اول نبود و برابر اکوادور به سادگی شکست خورد. میزبان برای حفظ آبروی خود باید به دو بازی باقی‌مانده امیدوار باشد. تیم ملی ایران هم با نمایش ضعیف خود، اگر قصد صعود داشته باشد باید برای دو بازی پیش رو بهترین نمایش خود را ارائه کند.

اما راند اول خالی از شگفتی نبود و نمایش همه آسیایی‌ها مانند ایران ضعیف نبود چراکه عربستان و ژاپن دو نماینده سرافراز آسیا توانستند هر دو با نتیجه 2 بر 1 دو مدعی اصلی عنوان قهرمانی یعنی آرژانتین و آلمان پرستاره را در گام اول شکست دهند تا شگفتی‌های جذابی خلق شود. نکته مهم اینکه هر دو تیم ابتدا عقب افتادند اما سپس کامبک زدند! آیا راند دوم هم از این دست شگفتی‌ها دارد؟ برای تماشای پخش زنده جام جهانی امروز 4 آذر 1401 در روز نخست راند دوم دور گروهی با ما باشید.

پخش زنده جام جهانی امروز 4 آذر 1401

امروز و در آغازین روز راند دوم جام جهانی قطر، 4 دیدار حساس بین تیم‌های ایران و ولز 13:30، قطر و سنگال 16:30، هلند و اکوادور 19:30 و نهایتا انگلیس و آمریکا 22:30 برگزار می‌شود. برای تماشای پخش زنده جام جهانی 4 آذر 1401 در ساعت شروع هر مسابقه از لینک مربوطه در زیر استفاده کنید:

پخش زنده ایران و ولز 4 آذر 1401

پخش زنده قطر و سنگال 4 آذر 1401

پخش زنده هلند و اکوادور 4 آذر 1401

پخش زنده انگلیس و آمریکا 4 آذر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا