خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکست ایران برابر آمریکا ؛ رویای صعود بر باد رفت و خبری از برد بزرگ 98 نبود

شکست ایران برابر آمریکا با نتیجه یک بر صفر رویای صعود ایران برای اولین بار به مرحله دوم جام جهانی را بر باد داد تا آمریکا دست در دست انگلیس صعود کند.

به گزارش انصاف ورزشی، در آخرین شب از دیدارهای گروه اول و دوم جام جهانی قطر همه نگاه ها به دیدار بزرگ ایران و آمریکا بود دیداری که حکم صعود یکی از دو تیم به دور دوم را امضا میکرد.

پیش از بازی ایران با توجه به کسب یک پیروزی و اندوخته سه امتیازی دست بالا را برای صعود داشت و با یک مساوی هم به مرحله بعد راه می‌یافت اما تیم ملی آمریکا باید در این دیدار به پیروزی میرسید تا حریف هلند در مرحله یک هشتم شود.

با این تفاسیر ایران در نیمه اول نمایشی دفاعی و تا حدی شبیه به نمایش نیمه اول برابر انگلیس داشت که همین امر باعث شود تا پولیسیچ ستاره نامدار چلسی دروازه تیم ایران را در دقایق پایانی نیمه اول باز کند.

با وجود حملات شاگردان کارلوس کیروش در نیمه دوم این گل پابرجا ماند تا نه از حماسه نسل 98 در برابر آمریکا خبری باشد و نه از تحقق رویای صعود.

جام جهانی 2022 اما با انبوه رکوردهای مثبت و منفی برای ایران همراه بود؛ ایران حالا بیشترین گل زده خود در یک دوره جام جهانی را با 4 گل ثبت کرد، بهترین پیروزی و بدترین شکست ایران در تاریخ جام های جهانی ثبت شد، 3 گل از 4 گل ایران در این جام تبدیل به دیرترین گلهای تاریخ جام جهانی شد، گل روزبه چشمی دیرترین گل پیروزی بخش ایران در جام جهانی شد و سرآخر مهدی طارمی تبدیل به تنها دو گله ایران در تاریخ جام جهانی شد.

به هرروی شکست ایران برابر آمریکا حذف تلخ دیگری را در کارنامه حضور فوتبال ایران در تاریخ جام جهانی رقم زد.

شکست ایران برابر آمریکا

گروه B

ایران 0 _ آمریکا 1

گل: پولیسیچ

شکست ایران برابر آمریکا ؛ رویای صعود بر باد رفت و خبری از برد بزرگ 98 نبود
شکست ایران برابر آمریکا ؛ رویای صعود بر باد رفت و خبری از برد بزرگ 98 نبود

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. متاسفانه گفته بودن حواس بازیکنا به کریستین پولیشیچ باشه اما برخلاف بازی ولز که خوب حواسشون بهش بود، اما مراقب این یکی که اتفاقا زهردار تر بود نشدند و البته در ادامه با وجود خوشانسی و مصدومیت این بازیکن و بیرون رفتن و نیز مصدومیت اون یکی روی یک تکل که در این عکس هم مشهوده کلا قدرت حمله از آمریکا گرفته شد اما بازیکنان نتونستن از این فرصت های پیش آمده به نحو احسن استفاده کنن. اصلا نه نفس داشتن و نه سرعت که بشه اون بی دقتی در پاس هاشونو جبران کنه. به هر حال جام جهانی و جای آزمون و خطا نیست و اولین اشتباه ممکنه آخرین اشتباهتون باشه

    6
    1
  2. سلام. اولین اتفاقی که باید درباره تیم ملی ایران رخ باید بده، اخراج “سردار آزمون” هستش چرا که هیچ نقشی در زمین بازی ندارد و خیلی خوب در سه بازی جام جهانی دیدیم که با بیرون رفتن این بازیکن چقدر عملکرد تهاجمی تیم بهتر می شد. چنین افرادی مثل این شخص با پول و پارتی به تیم ملی راه پیدا کردند.یک شخص هرزه گَرد که به جرئت می توانم بگم 50 درصد بازی ضعیف تیم ملی در نیمه نخست آمریکا، جدا از مسئله “نظام تدافعی” تیم که مقابل انگلیس هم داشتیم، عامل ضعف تیم ،آزمون هستش که نقش یک مفت خور که لقمه آماده را برایش جویدن و دادن تا فقط “قورت” بدهد را دارد چرا که به گفته خودش هم که اذعان کرده “پا به توپ ندارم” ، که جایگزین های خوبی به عنوان مثال آقای ابوالفضل جلالی که سرعتی و فنی می باشد خیلی عالی هستش.بازیکنان دیگر هم مانند جهانبخش و در پست دفاع حسینی بسیار ضعیف هستند و این ها هم بهتر است در تیم ملی بازی نکنند! من هم مثل شما “ترکیب دفاعی” را بسیار اسف بار و ضعیف که عامل باخت شد می دانم هرچند به نظرم کِیروش شاید به دلیل سرعت پایین بازیکنان درمقابل انگلیس و آمریکا این اقدام را مدبرانه دانسته بود و اجرا کرد که درنتیجه بازیکنان ملی باید به این سرعت و قدرت با تمرینات هجومی حتی اگر فقط فرم ” سانتر کردن از اطراف و هِد زدن” باشد باید تمرین بسیار کرده و نکته دیگر زدن شوت به دروازه که باعث افزایش شدید روحیه و انگیزه می شود که آن هم در “نظام هجومی” اتفاق می افتد.بازیکنان زحمت کش و خیلی خوبی همچنان در لیگ وجود دارند که باید از آنها استفاده کرد.

    16
    8
    1. شما فکر می کنید که تیم هایی مثل ولز رو بردید شاهکار کردی!؟ تیم ولز ازتیم های لیگ داخلی هم ضعیف تر هستش! یا مثلا بردن تیم عراق برای سعود به جام جهانی!؟! واقعا خنده دار است .در جام جهانی مشخص می شود تا چند مرده حلاج هستید.بازیکنان زحمت کش و کاربلد واقعی استفاده کنید.هم چینش دفاعی کیروش و هم خود بازیکنان ضعیف بودند.به ترتیب بدترین و زحمت نکش ترین بازیکنان تیم:آزمون-جهانبخش-علی کریمی-مجید حسینی-انصاری فرد-نوراللهی-عزت اللهی-حاج صفی-تارمی که بسیار کند هستند و بازیکنان خوب فعلا:ابوالفضل جلالی-قدوس-رضائیان و ترابی و قلی زاده هم نسبتا خوب هستند – از دروازه بان ها هم عابد زاده بدترین هستش.اون ازمون … از همشون بدتره ! … در تیم ملی باید به طور کلی تجدید نظر صورت بگیرد و سخت گیری مضاعفی صورت بپذیرد…. تاج … عامل همه چیز هستش.

      3
      1
  3. بنیادتون بر باد رفت . با یه برد نیرو های ضد اجتماعی اومده بودن شیرینی به رفقاشون تو خیابون میدادن ولی نشد که بشه . حالا باید با تاج چکار کرد؟؟

    14
    2
  4. سال ۱۳۷۷ در زمان ریاست جمهوری فتنه گر باغی!
    ایران ۲-۱ آمریکا
    سال ۱۴۰۱ در زمان ریاست جمهوری ۶ کلاسه انقلابی!
    ایران ۰-۱ آمریکا
    فرق میکنه کی رئیس جمهور باشه!

    12
    9
    1. بازیکنان فوتبال پاسکاری منظمی نداشتند حفظ توپ نکردند فرصتهای گل زنی را با شوت به بیرون دروازه از دست دادند مانع ارسال شوتهای امریکا و مانع نفوذ بازیکنان امریکا به خط دفاعی نشدند در دفاع پر تعداد بودند اما در حمله کم تعداد بودند درست قبل از جام جهانی مربی فوتبال و تاکتیک تهاجمی را به تدافعی تغییر دادند چرا تو به جای اینکه این اشکالات اساسی تاکتیکی و تکنیکی را ببینی فوتبال را سیاسی می کنی

      1
      1
  5. ای بابا باز هم امریکا به ملت همیشه در صحنه ضربه زد اول حاج قاسم حالا هم این

    18
    4
  6. چقدر زندگی تو این سرزمین آمیخته به تنفر شده مردم برای یکدیگر خط و نشان می کشند کجا شد آنروزهای یکدلی و صمیمیت به امید روزی که این نفاق و دورویی بین مردم تمام شود لعنت بر آنها که بین مردم دو دستگی انداخته اند

    11
    1. از قدیم گفتن خود کرده را تدبیر نیست. انسان اگه سره همه رو کلاه بذاره و به تمام مردم دنیا دروغ بگه هرگز نمیتونه به خودش دروغ بگه! وقتی مملکتی همش … باشه عاقبتش اینچنین میشه. ژاپن رو ببینین با صداقت و سختکوشی به کجا رسیده. حتی تیمش به عنوان اول از گروه صعود کرد و روبروی اسپانیا و آلمان کامبک زد. ایران توی خوابش هم نمیتونه اسپانیا یا آلمان رو شکست بده. ژاپن حتی یک قطره نفت یا گاز نداره…هیچ منابعی نداره و تمام مساحتش اندازه دوبرابر استان کرمان خودمونه. ما چرا باید ملتمون توی فقر و فلاکت باشه که حتی از باخت تیم ملی خوشحال بشیم؟ مگه جام های گذشته از باختش کسی خوشحال میشد؟ چرا مملکت خودش آتو دست دشمنان میده؟ چرا وضع اقتصادی رو درست نمیکنه؟ مگه کشورهای عربی مثل امارات و عربستان و قطر چی از ما بیشتر دارن که مردمشون توی رفاه کامل هستن؟!

      5
      1
  7. بازی تنها دویدن و گل زدن نیست همین که ابتدا جانانه با لبهای نازنینتان سرود جمهوری اسلامی را خواندید گل اصلی و پیروزی اصلی را به ما هدیه دادید ان هم با این همه هجوم وطن فروشان حتی در ورزشکاران به شما، باز مردانه و با غیرت پیش رفتید . خدا قوت دلاوران برای افرادی مثل من شما نباختید پیروز شدید . سالم باشید و در زیر سایه لطف و برکت الله باشید . خیلی ها قهرمان جهان شدند ولی هویت ایران و پرچمش را کنار زدند ابن ها از نظر ما بازنده هستند و بی افتخار

    8
    18
  8. سوگلی تاج حاج صفی میلاد محمدی مجید حسینی جهانبخش.اگر اسکوچیچ بود ۶تا نمی خوردیم.تنها راه نجات تیم ملی برچیده شدن تاج وحاج صفی میلاد محمدی مجید حسینی یعنی اگر تو زمین نبودن ایران ۸ نفره بازی میکرد اینهمه افتضاح نمی شد.اصلا دلیل انتخاب حاج صفی وبازیکنان پیر و کند چی بود؟تاج برو برو برو

    3
    1
  9. سلام‌بریتانیا‌چهار‌تیم‌ملی‌دارد‌
    انگلستان‌ولز‌اسکاتلند‌وایرلند
    شمالی‌.شما‌چشم‌دیدن‌آذربایجان
    راندارید‌.چه‌انتظاری‌داریدهمه‌اش
    تبلیغ‌دوتیم‌باشگاهی‌میکنید

  10. یک باخت مفتضحانه و حذفی تاسف بار از جام جهانی.. نتیجه فوتبال و ورزش رانتی و سیاسی رو بچشید. تیم ملی ایران، پشتوانه ملت ایران رو نداشت قبول بکنید یا نکنید.

    11
    3
  11. وقتی سیاست سوار همه ارکان یک کشور شود اوضاع از این بهتر نمیشود .بدی سیاست این است که جز اراجیف خودش حرف دیگری را نمیشنود .ملت که سهل است حتی خدا . تیم فوتبال حکومت پشتوانه مردمی نداشت .از باخت خوشحال شدیم .چون کیروش دمق شد.اوگفت حق باپول است نه ملت ایران

  12. آوردن بازیکنان پا به سن گذاشته که تو لیگ ایران هم جایی ندارن مثل حاج صفی واقعا به تیم ضربه زد

    2
    1
  13. فقط از بازیکنا طارمی خوب بود توی سه تا بازی بدترین هم مجید حسینی بود که هم زد دماغ بیرانوند رو ترکوند هم افتضاح دفاع کرد تو بازی با ولز وقتی رفت بیرو ایران تونست گل بزنه

  14. یه مشت بی کار وطن فروش

    باخت در فوتبال مهم نیست

    مهم باخت اغتشاشگران هست

    و راهپیمایی ۲۲ میلیونی ۲۲ بهمن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا