خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیبیه ی تند مهاجرانی به خبرگزاری فارس

سیدعطاالله مهاجرانی با انتشار یادداشتی با عنوان «تكذيب تفسير خبرگزاري فارس»، ضمن اعلام این که هیچ گاه به اسرائیل نرفته و عضو گروه های اپوزسیون هم نبوده و نیست؛ ادعاهایی را درباره ی نهادی که این خبرگزاری زیرمجموعه ی آن است مطرح کرد.

به گزارش انصاف نیوز، مهاجرانی در وبلاگ خود نوشت: «خبرگزاري فارس، در تفسير و يا گمانه زني خود، در خبري كه روز ٢٥ شهريور منتشر كرده است، احتمال داده است كه اينجانب به روايت خبر روزنامه تايمز اسرائيل در ماه جولاي سال ٢٠١٥ براي شركت در كنفرانسي به اسرائيل رفته ام. علاوه بر آن در تيتر خود مرا كه موضوع گمانه زني اش هستم. به عنوان عضو گروه ضد انقلاب معرفي كرده است. نمي خواهم در باره اين خبرگزاري كه رسالت اصلي اش دروغ پردازي و جعل است، سخن را تطويل دهم. اينجانب نه هيچگاه به اسرائيل رفته ام و نه خواهم رفت. نه عضو اپوزيسيون نظام هستم و نه ضد انقلاب، حد اكثر منتقد برخي رفتار ها و دولت ها بوده ام و نيز رفتار برخي نهاد ها از جمله رفتار سياسي و اقتصادي سپاه».

مهاجرانی با طرح ادعایی درباره ی همداستانی یک نهاد با فعالیت دولت احمدی نژاد و ماجرای بابک زنجانی، نوشت: نمي دانم اين بار فارس مي خواهد چه چيزي را مكتوم كند كه در باره اينجانب به جعل خبر و گمانه زني دست زده است. يك بار دكل نفتي را كه مسئولان سابق […] با سند سازي بالا كشيده بودند خواستند به نام من و خانواده ام ثبت كنند كه دروغشان افشا شد. اين بار چه قصدي دارند؟ وآخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمين.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. گرچه به بعضي از مواضع جناب مهاجراني معترضم، اما من حيث المجموع، وي را انساني شريف و فرهيخته ميدانم و در مورد خبرگزاري فارس و نهاد مورد نظر ايشان، با ايشان کاملا” هم عقيده.

  2. این وصله های امثال فارس و کیهان به مهاجرانی نمیچسبه. مهاجرانی ادم فهیم و فرهیخته و خیخواهی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا