خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عاملان قتل معترض مشهدی هم محاکمه می‌شوند؟

هادی حاجتمند، از فیلمسازان اصولگرا و نزدیک به جریان ارزشی، چندی پیش در توییتی، از بازداشت «ضاربان و خاطیان» در ماجرای قتل دلخراش «امیرجواد اسعدزاده» خبر داده بود.

انصاف نیوز برای پیگیری این خبر، با آقای حاجتمند تماس گرفت که او در تکمیل توییت خود، در مصاحبه‌ای تفصیلی به پرسش‌هایی پاسخ داد. اما پس از چند روز، یعنی قبل از انتشار آن، آقای حاجتمند با طرح این موضوع که برخی نهادها مخالف انتشار این مصاحبه هستند، درخواست کرد که مصاحبه منتشر نشود.

توییت هادی حاجتمند

امیر جواد اسعدزاده، جوان مشهدی بود که در جریان اعتراضات اخیر در مشهد پس از ضرب و شتم و دستگیری در بیمارستان درگذشته است.

روایات متفاوتی از ماجرایی که بر آقای اسعدزاده گذشته است موجود است. برخی -از جمله آقای حاجتمند- می‌گویند که او حین شعارنویسی از سوی «مردم خشمگین» دچار ضرب و شتم شده است. او همچنین در توییت خود مدعی است که «ضاربان و خاطیان» در جریان کشته شدن امیر جواد اسعدزاده بازداشت و درحال طی مراحل قضایی هستند. روایات دیگری نیز از قتل این جوان 36 ساله‌ی مشهدی وجود دارد که در آنها گفته می‌شود او حین شعارنویسی توسط تعدادی از نیروهای لباس شخصی ضرب و شتم شده و بازداشت می‌شود و در بیمارستان جان می‌سپارد.

با اعدام دو تن از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر، حال این سوال مطرح است که آیا با عاملان قتل تعدادی از معترضین در جریان اعتراضات اخیر هم برخوردی فوری و سختگیرانه خواهد شد؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در خرم اباد هم جوانی …

    لطفا یا اشکارا بفرمایید جزای هر کی شعار بنویسه یا اعتراض کنه اعدامه یا ان عدالت شدید و سریع تون را یکبار هم در مورد این کشتگان که بقول شما از طرف افراد ناشناس از زندگی بریدند نشان دهید

    15
    4
  2. یکسال گذشت…
    و عدالت اجرا نشد.
    پيامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)
    وَ قَالَ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ: إِنَّ أَهْوَنَ اَلْخَلْقِ عَلَى اَللَّهِ مَنْ وَلِيَ أَمْرَ اَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يَعْدِلْ لَهُمْ .
    بحار الأنوار , جلد۷۲ , صفحه۳۵۲

    6
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا