خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دربی با تماشاگر برگزار می‌شود

با اعلام مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در مصاحبه با صداوسیما، دربی با تماشاگر برگزار می‌شود و حالا پرسش اصلی چگونگی حضور هواداران و همچنین حضور بانوان است.

به گزارش انصاف ورزشی، بحث حضور هواداران در این فصل از لیگ برتر فوتبال ایران برای تماشای بازیها در ورزشگاه از همان ابتدا با شرایطی عجیب و کشمکش‌های فراوان آغاز شد و در روزهای ابتدایی لیگ بدون تماشاگر آغاز شد.

اما در ادامه با صادر شدن مجوز حضور محدود بانوان در چند دیدار خصوصا در استادیوم بزرگ آزادی، نشاط و هیجان بر روی سکوها بازگشت؛ اما با اتفاقات و اعتراضاتی که کشور از اواخر شهریور درگیر آن شد، بازیهای لیگ در چند هفته پایانی پیش از شروع جام جهانی تماما بدون تماشاگر برگزار شد.

حالا اما پس از اتمام جام جهانی برای ایران لیگ برتر در چند روز آینده از سر گرفته خواهد شد و مهمترین دیدار در شروع مجدد بازی‌ها، دربی سرخابی‌های پایتخت خواهد بود؛ دیداری که حالا پس از درخواست دو باشگاه و رایزنی‌های فدراسیون آنطور که تاج در مصاحبه با صداوسیما گفته است، با تماشاگر برگزار خواهد شد.

تاج در این مصاحبه گفت: «دربی به نوعی بهترین بازی لیگ و پیشانی مسابقات است و با تماشاگر آن را برگزار خواهیم کرد.»

حالا اما با این اعلام چند سوال بزرگ مطرح می‌شود اول آنکه آیا روند خرید بلیط و حضور در هواداران در استادیوم روال همیشگی و عادی خود را خواهد پیمود یا اینکه تدابیر خاص و متفاوتی برای آن اندیشیده شده است

سوال دومی که مطرح می‌شود حضور بانوان در ورزشگاه است و باید دید آیا با شرایط حاضر، حضور بانوان با شرایط پیش از اواخر شهریورماه صورت خواهد گرفت یا اینکه خبری از حضور بانوان در دربی نیست و یا دست‌کم شرایط متفاوتی برای این حضور رقم زده خواهد شد.

دربی با تماشاگر برگزار می‌شود
دربی با تماشاگر برگزار می‌شود

و در نهایت سومین سوال مهمی که پیرامون برگزاری دربی با تماشاگر مطرح می‌شود بحث تعداد هواداران حاضر در ورزشگاه است و باید دید دربی 99 مجوز حضور چند هزار هوادار را خواهد داشت.

به هر روی تا به حال فدراسیون و سازمان لیگ در این خصوص توضیحات بیشتری را نداده‌اند و احتمالا به‌زودی این کار را انجام خواهند داد.

گفتنی است؛ دیدار شماره 99 استقلال و پرسپولیس ساعت 17:30 روز سه‌شنبه 29 آذر در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران برگزار خواهد شد.

دربی با تماشاگر برگزار می‌شود
دربی با تماشاگر برگزار می‌شود

بیشتر بخوانید: دربی لغو شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا