خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر ایران + (جدول) | سرخابی‌ها در پایان هفته سیزدهم صدرنشین شدند

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال با پیروزی استقلال و سپاهان، توقف پرسپولیس و صدرنشینی سرخابی‌ها پایان یافت؛ مروری داریم بر نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر ایران

به گزارش انصاف ورزشی، سیزدهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری 7 دیدار و به تعویق افتادن یک دیدار به علت بارش شدید برف به پایان رسید.

در دیدارهای مهم این هفته پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران در دیداری که نمایش خوبی از شاگردان گل محمدی شاهد نبودیم، برابر پیکان تهران متوقف شد تا مینی دربی تهران برنده نداشته باشد.

استقلال اما در آبادان با گلزنی یامگا از روی نقطه پنالتی در دقایق آخر بازی توانست از سد نفت آبادان بگذرد و با هم امتیاز شدن با پرسپولیس در صدر جدول جای بگیرد.

سپاهان نیز در اصفهان توانست با 4 گل از سد نفت مسجدسلیمان گذر کند؛ دیداری که منجر به تمام شدن دوره رضا مهاجری در شهر اولین‌ها و همچنین ایجاد شائبه‌هایی مبنی بر کمکاری و یا شرط‌بندی را نیز به همراه داشته است.

اما یکی دیگر از دیدارهای مهم این هفته باید بین گلگهر سیرجان و آلومینیوم اراک برگزار می‌شد که برف سنگین اراک به نوعی فرصت صدرنشینی را از گلگهر گرفت و این دیدار لغو شد تا استقلال و پرسپولیس دست در دست هم با 26 امتیاز در صدر قرار بگیرند.

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر ایران

سپاهان اصفهان 4 _ نفت مسجدسلیمان 0

هوادار تهران 1 _ نساجی مازندران 1

فولاد خوزستان 1 _ ذوب آهن اصفهان 1

مش رفسنجان 0 _ ملوان بندرانزلی 0

تراکتور تبریز 0 _ مس کرمان 0

پرسپولیس تهران 0 _ پیکان تهران 0

صنعت نفت آبادان 0 _ استقلال تهران 1

آلومینیوم اراک _ گلگهر سیرجان (لغو شد)

گفتنی است این هفته از لیگ برتر فوتبال ایران نیز بدون تماشاگر برگزار شد و خبری از شور و شوق همیشگی برروی سکوها نبود و باید دید آیا هفته آینده لیگ که در روزهای 9 و 10 دی برگزار خواهد شد بازهم بدون تماشاگر است و یا اینکه این شرایط ناخوشایند بالاخره پایان می‌یاید.

نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر ایران + (جدول) | سرخابی‌ها در پایان هفته سیزدهم صدرنشین شدند
نتایج کامل هفته سیزدهم لیگ برتر ایران + (جدول) | سرخابی‌ها در پایان هفته سیزدهم صدرنشین شدند

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا