خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ممنوع الخروجی همسر و دختر علی دایی ؛ با فرود اضطراری در فرودگاه کیش از خروج خانواده دایی از ایران ممانعت شد

ساعاتی پیش هواپیمای حامل خانواده علی دایی در فرودگاه کیش مجبور به فرود اضطراری برای ممنوع الخروجی همسر و دختر علی دایی شد و از خروج آنها از کشور ممانعت شد.

به گزارش انصاف ورزشی، علی دایی اسطوره بزرگ فوتبال ایران مدتی است که شرایط غیرطبیعی و دور از انتظاری را تجربه می‌کند؛ چراکه در سه ماهه اخیر چندین بار خبرهایی غیرورزشی، بهترین گلزن سابق فوتبال ملی جهان را تبدیل به تیتر نخست رسانه‌های ورزشی و غیرورزشی کرده است.

حالا اما در جدیدترین خبر، بحث ممنوع الخروجی همسر و دختر علی دایی و جلوگیری از خروج همسر و دخترش از ایران تبدیل به تیتر نخست رسانه‌ها شده است.

«ایسنا» در این خصوص گزارش داد:

«صبح امروز پرواز شرکت هواپیمایی ماهان تهران را به مقصد دوبی ترک کرد اما این پرواز پس از ساعتی در کیش به زمین نشست و همسر علی دایی به همراه دخترش را از هواپیما پیاده کردند که با واکنش علی دایی روبرو شد»

«ایسنا» همچنین در خصوص علت این اتفاق از قول یک منبع آگاه نوشت:

«در پی ممانعت نسبت به خروج همسر و دختر علی دایی از کشور، پیگیری‌ها از یک منبع آگاه حاکی از آن است در پی اقدامات اخیر خانواده علی دایی (صاحب یک گالری بزرگ طلا و جواهر) در همراهی با گروه‌های ضد انقلاب و اغتشاشگران و دعوت به اعتصاب، همسر علی دایی متعهد شده بود قبل از قصد خروج از کشور نهادهای ذیربط را از تصمیم خود مطلع کند.»

این مقام امنیتی در توضیح این ماجرا گفت: «وی طی یک فرایند غیرقانونی در اخذ مجوز خروج، در حال خروج از کشور بوده که پس از اطلاع مراجع امنیتی و با مجوز مقامات قضایی از خروج وی جلوگیری شده است.»

این مقام آگاه گفته است «دختر علی دایی مشکلی برای خروج از کشور نداشته و به دلیل وضعیت به وجود آمده برای مادرش از ادامه پرواز به مقصد دوبی باز مانده است.»

ممنوع الخروجی همسر و دختر علی دایی ؛ با فرود اضطراری در فرودگاه کیش از خروج خانواده دایی از ایران ممانعت شد
ممنوع الخروجی همسر و دختر علی دایی ؛ با فرود اضطراری در فرودگاه کیش از خروج خانواده دایی از ایران ممانعت شد

گفتنی است پیش از این و در روزهای گذشته نیز کشمکش دایی بر سر مرگ دختر نوجوان اردبیلی با نماینده این شهر، برخی از پست‌های اسطوره فوتبال ایران در اینستاگرام و همچنین پلمب واحدهای تجاری خانواده دایی به علت همراهی با اعتصابات هم حاشیه‌ساز شده بود و باید دید شرایط نامتعارف دایی در ایران به عنوان یک اسطوره بزرگ جهان فوتبال، کاپیتان و مربی سابق تیم ملی ایران و بازیکن سابق بایرن مونیخ و هرتابرلین آلمان به کجا ختم خواهد شد.

ممنوع الخروجی همسر و دختر علی دایی ؛ با فرود اضطراری در فرودگاه کیش از خروج خانواده دایی از ایران ممانعت شد
ممنوع الخروجی همسر و دختر علی دایی ؛ با فرود اضطراری در فرودگاه کیش از خروج خانواده دایی از ایران ممانعت شد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. علی دایی جان یک ملت به تو افتخار می‌کند…
    با این کار نشان دادند نه تنها نادان بلکه بی شرم هم هستند
    بگویید فرزندان آنها باید به ایران بر گردند.
    علی دایی اسم خود را بگذار کورش

    42
    18
  2. کاشکی برای دزدی هایی که مسئولین از پول مردم شریف ایران و خروج پول از ایران میکنن اینقدر دقیق پیگیر باشین

    22
    7
  3. چرا این … نمیخواد قبول کنه دوره اش تموم شده….و دائم میخواد با بهرخطر انداختن امنیت مردم ایران و با این لات بازی ها خودشو مطرح کنه

    11
    28
  4. دشمنان این کشور می خواهند مردم بجان هم بیفتند هر که این را کرده دشمن است. علی دایی خود یک لشگر برای ایران بوده و هست. صحبتهایی که او چند سال قبل در برابر یک مشت بی وطن مزردور ترکیه در تبریز بعد از بازی تراکتور کرد اند ازه صد رزمایش نیروهای مسلح در مرز جمهوری جعلی علیف در خاک اشغال شده باکو دماغ علیف و اردوغی مغول را سوزاند و توطئه دشمن را ذلیل کرد. حال چرا به پای اینها می پیچیم و می خواهیم مجبورشان کنیم تا به جبهه دشمن بروند خود پاسخ می خواهد. آزار این سرمایه های وطن که هرکدام کارکرد یک لشگر را دارد یعنی یک لشگر نجیب ایرانی را بزور می خواهیم بفرستیم در جبهه دشمن. این یعنی چه؟ یعنی دشمن را نمی شناسید که دنبال این نجیبان افتاده اید؟

    16
    6
  5. آدمی که به ملت خودش پشت کنه و همزبان با معاندین و منافقین بشه حقشه بدتر از اینا هم بلا سرش بیاد

    14
    36
  6. کسانی به این کشور، خون شهدا، انقلاب، اقتصاد، برو و همه چی ان ضربه زده اند کسای که شاکی شده اند نیستند بلکه آنهایی هستند و خون هایی هم که ریخته شده گردن آنهاییست که دهه هاست مانند بولدوزر مشغول فساد و چپاول و ایجاد ساختار ناعدلانه در تقسیم بیت المال و دستمزدها و امکانات و… در کشور بوده اند و حاکمیت هم نتوانسته مردم را قانع کند که چرا این وضع ادامه داشته. نزد مردم نتوانستن و نخواستن حاکمیت ها یکیست. در نتیجه مردم سالهاست به جان آمده اند اما متاسفانه حاکمیت بجای رفع دلایل بحق نارضایتی این مردم که همه چیز خود را برای انقلاب گذاشتند بجای برخورد با دزد و بیت المال خوار و ظالم و رفع بی عدالتی های رنگارنگ با مردم ناراضی برخورد کرده.

    11
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا