خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده نساجی و تراکتور 10 دی 1401

پخش زنده نساجی و تراکتور 10 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته چهاردهم لیگ برتر ایران به مصاف هم می‌روند.

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر خلیج فارس، امروز و از ساعت 15:00 به وقت ایران تیم‌های نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در مازندران به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده فوتبال نساجی و تراکتور 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده بازی نساجی و تراکتور 10 دی 1401

پخش زنده نساجی و تراکتور 10 دی 1401

تراکتور رده هفتمی و 19 امتیازی امروز و در قائمشهر میهمان نساجی مازندران حمید مطهری است. نساجی با 17 امتیاز در رده دهم جدول است و عملکرد نسبتا خوبی داشته است.

آن‌ها البته در 5 بازی آخر خود تنها 1 برد برابر فولاد، 3 شکست پیاپی برابر آلومینیوم اراک، استقلال و صنعت نفت آبادان و 1 تساوی با هوادار تهران ثبت کرده‌اند.

تراکتور اما که در جریان جام جهانی با خداحافظی قربان بردیف مواجه شد، در 5 بازی آخر دو تساوی برابر ملوان و مس کرمان، دو برد برابر پیکان و نفت مسجد سلیمان و 1 شکست برابر سپاهان ثبت کرده است.

گفتنی است که حاصل 8 تقابل پیشین دو تیم، 3 برد برای تراکتور، 1 برد برای نساجی و 4 تساوی بوده است. برای تماشای پخش زنده نساجی و تراکتور 10 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. یک عده دلقک به نام بازیکن و مربی و مدیر عامل در تراکتور جمع شده اند که بیشتر برای خنداندن خوبند تا بازی البته به غیر از اخباری تیمی که حتی برای خودش هم ارزش قایل نیست چه برسد به هوادار یک عده بی تعصب وبی غیرت که جز بازی با احساسات طرفداران چیز دیگری بلد نیستن و نقص را به گردن داور وفدراسیون وزمین کج می اندازند حیف این همه تدارک ؤ امکانات که صرف این نمک نشناسها می شود شعار عیبی یوخ برای تیمی است که شخصیت داشته باشد نه این بازیکنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا