خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و رئال بتیس 22 دی 1401

پخش زنده بارسلونا و رئال بتیس 22 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های بارسلونا و رئال بتیس در دومین بازی نیمه نهایی رقابت‌های سوپرکاپ اسپانیا، امشب در استادیوم کینگ فهد عربستان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و رئال بتیس 22 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بارسلونا و رئال بتیس 22 دی 1401

پخش زنده بارسلونا و رئال بتیس 22 دی 1401

بعد از بازی رئال و والنسیا، امشب و در دومین بازی مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا، تیم‌های بارسلونا و رئال بتیس به مصاف هم می‌روند.

بارسا که در 5 بازی اخر خود 4 برد و 1 تساوی داشته، این روزها با 3 امتیاز اختلاف نسبت به رئال، قهرمان فصل گذشته اسپانیا و رئال، در صدر جدول جای گرفته است. آن‌ها البته از لیگ قهرمانان حذف شده و به لیگ اروپا رفته‌اند. بتیس پلگرینی هم که سابقه سرمربیگری مالاگا، رئال مادرید و منچسترسیتی را دارد، در دو فصل اخیر از تیم‌های خوب لالیگا بوده و در حال حاضر هم با 28 امتیاز در رده چهارم جدول بالاتر از اتلتیکو جای دارد. آن‌ها در 5 بازی اخر خود 2 برد، 2 تساوی و 1 شکست ثبت کرده‌اند.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، بارسا 17 بار و بتیس تنها 3 بار پیروز شده‌اند. 2 بازی هم به تساوی انجامیده است. در 5 تقابل اخر هم 4 بار بارسا و تنها 1 بار بتیس پیروز میدان بوده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و رئال بتیس 22 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا