خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حکم جلب ظریف صادر شد ؛ استوری‌های جنجالی کار دست لیبروی خاص والیبال ایران داد

حکم جلب ظریف صادر شد تا سرانجام استوری‌های جنجالی لیبروی سابق والیبال ایران برای او دردسرساز شود؛ هرچند فرهاد ظریف در حال حاضر در ایران حضور ندارد.

به گزارش انصاف ورزشی، از آغاز وقایع اخیر در ایران برخی از چهره‌های ورزشی ایران موضع‌گیری‌های تند و تیزی داشتند که منجر به مهاجرت، محدودیت و یا حتی بازداشت آن‌ها شده است هرچند برخی از آن‌ها اساسا پیش از شهریورماه سال جاری نیز از ایران خارج شده بودند.

فرهاد ظریف لیبروی مشهدی سابق تیم ملی ایران یکی از این ورزشکاران بود که در چندماه اخیر مطالب بسیار جنجالی و تندی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشت؛ اما حالا و پس از استوری فوق ساختارشکنانه وی در خصوص «روز زن» و سبب نامگذاری آن، حکم جلب وی صادر شد که البته فرهاد ظریف در حال حاضر در ایران حضور ندارد.

حکم جلب ظریف صادر شد ؛ استوری‌های جنجالی کار دست لیبروی خاص والیبال ایران داد
حکم جلب ظریف صادر شد ؛ استوری‌های جنجالی کار دست لیبروی خاص والیبال ایران داد

خبرگزاری «میزان» در خصوص این موضوع نوشت:

«فرهاد ظریف ملی پوش سابق والیبال با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود به مقدسات توهین کرده و همین امر باعث شد علی صالحی دادستان تهران علیه وی دستور تعقیب قضایی صادر و حکم جلب وی را برای ضابط ارسال کند. با توجه به اقامت ظریف در خارج از ایران دستور جلب وی به مراجع ذیربط ارسال شده است.

علی صالحی در همین رابطه گفت: نظر به توهین فرهاد ظریف علیه مقدسات، بلافاصله موضوع در دستور کار دادستانی تهران قرار گرفت و ضمن صدور دستور تعقیب قضایی علیه وی حکم جلب وی نیز صادر شد.

صالحی ادامه داد: نظر به اینکه ظریف در ایران اقامت ندارد، دستور قضایی صادر شده برای مراجع ذیربط ارسال شد تا در فرصت مقتضی نسبت به اعمال آن اقدام لازم صورت گیرد.»

گفتنی است ظریف همچنان به نظر برخی عنوان بهترین لیبروی تاریخ والیبال ایران را یدک می‌کشد و بسیاری همواره معتقد بودند که فقدان او پس از خداحافظی از تیم ملی به عصر پختگی نسل طلایی والیبال ایران ضربه زده است.

اما به هرروی حکم جلب ظریف صادر شد تا شرایط حالا برای او به شکل سابق نباشد و موضع‌گیری‌های وی در ماه‌های اخیر و خصوصا استوری عجیب و غریب روز گدشته‌اش‌‌‌، به نوعی برای او گران تمام شود.

حکم جلب ظریف صادر شد ؛ استوری‌های جنجالی کار دست لیبروی خاص والیبال ایران داد
حکم جلب ظریف صادر شد ؛ استوری‌های جنجالی کار دست لیبروی خاص والیبال ایران داد

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. متأسفانه قاطبه سلبریتی های ایرانی بسیار سطحی نگر و کم سواد هستند و بدون هیچ فهمی از سیاست، تاریخ، ژئوپلتیک و … به خود اجازه اظهار وجود میدن و شرایط بد اقتصادی هم مزید بر علت شده تا از آب گل آلود ماهی که نه! نهنگ بگیرند!

    151
    43
    1. ای عمقی نگر ای باسواد ای صاحب فهم‌عالی از تاریخ و سیاست وژئوپلتیک یه زحمت هم بکش بعد از فحاشی بفرما صحبتهای ایشان غلط است به دلایل الف ، ب ، ج ، و…..

      41
      142
      1. جناب محمد! ای ظریف دوست! از آنجاییکه سلبریتی ها علاقه شگرفی به غرب دارند و مردم آن بلاد مسیحی هستند امیدوارم به حضرت عیسی مسیح که در بدو تولد با مردم سخن گفته و به پیامبری رسیده توهین نکنند!!! مقایسه ما آدم های معمولی با انسان های برگزیده که به اراده خداوند از بقیه برتر هستند اشتباه هست … دیگه خیلی به زبان ساده گفتم و وارد بحث فلسفی بی سوادی دوستان سلبریتی نشدم!

        130
        24
        1. از فرمایشات شما به طور محسوس بوی فاشیسم به مشام میرسد
          ای کاش این بنده خداها توان انتشار داشتند دلایل اش را مشروح ومفصل مینوشتم !
          ای کاش!

          21
          101
          1. به گواه تاریخ مهد فاشیسم هم غرب است و نه شرق! گرچه فاتحان جنگ که به قول چرچیل تاریخ را می نویسند در این 78 سال با دموکراسی نمایی جهان را به استثمار کشیده اند و هنرشان این است که با پنبه سر می برند! لازم باشد هم بدون پنبه اما با توجیه دموکراسی نمایانه!

            66
            15
          2. فاشیسم این هستش که به جای اینکه پاسخ استدلال را با منطق بدی دنبال سفسطه و مغلطه برای توجیه کار اشتباه یک شخص سطحی باشی!

            63
            8
      2. بجاي اينكه منتظر بشيني تا دهان اينو اون باز بشه و يه حرف بيرون بزنه و بلافاصله تاييدش كني. تو ثابت كن كه حرفهاش درسته. يادت باشه كوچك كردن انسانهاي بزرگ خودش خود تحقيريه دانشمند…

        22
        6
        1. بزرگوار!
          1. دموکراسی غربی که ریشه در قرن 6 قبل از میلاد در یونان باستان دارد یعنی 2600 سال قبل!
          2. سلطنت طلب های پهلوی دوست که خود را به تاریخ ایران باستان 2500 سال قبل به زور می چسبانند که اتفاقا ایران باستان همیشه با غرب در جنگ بود …. هخامنشیان با یونان در نبرد بود و اشکانیان و ساسانیان با روم در نبرد نظامی و فرهنگی بودند و بر خلاف پهلوی نه دست نشانده خارجی ها بودند و نه وابسته به خارجی ها …
          3. لیبرالیسم و تعریف آزادی غربی ها هم که ریشه در نظریات جان لاک ومونتسکیو داره که برای 400 سال قبل هستش! حالا کی توی تاریخ مونده؟؟؟!!! البته من نظر شما رو قبول ندارم چون تاریخ هر ملتی ریشه های اون ملت هستش که با اون قضاوت میشن و مسیر آینده شون رو ترسیم می کنند.

          38
          4
      3. اگر کمی مطالعه داشتی و سن ازدواج در آن دوران را میدونستی، اینطور نطق نمیکردی! اگر از بزرگترهای خودتم بپرسی میفهمی اما دریغ که نمیخوای بفهمی! در تمام آیینها و ادیان متناسب با زمان احکام جاری میشدن، اعم از زرتشت، مسیحیت، اسلام و …

        43
        8
    2. کاملا درست می فرمایید ،متاسفانه در زمینه ای که هیچ تخصص و حتی مطالعه ای ندارند نظر می دهند و متاسفانه از اهانت هم هیچ ابایی ندارند

      108
      16
  2. سلام
    در رابطه با موضع سیاسی آقای ظریف نظری ندارم، چرا که به هیچ کس ربطی نخواهد داشت. اما درباره استوری توهین آمیزشون به حضرت فاطمه باید بگم که شما به ۱۰۰ سال گذشته ایران هم نگاه کنی اکثر ازدواج ها در سن پایین صورت می‌گرفته، فکر نکنم مادربزرگ خود آقای ظریف تو سن ۲۰ به بالا ازدواج کرده باشند
    به سن ازدواج زنان و مادران حکومت گذشته که از نظر امثال شما دوره‌ی فوق العاده‌ای بوده هم نگاه بفرمایید به نکات جالبی می‌رسید پس دلیل توهین بی خردانه ایشون خیلی مضحکه و صرفا جهت موج سواری و جلب کردن نظرات مثبت امثال شما همچین حرفی زدند که صد البته موفق هم بودند

    56
    9
  3. ۱. فاطمه س طبق نظر خیلی از علما در ۱۱ یا ۱۲ سالگی ازدواج کردند. البته خیلی ها بر ۹ سال تاکید دارند.

    ۲. با مفاهیم امروزی نمی شود ۱۴۰۰ سال پیش رو مورد سنجش قرار داد. مفاهیمی همچون حقوق بشر حقوق کودکان کودک همسری در ۱۴۰۰ سال پیش در هیچ جایی محلی از اعراب نداشته است.

    ۳. ازدواج در سنینی که ما از آن به کودکی یاد میکنیم در آن دوره از تاریخ رواج داشته است.۹

    62
    10
    1. سفسطه مغلطه .با قانون ۱۴۰۰ سال پیش میشه به زور سر زنهای امروز چادر کرد ولی نمیشه درباره سن ازدواجشون حرف زد .میشه مانع دوچرخه سواری ،خروج از کشور ،ارث مساوری ،داشتن شغل وتحصیلشون شد ولی ….خسته نشدین ؟
      در آیه یک کتاب غیرآسمانی نوشته ،ای کسانی که ایمان آوردین ،گل بگیرید و به کار دیگران کار نداشته باشید تا اونها هم گل بگیرن وبه کارشما کار نداشته باشن

      13
      38
      1. حتما هیلاری کلینتون و میشل اوباما را می شناسید؟!
        مثل اکثر زنان غربی بعد از ازدواج نام خانوادگی شوهرشون رفته تو مدرک شناسایی شون و نام خانوادگی پدری شون پاک شده!

        حتما برای احقاق حقوق پایمال شده شون اقدام کنید!

        16
      2. من از بهر حسین در اضطراربم
        تو از عباس می گویی در جوابم

        من در رابطه با موضوع خاص ازدواج صحبت کردم در گذشته صحبت کردم نه چیز دیگر.

        و در رابطه با صحبت هاتون

        لا اکراه فی الدین

        1
        1
    2. افرین درست میگی پس چیزهای که 1400 سال پیش رواج داشته رو نمیشه الان به زور به دیگران تحمیل کرد

  4. درود.
    بنظرم نباید خیلی موضع شدید گرفت،اگر قرار باشه دائم پیگیر باشید چه کسی و کجا بی احترامی کنه و وقت و تلاش رو بزارید که حالا دستگیرش کنید بیهوده هست. هرکسی هر استوری میتونه بزاره اتفاقأ با استوری فرهاد ظریف بنده فکر کردم که قدیم ۱۴۰۰سال پیش حضرت زهرا تونسته توو کودکی زندگی بچرخونه واقعأ هم سخته،ولی الان متأسفانه دختره ۴۰ساله هم نمیتونه زندگی کنه چه برسه بچرخونه. ایشالا همه دخترهای حال حاضر ایران دوره حضرت زهرا بگردن.

    21
    3
  5. ع . ک. نوشته بود حقیقت تلخ است در این باره. حقیقت تله این است که شیطان ذریه و اولاد دارد و هیچ کس از آن حرفی نمی زند. همه نقش بازی می کنند

    27
    3
  6. ای شهیدمطهری رضوان الله علیک! جایت بسیار خالی است که فرمودی بایدازاساتید مارکسیست برای تدریس درالهیات به هرقیمت دعوت شود و برای تاکید‌هم فرمودی مخصوصابه خدااعتقاد نداشته باشدبله مسلمامارکسیستهاآتئیست اند این نگاه به اسلام رامقایسه کنیدبانگاه رایج متدینان واقعا کدامیک اسلام است؟پس نقش علما درحل شبهات چیست این نگاه مداحانه به اسلام نیازی به تعلیم وتعلم ندارد هرکه مخالفتی کرد مهدور الدم است آبروی اسلام برای این قشرقشری مهم نیست تثبیت موقعیت مهم است.علی ع و زهرای مرضیه ع درجامعه ماچقدرمعرفی شدند؟باعملتان ائمه را شناساندید؟!!! قطعاایشان قصد اهانت نداشته ووظیفه علماتحلیل وقایع و حل شبهات است.چهل واندی سال دراین مسیرراه پیمودیدچه شد؟پاسخ این شبهه بآسانی قابل ارائه بودتاهمه افرادجامعه آگاه شوندکه این ازدواج یک ازدواج معمولی نبوده بلکه خواست حضرت حق جل جلاله بوده خصوصا اینکه باطل درمعصوم راه نداردونیزاگرعلی ع نبود برای فاطمه زهرا ع کفوی نبود ضمنا اگرهم قراره ایرادگرفته بشه ایراد به آقایان گرفته بشه که ظرف چهل واندی ساده ترین مسائل راحل نکردند چون جواب شبهه همیشه بداخلاقی وتندی بوده نه اقناع

    14
    2
  7. درنظراکثرکاربران گرامی نوعی تحلیل مطرح شده بود تا مطلب حل شودو جابیفتد حالا بعضا تندی هم چاشنی اش بود اما این بسیارمبارک است که فقط حکم به فنای فرد داده نشود مگردرایام امام صادق ع درحج ابن ابی الاعوجاء شبهه ای رادر قالب توهین مطرح نکرد، اما حضرت امام صادق ع بامتانت شبهه راپاسخ گفت وبهیچ وجه مسلمانان را علیه او نشوراند بالاخره ماازچه کسانی جزائمه باید الگوبرداری کنیم؟

    20
    3
    1. البته ابن ابی الاعوجاء که فرمودید شبهه ی شخصی خودشان را استوری نکردند و نشر ندادند. و ده ها هزار بلکه صدها هزار نفر ایشان را دنبال نمیکردند و تحت تاثیر شبهه ی وی قرار نمیگرفتند ووووووووو

      16
      1
  8. به این بنده خدایی که ماقبل تاریخ رو میخاد به زندگی الان ماربط بده میگم سوریه ای که محبوبته قبل از اسلام همه مشرک بودند لبنان،فلسطین… همه بت پرست بودند تحت عنوان سرزمین شام… اماچه ربطی به عقاید امروز ما داره؟ اجدادمسلمانان هم یه زمانی بت پرست بودند…

    2
    11
  9. علی آقای گرامی ابن ابی الاعوجا دردورانش تلگرام نبود! اما واردمسجدمیشد وعقاید ملحدانه خودشو باآزادی تمام ابراز می کرد وکسی بااو کاری نداشت وبخاطرهمین مفضل شاگردامام صادق ع به حضرت گلاویه وارعرض کرد چراباید این ملحد در مسجد انحرافات فکریش را علنا مطرح کند امام ع فرمود برید جوابش را بدهید…کتاب پیرامون انقلاب اسلامی استاد مطهری رو ملاحظه کن!

  10. به عنوان یک مسلمان معتقد (انجام مناسک دینی همچون نماز و روزه) بر این باورم که سکولاریسم (جدایی دین از امور دنیوی) راه حل مناسبی است که ما دین داران در دنیای امروزی زندگی راحت تری داشته باشیم.

    1
    3
  11. متاسفانه‌انصاف نیوزهم خیلی منصف نیست مطالب مرتبط باحفظ ضوابط روهم چاپ نمی کنه سایر…نیوزها که عطایشان رابه لقایشان بخشیدیم انصاف نیوز راهم که امیدوارش بودیم وداع می گیم در صورت امکان استوریهای منو حذف کنید…

    1
    3
  12. این حرف‌ها فقط از افراد فاقد پیشینه و بی گذشته هایی که با بهایت به قیمت سیر شدن شکم و بر آمدن حوایج جنسی پیوند خورده اند بر می اید وقتی بیت المال در حساب بانکی یک عده در گردش باشد همین می‌شود که بعد از یک عمر هم توبره خوردن و هم از اخور به این نقطه میرساند که در اخور خلاصه می‌شوند رشد عقلی یک زن نه ساله آنقدر بوده که تاریخ را ساخته و آینده را متحول کرده است و بی آنکه نشانی از مزار متحرش باشد دعای دردمندان را مستجاب کرده و می‌کند و مردم هر ساله اموالشان را نذرش می‌کنند ما که ۱۵۰۰سال قبلمان و اجداد و نیاکان و ریشه مان معلوم هست این تازه به دوران رسیده ها چطور خودشان را میخواهند اثبات کنند مردم جاهلیت از هر رسولی میخواستند معجزه بیاورد یعنی با همه بی سوادی اینقدر عقلشان میرسید سلمان رشدی های مرده و زنده در طول تاریخ نتوانستند نام انبیا و اوصیای الهی را پاک کنند و آنچه مانده است اعتقاد با دلیل و پیشینه مردم به آنهاست و از سالومه ها و ملکه های فاسد و پادشاهان فاجر نامی نمانده است و قبرشان زیارتگاه همین بی گذشته ها هم نیست چون تمام شده اند اینها اگر می‌توانند از جنازه پوسیده و متعفن باب و بها و عبدالوهاب و ویکتوریای کبیر و الیزابت اول و دوم یک نشانه زنده بیاورند از نظر من این دو نفر واجب است کشته شوند و این مطالبه باید عملی شود و باید مطالبات قانونی جهت استرداد کریمی و ظریف در سطح بین الملل صورت پذیرش

    1
    1
  13. بجای نشر این استوری جوابی که به کاربر دیگری دادم رو منتشر می کردید که متاسفانه نکردید… انتخابی عمل نکنید نه توهینی در متن ارسالی ام بوده نه مطالبی نامرتبط ارسال کرده ام…

  14. در زمان ظهور اسلام در عربستان سن ۹ سالگی سن رایج ازدواج دختران بوده است. این را هر فردی با سواد متوسط هم می داند. حالا دو حالت وجود دارد یا فرهاد ظریف در مسائل مذهبی بسیار بسیار نا آگاه و نادان است که در این صورت حق اظهار نظر ندارد. یا برای کسب منفعت سخنان دیکته شده از سوی دشمنان را بر زبان می آورد که در آن صورت وامصیبتا.‌‌…. یادمان است که زمانی مخالفان حکومت توصیه میکردند که باید مخالفان حرفشان را با دهان سلبریتی ها در جامعه القا کنند.

    2
    3
  15. هرکس به هردلیلی باآزادی بیان(نه دشنام وفحش) مخالفت کند قطعا جاهل به اسلام است واگر جاهل نباشد قضیه ی حفظ منافع است. محدود سازیها ریشه در حفظ میز ومنصب دارد ولاغیر…

    2
    1
  16. جواب به استدلال غلط مجید… گرچه منم از علی ع وفاطمه زهراع دفاع میکنم امادلیلش غلط اندر غلطه درگهواره سخن گفتن عیسی ع فقط برای اثبات رسالت او یعنی معجزه‌ بود ازدواج این دو حضرت برای معجزه انجام گرفت؟ اصلا وابدا ازدواج که منحصر به ایندوبزرگوارنبوده این همه ازدواج عربهادرسنین پایین اما نمیتونی بگی این همه سخن گفتن در گهواره… بگو عُرف چنین بوده ودلایل دیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا