خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«احمدی نژاد منع شد، افسرده نشوید، به نفع نظام نیست»

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: احمدی نژاد به عنوان یکی از گزینه های قوی برای انتخابات ریاست جمهوری از ورود به انتخابات منع شده است لذا مخالفین وی از این موضوع خیلی اظهار شعف نکنند.

به گزارش مهر، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این تشکل سیاسی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در سال آینده اظهار کرد: فعلا فضا، فضای بغرنجی است اما همه تلاش خود را می کنیم تا اصولگرایان به جمع بندی واحد و اجماع برسند. کار، کار سختی است البته در انتخابات مجلس دهم یک تجربه و تمرینی شد و در برخی بخش ها خوب عمل کردیم و موفقیت های قابل توجهی را داشتیم و باید نقاط قوت خود را اضافه و از نقاط ضعف خود کم کنیم.

وی با اشاره به انتخابات شوراها گفت: شوراهای شهر پارلمان های منطقه ای هستند اما به دلیل اینکه دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها همزمان شده است عملا انتخابات شوراها تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری قرار می گیرد.

باهنر افزود: شوراهای شهر و روستا وظیفه مهمی بر عهده دارند و می توانند در عمران و آبادانی شهرها نقش آفرینی کنند. من توصیه می کنم دوستان اصولگرا در تهران و شهرستانها بحث انتخابات شوراهای شهر را کلید بزنند و ما هم در تهران سعی می کنیم در مسئله انتخابات شوراها به وحدت برسیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری پیچیدگی های خاص خودش را دارد همانطور که در خبرها شنیدید و قرار بود رسانه ای نشود اما بالاخره رسانه ای شد. آقای احمدی نژاد به عنوان یکی از گزینه های قوی برای انتخابات ریاست جمهوری به دلایل متنوع از ورود به انتخابات منع شده است.

وی افزود: ما از نظر سیاست راهبردی توصیه می کنیم نه مخالفین احمدی نژاد از منع شدن وی اظهار شعف کنند و نه دوستان وی خیلی دمق شوند و در حالت کما و اغما بروند. سعی کنید عکس العمل هایتان در رسانه ها عکس العملی معتدل باشد یعنی هم شادی و شعف زیاد هزینه ای را برای آینده دارد و هم افسرده شدن به نفع مصالح نظام نیست.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: سیاست ما درباره هر کدام از کاندیداها که مطرح می شوند این است که فعلا گزینه های در معرض انتخابات را بررسی می کنیم البته نقاط ضعف و قوت را هم می گوییم ولی نه ایجابی و نه سلبی در رابطه با کسی موضع گیری نخواهیم کرد.

باهنر در پایان گفت: امیدواریم در انتخابات ریاست جمهوری یک کاندیدای واحد، کارآمد، محبوب و مقبول داشته باشیم زیرا در این نوع انتخابات هم کارآمدی نامزد و هم محبوبیت وی مورد نظر است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اصولگرایان بهتره اصلا در انتخابات شرکت نکرده و خود را کوچک نکنند. چون مردم علاقه ای به اندیشه‌های اصولگرایان ندارند و اصولگرایی را معادل مرگ بر گفتن و دیوار کشی و انزواطلبی و تنش افرینی و حبس و حصر و فیلترینگ و پارازیت و لغو کنسرت و گشت محسوس و نامحسوس و بالا رفتن از دیوار سفارت و رد صلاحیت و انحصار میدونند. اصولگرایان بهتره بیش از حد روی مساعدت شورای نگهبان هم حساب نکنند چرا که براشون مقدور نیست تمام رقبا رو از دم تیغ رد صلاحیت بگذرونند، چاره کار اصولگرایان این است که در رفتار و گفتار و کردار خود تجدید نظر کنند.

  2. با اين خبرت نفسمون رو بريدى مهندس ! ميدونم نفست از جاى گرمى بلند ميشه كه به ملت توصيه پزشكى ميكنى ! اما ميترسم اين پزشكى فكر كردنت هم از عوارض دود و دم باشه ؟ خب، يه كم از اين رفت و آمدت كم كن تا قُلُپ قُلُپ سرب نوش جون نكنى ، شما كه بهتر از ما ميدونى ، اكسيژن خالص اين روزها پيدا نميشه ، هرچى هست سرب خالص قاطيشه لامروت ! تو اين سن و سال بهتره آدم زياد در معرض دود دم تهران قرار نگيره كه ميترسم سيستم تفكراتش بهم بخوره ، بگذريم داشتم ميگفتم دكتر حكم نفس داره براى ما ، چطور توقع دارى عشاق صادقش از اين خبر عزا نگيرن يا به كما نرن ؟ تازه شما هندسه خونده اى، بايد بدونى اگه كسى موفق به نفس كشيدن نشه فوراً تو كما ميره ، مگه نشنيدى سعدى خدابيامرز ميگه : هر نفسى كه فرو ميرود ممد حياتست و چون بر مى آيد مفرح ذات ؟ چى ميشد سياستمداران ما به جاى اين همه رئيس جمهور بازى و … به فكر يه ذره « اكسيژن خالص » براى ملت باشن ؟ راستى چرا كسى از اصولگراها به خاطر اين « هواى سربى » به شهردار اعتراض نميكنه ؟! نكنه قاليباف خودشو با گزينه قوى اشتباه بگيره ؟ پس تكليف اينهمه سربى كه تو حلق ملت شده چى ميشه ؟!

    1. اي بميري سپهر جون! واضح تر حرف بزن ببينيم منظورت چيه!! چرا دوپهلو حرف ميزني؟ از كدوم سربها ميگي؟ سرب مال بدبخت بيچاره ها هست. هوايي كه اينها به ريه شون ميفرستن از بيخ و بن پاكه و سرب قاطيش نيست!!! مثل هواي كرمانه.

  3. مگر سیاست های قبل از 88 او قابل دفاع بود؟ چه اشخاصی را فقط بخاطر نقدشان به رفتارها ی سیاست خارجی واقتصادی او نواختند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا