خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مسدود شدن حساب کریم باقری بعد از جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان خوی

کریم باقری اسطوره فوتبال ایران و مربی پرسپولیس روز گذشته برای جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان خوی پیش قدم شد که این موضوع منجر به مسدود شدن حساب کریم باقری شد.

به گزارش انصاف ورزشی، شهرستان خوی دومین شهر بزرگ استان آذربایجان غربی ایران پس از ارومیه، شنبه شب با زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.9 ریشتر مواجه شد که تا این لحظه چند کشته و صدها زخمی بر جای گذاشته است.

این زلزله حالا و در شرایطی که خوی در حال حاضر با آب و هوای بسیار سرد و برفی دست و پنجه نرم می‌کند، وضعیت سختی را برای زلزله‌زدگان ایجاد کرده است.

همین موضوع سبب شده تا بسیاری در تلاش برای ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به شهر خوی باشند که در این میان کریم باقری بازیکن تبریزی سابق تیم ملی ایران، با اعلام شماره حساب خود اقدام به جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان خوی نمود.

اما این موضوع آنطور که اسطوره فوتبال ایران و مربی حال حاضر پرسپولیس امروز در صفحه اینستاگرام خودش توضیح داده، منجر به مسدود شدن حساب کریم باقری گردیده است.

مسدود شدن حساب کریم باقری بعد از جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان خوی

باقری در این رابطه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

«سلام به هم میهنان عزیز. طی درخواست‌های زیادی از طرف دوستان و آشنایان جهت ابراز همدردی از طریق کمک‌های نقدی و بشردوستانه طبق سوابق بنده در این زمینه ها، خود تصمیم گرفتم مسئولیت این کار را بر عهده بگیرم تا طبق روال همیشه تلاش کنیم شاید مقداری از فشار و رنج مردم را کاهش دهیم. روز سه شنبه صبح در اینستاگرام شماره حسابی در اختیار گذاشتم، ولی چند ساعت بعد حساب مسدود و غیر فعال شد. خواستم بدین‌وسیله از تمام کسانی که موفق به واریز کمک‌های نقدی شده‌اند و کسانی که با وجود تلاش‌های مکرر موفق نشدند، تشکر و قدردانی کنم. بنده تمام و کمال کمک‌های شما عزیزان را هر چند کم، ولی مطمئنا حلال و پر برکت را به دست مردم مصیبت زده خوی خواهم رساند. امید بود کمک‌های شایانی به دست هم میهنان برسد، ولی خدا گواه است که دستمان بسته است.»

حال باید دید در ساعات و یا روزهای پیش رو توضیحی در خصوص علت مسدود شدن حساب کریم باقری داده می‌شود یا خیر؛ چراکه مشخص نیست حجم بالای واریزی در چندساعت، منجر به مسدود شدن حساب کریم باقری شده است و یا موضوع به خود اقدام وی بازمی‌گردد.

مسدود شدن حساب کریم باقری بعد از جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان خوی
مسدود شدن حساب کریم باقری بعد از جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان خوی

بیشتر بخوانید: واکنش قوه قضاییه به مسدود شدن حساب کریم باقری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نبایدقدرت وحمایت ها وعواطف مردم رانادیده گرفت،کارخیرکه نیازی به مجوزندارد/درزمان رژیم شاه هم چنین چیزی نبود.
    هشتک تختی درزلزله بویین‌زهرا:۱۰ شهریور ۱۳۴۱ «مردم خود به کمک میان»
    زلزله بویین‌زهرا ؛ غلامرضا تختی، شخصأ دست به کار شد وبه کمک زلزله زدگان شتافت،تختی از چهارراه پهلوی (ولیعصر) به راه افتاد و آن کاروان عظیم را به راه انداخت. در آن زمان با وجود اعلان سازمان شیر و خورشید مردم ترجیح می‌دادند که کمک‌هایشان را به جهان‌پهلوان تختی بسپارند.

  2. با سلام بنده ۹۰ ماه در دفاع مقدس حضور داشتم و جانباز هم هستم من خودم را میگم با کسی هم کارندارم هر کسی که به ایران و انقلاب اسلامی با نوشته های مسموم اش در سایت ها و شبکه‌های اجتماعی حمله می‌کند به اندازه فهم و سوادم جلوش ایستادم و جوابش هم می نویسم ولی دوراز انصاف هست هموطنانمان در دمای زیر صفر درجه سرما و برف شدید آذربایجان عزیز بدون سرپناه با بچه‌های شیرخواره ماندن یکی پا به میدان خدمت می گذارد حمایتش نمیکنم هیچ حسابش هم ببندیم همین مردم آذربایجان بودن که در دفاع مقدس لشگر عاشورا تشکیل دادن و حماس آفریدند خیلی ساده است اگر امروز شهید آقا مهدی باکری بودن برای زلزله زدگان چه کار می کرد ما هم همان کار را انجام دهیم ولی فوری نخوابیم سریعتر بروم کمکشان _ سلام و صلوات بر ارواح همه شهدا عزیزتر از جانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا