خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401

پخش زنده صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته هجدهم لیگ برتر رویارو می‌شوند.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و هوادار تهران امروز و از ساعت 17:00 در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر خلیج فارس و در آبادان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401

پخش زنده صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401

آیا صنعت نفت به مانند بازی رفت می‌تواند هوادار را شکست دهد؟ برزیل ایران که این فصل شرایط خوبی ندارد، در 17 هفته گذشته فقط دو برد کسب کرده که یکی از آنها مقابل هوادار بوده و تاوارس و شاگردانش امیدوارند که بتوانند دوباره تیم ساکت الهامی را شکست دهند.

با توجه به اینکه هوادار تا امروز نتوانسته صنعت نفت را در لیگ برتر شکست دهد، آبادانی‌ها منتظر هستند که این طلسم در پایان بازی فردا هم ادامه پیدا کند.

در هفته گذشته رقابت‌ها، صنعت نفت با نتیجه 1-3 به آلومینیوم باخت و دیدار هوادار و نفت مسجدسلیمان، گلی نداشت. در جدول رده‌بندی صنعت نفت 11 امتیازی در رده پانزهم قرار دارد و هوادار 19 امتیازی، تیم یازدهم جدول است. برای تماشای پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و هوادار 13 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا