خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پورتو و ویزلا 16 بهمن 1401

پخش زنده پورتو و ویزلا 16 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته نوزدهم لیگ پرتغال به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های پورتو و ویزلا امشب و از ساعت 21:30 به وقت ایران در هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال و در استادیوم دراگائو به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و ویزلا 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال پورتو و ویزلا 16 بهمن 1401

پخش زنده پورتو و ویزلا 16 بهمن 1401

پورتوی رده دومی و 42 امتیازی که این فصل در مقاطع زیادی از رقیب سنتی خود بنفیکا عقب بوده، امشب به مصاف ویزلای رده نهمی و 24 امتیازی خواهد رفت.

طارمی و یارانش گرچه امسال هم یکی از مدعیان هستند و حتی در لیگ قهرمانان با صعود از گروه عملکرد خوبی داشتند‌، در لیگ مقهور عملکرد بی‌نقص بنفیکا شدند که بعد از چند سال ناکامی در قهرمانی با قدرت برای کسب مجدد این عنوان بازگشته است.

پورتو هر 5 بازی آخر خود را پیروز شده و ویزلا 3 برد و دو شکست در 5 بازی آخر کسب کرده است. گفتنی است که دو تیم در سالیان اخیر 5 بار به مصاف هم رفته‌اند که هر 5 تقابل را پورتو پیروز شده تا ویزلا یک ناکام تمام عیار برابر پورتو باشد. برای تماشای پخش زنده بازی پورتو و ویزلا 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا