خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و آث میلان 16 بهمن 1401

پخش زنده اینتر و آث میلان 16 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم رویارو خواهند شد.

تیم‌های اینتر و آث میلان امشب و از ساعت 23:15 به وقت ایران و در حساس‌ترین بازی هفته بیست و یکم سری آ در چارچوب دربی معروف و تاریخی شهر میلان ملقب به دربی دلامادولینا به مصاف می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و آث میلان 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال اینتر و آث میلان 16 بهمن 1401

پخش زنده اینتر و آث میلان 16 بهمن 1401

دو تیمی که در چند فصل اخیر واقعا احیا شده و از روند ضعیف سالیان قبل فاصله گرفته‌اند، هر دو طی دو سال گذشته قهرمان سری آ نیز شده‌اند. اینتر دو سال پیش و میلان سال گذشته اسکودتو را بردند تا نشان دهند دوران نزولی به پایان رسیده. اما امسال هر دو تیم محبوب شهر میلان مقهور برتری چشمگیر ناپولی شده‌اند.

میلان استفانو پیولی که تا پیش از جام جهانی به خوبی ناپولی را تعقیب می‌کرد در هفته‌های اخیر آنقدر امتیاز از دست داده که از زده دوم به رده پنجم غلتیده و 38 امتیاز دارد. اینتر اما که دو فصل پیش قهرمان شد و در فصل جاری هم بدشانسی‌های زیادی داشت در حال حاضر با 40 امتیاز در رده دوم و پایینتر از ناپولی 53 امتیازی جای گرفته است.

دو تیم فرم عجیبی در 5 بازی آخر دارند. اینتر 4 برد و 1 شکست و میلان به طرز عجیبی 4 شکست و یک تساوی! بدون برد! در واقع آخرین برد میلان مربوط به 7 بازی قبل برابر سالرنیتانا است و روسونری از آن زمان رنگ برد به خود ندیده است.

گفتنی است که در تقابل‌های دو تیم در 10 سال اخیر، 15 بار اینتر و 12 بار میلان پیروز بوده‌اند. 8 بازی هم به تساوی انجامیده است. در 5 تقابل آخر اما همه چیز مساوی است و هر یک از دو تیم دوبار پیروز شده‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر و آث میلان 16 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا