خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده النصر و الوحده 20 بهمن 1401

پخش زنده النصر و الوحده 20 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته شانزدهم لیگ برتر عربستان به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های النصر و الوحده امشب و از ساعت 21:00 به وقت ایران در هفته شانزدهم پرو لیگ عربستان و در ورزشگاه کینگ عبدالعزیز به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الوحده 20 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال النصر و الوحده 20 بهمن 1401

پخش زنده النصر و الوحده 20 بهمن 1401

تیم النصر اولین جام خود را از دست داد و دستش از جام حذفی کوتاه ماند. حال آنها تلاش می‌کنند در ادامه فصل صدر جدول را حفظ نمایند. در این بین، رونالدو نتوانسته عملکردی که انتظارش را داشتند به ثبت برساند و به نظر می‌رسد، رونالدو هنوز با شرایط تیم و عربستان هماهنگ نشده است. تیم النصر در 5 بازی آخر خود 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست را تجربه کرده است.

در طرف مقابل، تیم الوحده چسبیده به منطقه سقوط است. آنها با منطقه سقوط تنها 1 امتیاز فاصله دارند و تلاش می‌کنند خود را از سقوط نجات دهند. بنابراین، امتیاز گرفتن از تیم النصر برایشان حیاتی‌ست. آنها در 5 بازی اخیر خود 2 پیروزی و 3 شکست را تجربه کرده‌اند.

در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 7 بار النصر پیروز شده و 2 بار الوحده. دو بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده بازی النصر و الوحده 20 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا