خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بنفیکا و کلوب بروژ 16 اسفند 1401

پخش زنده بنفیکا و کلوب بروژ 16 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رویارو می‌شوند.

تیم‌های بنفیکا و کلوب بروژ، امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در استادیوم دالوز، در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی بنفیکا و کلوب بروژ 16 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال بنفیکا و کلوب بروژ 16 اسفند 1401

پخش زنده بنفیکا و کلوب بروژ 16 اسفند 1401

بنفیکا در شرایطی امشب از نماینده بلژیک میزبانی می‌کند که در خاک بلژیک توانست با دو گل از سد بروخه بگذرد و از این جهت خیال خود را برای صعود تا حد زیادی راحت کند. بنفیکا این فصل تیم بسیار خوبی نشان داده و علاوه بر صدرنشینی در گروهی با حضور یوونتوس و پی اس جی، در لیگ داخلی هم با 62 امتیاز صدرنشین است و نزدیکترین رقیبش پورتو 54 امتیازی است! آن‌ها در 5 بازی آخر خود چهار برد و یک شکست کسب کرده‌اند.

بروژ رده چهارمی و 46 امتیازی در لیگ برتر بلژیک اما در مرحله گروهی با شگفتی‌سازی دوم شد و بعد از پورتو و بالاتر از لورکوزن و اتلتیکو مادرید به مرحله یک هشتم رسید. آن‌ها در 5 بازی آخر خود البته فرم خوبی نداشته‌اند و دو شکست، دو تساوی و یک برد حاصل کارشان است. برای تماشای پخش زنده بازی بنفیکا و کلوب بروژ 16 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا