خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آموزش ارز دیجیتال در ایران و کسب درآمد دلاری

رپورتاژ آگهی

چکیده : آموزش ارز دیجیتال به صورت اصولی و جامع، راهی برای ورود به بازار رمزارز ها و کسب درآمد دلاری است.

مقدمه

با توجه به افزایش ارزش دلار در ایران، آموزش ارز دیجیتال و شروع به انجام معاملات رمزارزی، به یکی از راه های کسب درآمد بالا تبدیل شده است. در طی سالهای اخیر، با توجه به کاهش ارزش ریال، بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد دلاری افتاده اند. با یک جستجوی ساده در اینترنت، راه های بسیار زیادی برای کسب این نوع درآمد پیدا خواهید کرد اما بیشتر آنها عملی نیستند. یکی از محدود راه های کسب درآمد دلاری، معامله در بازار های سرمایه و رمزارز است. البته این روش کسب درآمد نیازمند تجربه و آموزش ارز دیجیتال می باشد. در این مقاله قصد داریم تا روش های به دست آوردن آمادگی برای معامله ارز های دیجیتال را به شما آموزش دهیم. بنابراین تا پایان با ما همراه باشید.

کسب درآمد دلاری از بازار رمزارز ها تنها با آموزش اصولی ممکن است.

علت ایجاد ارز دیجیتال 

ارز های دیجیتال در ابتدا با هدف تامین امنیت کاربران و تسریع در انجام معاملات ابداع شدند. شما هنگامی که در بانک های مختلف، ارزی را انتقال می دهید، اطلاعات هویتی ارسال کننده و دریافت کننده آن ارز و حجم انتقال، نزد بانک آشکار خواهد شد اما در معاملات رمزارزی شرایط اینگونه نیست. هنگامی که شما رمزارزی را در شبکه بلاک چین برای شخص دیگری ارسال می نمایید، حتی شخص دریافت کننده ارز نیز به اطلاعات هویتی ارسال کننده دسترسی نخواهد داشت. همچنین، بازه زمانی لازم برای انتقال این نوع ارز ها بسیار کوتاه است و در کسری از ثانیه شما قادر به انتقال پول در سراسر جهان هستید.

افزایش امنیت و سرعت انجام معاملات که در پاراگراف قبل به آن اشاره شد، دلیلی برای ابداع اولین رمزارز بود. این ارز دیجیتال بیت کوین نام داشت و از بستر بلاک چین برای معاملات خود استفاده می کرد.

بلاک چین چیست؟

بیت کوین برای انجام تراکنش های خود از شبکه ای به نام بلاک چین استفاده می کند. این شبکه یک بستر رمزنگاری شده است که ساختاری بلوک مانند دارد. هر کدام از این بلوک ها حاوی اطلاعات رمزارزی خاص بوده و به صورت زنجیره وار در کنار هم قرار می گیرند. در شبکه بلاک چین هرچه میزان تراکنش کاربران بیشتر باشد، امنیت انجام معاملات نیز بالاتر است.

بلاک چین بستری برای انجام تراکنش های رمزارزی است.

راه های کسب درآمد از ارز های دیجیتال 

در مجموع دو راه برای کسب درآمد از رمزارز ها وجود دارد؛ استخراج رمزارز و معامله رمزارز.

استخراج رمزارز با توجه به مصرف زیادِ برق و هزینه بالای خرید دستگاه های استخراج، امری به صرفه نمی باشد. در مقابل، معامله ارز های دیجیتال یکی از راه های مطمئن برای کسب درآمد از بازار رمزارز ها است.

البته آگاهی از نحوه انجام معامله نیازمند آموزش ارز دیجیتال می باشد و وارد شدن به بازار معامله ارز های دیجیتال بدون آموزش امری بسیار خطرناک است. 

آموزش ارز دیجیتال 

همانگونه که بیان کردیم، راه اصولی برای یادگیری معامله رمزارز ها، آموزش ارز دیجیتال است. تنها با یک آموزش جامع و اصولی شما قادر به محاسبه نوسانات بازار و کسب درآمد از آن خواهید بود.

در ایران، دوره آموزش ارز دیجیتال توسط موسسات مختلفی برگزار می گردد. البته اعتماد به تمامی موسسات آموزشی ممکن نیست؛ چرا که بسیاری از این موسسات از اعتبار و سابقه کافی برخوردار نبوده و وارد شدن به آنها می تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

یکی از اندک مراکز معتبرِ آموزشی جهت برگزاری دوره های ارز دیجیتال، آموزشگاه مدرسان پیشتاز است. این موسسه از اساتید حرفه ای و مجرب در دوره آموزش ارز دیجیتال خود استفاده می کند و در این زمینه دارای سالها سابقه می باشد.

در ادامه، بخش های مختلف دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز را به اختصار برای شما توضیح خواهیم داد:

1. آموزش ارز دیجیتالمفهوم ارز دیجیتال و بازار های مالی 

بخش اول در آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز در مورد مفاهیم اولیه رمزارز ها و بازار های مالی است. ابتدا لازم است تا شما با مفاهیم پایه آشنا شوید تا بتوانید در آینده مباحث پیچیده تر را به صورت عملی یاد بگیرید.

2. آموزش ارز دیجیتالروش های پیش بینی بازار

یکی از بخش های مهم در دوره آموزش ارز دیجیتال موسسه مدرسان پیشتاز، یادگیری روش های پیش بینی بازار است. این نوع پیش بینی ها معمولا از دو طریقِ تحلیل با نمودار و تحلیل با پرایس اکشن انجام می شوند. در تحلیلِ نمودار به شما روش های استفاده از اندیکاتور های مختلف یاد داده خواهد شد و در آموزش پرایس اکشن، تحلیل بدون استفاده از نمودار را یاد خواهید گرفت.

3. آموزش ارز دیجیتالروش های وارد کردن سرمایه به بازار های معاملاتی 

اگر شما قصد معامله در بازار ارز های دیجیتال را داشته باشید، باید ابتدا سرمایه خود را از طریق صرافی هایی مانند بایننس، آلپاری یا کوکوین، وارد شبکه بلاک چین نمایید. از آنجایی که صرافی های فوق کشور ایران را تحت تحریم قرار داده اند، استفاده از خدمات آنها برای کاربران ایرانی ممکن نمی باشد.

در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز، به شما راه هایی یاد داده خواهد شد تا بتوانید با وجود این نوع تحریم ها، از خدمات صرافی های فوق بهره مند شوید.

4. آموزش ارز دیجیتالکسب تجربه 

کسب تجربه، مهمترین بخش در دوره آموزش ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز است. شما تنها در صورتی می توانید در یک معامله موفق شوید که از قبل، تجربه کافی در این زمینه را به دست آورده باشید. در بخشی از دوره آموزش ارز دیجیتال موسسه مدرسان پیشتاز، شما به انجام معامله در بازار های سرمایه خواهید پرداخت و بدین ترتیب پس از پایان دوره، آمادگی لازم برای انجام معاملات را به دست خواهید آورد.

موسسه مدرسان پیشتاز، یکی از آموزشگاه های برتر در زمینه برگزاری دوره های ارز دیجیتال است.

کانال سیگنال ارز دیجیتال 

یکی دیگر از راه های کسب درآمد از بازار معامله رمزارز ها، استفاده از کانال سیگنال ارز دیجیتال است. با استفاده از این نوع کانال ها شما می توانید، سیگنال های خرید و فروش را دریافت و بدون آموزش ارز دیجیتال اقدام به معامله نمایید.

در ایران یکی از بهترین کانال های سیگنال دهی توسط تریدر های حرفه ای مدرسان پیشتاز اداره می شود. با استفاده از این کانالِ سیگنال دهی، شما می توانید در مدت زمانی کوتاه به کسب درآمد بالایی برسید.

سخن پایانی 

در این مقاله راه های کسب درآمد دلاری از بازار ارز های دیجیتال به شما آموزش داده شد. البته استفاده از این راه ها، نیازمند آموزش ارز دیجیتال به صورت اصولی و جامع است و ورودِ بدون آموزش، سبب ضرر های مالی کلان خواهد شد. شما می توانید با گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال در موسسه مدرسان پیشتاز، در زمانی کوتاه به درآمد دلاری بالایی برسید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا