خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دیکتاتور بلاروس» یک شوگر ددی است!

رکنا نوشت: معشوقه لوکاشنکوی شصت و نه ساله دختر خانمی‌ست بیست و شش ساله به نام ماریا واسیلوویچ .ماریا با دوست پسرش یا به قول امروزی‌ها شوگر ددی‌اش چهل و سه سال اختلاف سن دارد.

بیژن اشتری نوشت: معشوقه لوکاشنکوی – رئیس جمهور بلاروس شصت و نه ساله – دختر خانمی‌ست بیست و شش ساله به نام ماریا واسیلوویچ .ماریا با دوست پسرش یا به قول امروزی‌ها شوگر ددی‌اش چهل و سه سال اختلاف سن دارد.دیکتاتور کمونیست بلاروس و معشوقه اش بارها در مجامع عمومی در کنار هم ظاهر شده ‌اند.اخیرا تلویزیون دولتی بلاروس این زوج را در حال رقصیدن با هم به مناسبت سال نو در یک ضیافت رسمی نشان داد.

این دو در همه سفر های خارجی در کنار یکدیگر دیده می شوند. او و ماریا هر هفته به اتفاق به ورزشگاه‌ برای تماشای مسابقات هاکی روی یخ می روند. در ضمن چند سال پیش ماریا تصمیم گرفت در مسابقات ملکه زیبایی جهان شرکت کند. لوکاشنکو حسابی ماریا را تشویق کرد و خودش شخصا مربیگری او را برای شرکت در مسابقه نهایی پذیرفت . و خلاصه خیلی تلاش کرد ماریا اول شود اما متأسفانه ماریا سوم شد. ماریا خیلی از این شکست ناراحت و افسرده شده بود اما لوکاشنکو با یک پیشنهاد تازه پیش او رفت و خوشحالش کرد. لوکاشنکو به ماریا گفت:« عزیزم تو با این استایلی که داری ساخته شدی واسه سیاست!! چرا نماینده پارلمان نمیشی عزیزم؟»

خلاصه جونم براتون بگه که ماریا اخیرا نامزد انتخابات شد و با کسب آرای بسیار زیاد به پارلمان راه یافت. البته ناگفته نماند که در این پارلمان، اپوزیسیون بلاروس حتی یک نماینده هم ندارد. می‌گویند ماریا تا یک مدتی از نماینده پارلمان بودن خوشش می آمده اما زود خسته شد و دوباره افسردگی و غم به سراغش آمد. این بار هم لوکاشنکو مشکلش را حل کرد. دیکتاتور بلاروس مهمترین مدال کشور را به خاطر خدماتی که ماریا به فرهنگ و هنر و امور خیریه کرده بود، به او داد. تازگی ها خبر رسیده که ماریا باز هم غمگین و افسرده است!!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. این که شما گفتید درست است. ما الان چون با امریکا رابطه ای نداریم و نمی ترسیم که این رابطه ی نداشته خراب شود، چون اصلا رابطه ای نداریم، پس جلیل خان شما آزادید مستندات خود را ارائه دهید تا در یک دادگاه محکمه پسند رسانه ای آبروی آقای بایدن ببیریم.

      1
      2
  1. آقای لوکاشنکو شوهر ددی نیست ایشون هم مانند بسیاری از سلبریتی ها دوست دختر جوان دارد . شوهر ددی به کسی می گویند که هفته ای یکبار با هم هستند و بابت آن به دختر پول می دهند و معمولا زن دارند و این کار را علنی انجام نمی دهند مانند کلینتون و بسیاری از سیاستمداران آمریکایی و فرانسوی که شما عاشق آنها هستید .

    7
    7
  2. لطفا به ارتباط ژئوپولیتکی ما لطمه وارد نکنید! آن ها که مثل ما مسلمان نیستند تا قواعد و قوانین ما بر آن ها جاری و ساری شود! هر کشوری فرهنگ و اداب خودش را دارد!

    3
    2
  3. کامنت های بالا همگی از حامیان دولت فعلیست که پرچمدار انقلاب و طرفدار سرسخت حجاب اسلامی هستن کاهش همینجور که برای هموطنان خودتون شمشیر رو از رو میبندین برای کفار هم شمشیر از قلاف دربیارین نه اینکه بهتون برخوره که چرا نویسنده ذات کثیف این دیکتاتور رو برملا کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا