خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منچسترسیتی 3 _ بایرن مونیخ 0 | اجرای نمایشی در ژانر وحشت توسط سیتیزن‌ها

منچسترسیتی 3 _ بایرن مونیخ 0 ؛ منچسترسیتی با ارائه‌ی نمایشی ترسناک با 3 گل باواریایی‌ها را در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، از منچستر بدرقه کرد.

به گزارش انصاف ورزشی، یکی از دیدارهای سه شنبه شب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023_2022 بین دو تیم منچستر سیتی انگلیس و بایرن مونیخ آلمان برگزار شد که سیتیزن‌ها اجازه هیچ‌گونه عرض اندامی را به صدرنشین بوندسلیگا ندادند و بازی رفت را در خانه با حساب 3 بر 0 به نفع خود پایان دادند.

این پیروزی ششمین برد سیتی در یازدهمین مصاف رودرروی دو تیم بود و سبب شد تا در یازدهمین مصاف نیز همانند 10 مسابقه قبلی خبری از تساوی نباشد.

پپ گواردیولا با این برد مقتدرانه در دیدار رفت نشان داد بدجور دلش برای فتح لیگ قهرمانان اروپا پس از 12 سال تنگ شده است و به هر قیمتی می‌خواهد آن را بدست آورد.

گفتنی است بایرن مونیخ پیش از این با یولیان ناگلزمن تمام 8 دیدار خود در این فصل لیگ قهرمانان را برده بود و حالا با توخل شکست سختی را در ورزشگاه اتحاد منچستر متحمل شد.

شاید حالا عجیب بودن تصمیم اولی کان و حسن صالح حمیدزیچ در خصوص اخراج ناگلزمن و انتخاب توخل در مهمترین و پرفشارترین مقطع فصل، بیش از پیش آشکار شود.

بایرن با توخل 4 بازی انجام داده که ماحصل آن بازپس‌گیری صدر از دورتموند در بوندسلیگا، حذف از جام حذفی آلمان و حالا قرار گرفتن در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا بوده است!

هرچند قطعا اف سی هالیوود همچنان به زدن کامبک در جو وحشتناک آلیانز آره‌نا مونیخ امیدوار است و باید دید سرانجام کدام یک از دو تیم به نیمه نهایی صعود خواهند کرد برنده 6 جام لیگ قهرمانان بایرن مونیخ و یا ترسناک‌های کم افتخار فوتبال اروپا منچسترسیتی.

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور رفت

منچسترسیتی 3 _ بایرن مونیخ 0

گل‌ها: رودری، برناردو سیلوا، ارلینگ هالند

ورزشگاه اتحاد منچستر

22 فروردین 1402

منچسترسیتی 3 _ بایرن مونیخ 0 | اجرای نمایشی در ژانر وحشت توسط سیتیزن‌ها
منچسترسیتی 3 _ بایرن مونیخ 0 | اجرای نمایشی در ژانر وحشت توسط سیتیزن‌ها

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا