خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئال مادرید 2 _ چلسی 0 | تاخت و تاز پرافتخارها به سوی قهرمانی پانزدهم

رئال مادرید 2 _ چلسی 0 ؛ رئال مادرید اسپانیا پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان موفق شد در دور رفت یک چهارم لیگ قهرمانان، چلسی را با شکست روانه خانه کند.

به گزارش انصاف ورزشی، یکی از دیدارهای چهارشنبه شب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023_2022 بین دو تیم رئال مادرید اسپانیا و چلسی انگلیس برگزار شد که پادشاه اروپا و مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها موفق شد با دو گل به برتری برسد و یک پای خود را در مرحله نیمه نهایی بگذارد.

این پیروزی دومین پیروزی رئال برابر چلسی در هشتمین مصاف رودررو دو تیم بود تا حالا تعداد بردهای رئال در مصاف‌های رودررو به نصف تعداد بردهای شیرهای لندن برسد.

رئال آنچلوتی که به جز لیگ قهرمانان احتمالا در این فصل تنها شانس فتح جام حذفی اسپانیا را دارد، سخت به دنبال تکرار قهرمانی فصل پیش در اروپا و رسیدن به پانزدهمین جام لیگ قهرمانان باشگاه است.

اما چلسی که در رتبه یازدهم لیگ برتر است و فصل کابوس‌واری را پشت سر می‌گذارد، به نسبت با هدایت لمپارد در این بازی نمایش بدی نداشت و خوردن دو گل در برنابئو آن‌هم با توجه به شرایط چلسی و البته بازی با ده نفر در بسیاری از دقایق بازی امشب، عملکرد قابل قبولی از شاگردان لمپارد است و همچنان امیدهای اندک این تیم برای کامبک زدن در لندن را زنده نگه می‌دارد.

از نکات جالب این دیدار گلزنی آسنسیو بود که یکی دو فصلی است فرصت کمی برای بازی دارد و زمزمه‌های جدایی‌اش از رئال نیز به گوش می‌رسد؛ گلی که شاید دوران او در لباس سفید را طولانی تر کند.

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور رفت

رئال مادرید 2 _ چلسی 0

گل‌ها: کریم بنزما، مارکو آسنسیو

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید

23 فروردین 1402

رئال مادرید 2 _ چلسی 0 | تاخت و تاز پرافتخارها به سوی قهرمانی پانزدهم
رئال مادرید 2 _ چلسی 0 | تاخت و تاز پرافتخارها به سوی قهرمانی پانزدهم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا