خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آث میلان 1 _ ناپولی 0 | نیمه اول جنگ داخلی به نفع روسونری

آث میلان 1 _ ناپولی 0 ؛ آث میلان دومین تیم پرافتخار لیگ قهرمانان موفق شد تا بردی خفیف را در دیدار رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر ناپولی بدست آورد.

به گزارش انصاف ورزشی، یکی از دیدارهای چهارشنبه شب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023_2022 بین دو تیم آث میلان و ناپولی ایتالیا برگزار شد که روسونری موفق شد تا با یک گل صدرنشین سری آ را مغلوب کند و به حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از 16 سال امیدوار شد.

این پیروزی برد شماره 69 میلان در جدال شماره 172 دو تیم بود و ناپولی همچنان بر روی همان 51 برد برابر پرافتخارترین تیم ایتالیایی لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند.

نکته جالب آنکه این دومین برد میلان در 10 روز اخیر برابر صدرنشین بلامنازع سری آ است و این در حالی است که ناپولی قهرمانی خود را در لیگ ایتالیا از همین حالا قطعی کرده اما گویا پیولی در روزهای پایانی فصل بردن تیم اسپالتی را خوب یاد گرفته است.

گفتنی است بسیاری با وجود فرم بی‌نظیر ناپلی‌ها به دلیل عدم تجربه این تیم در مراحل پایانی لیگ قهرمانان و البته سابقه درخشان قرمز و مشکی‎‌ها در اروپا، شانس بیشتر را به آث میلان می‌دادند و حالا باید دید در بازی برگشت و در ورزشگاه مارادونا این میلان است که صعود به نیمه نهایی پس از 16 سال را تجربه می‌کند یا پارتنوبی برای نخستین بار به جمع 4 تیم می‌رسد.

گفتنی است در صورت پیروزی میلان در دو بازی رفت و برگشت و پیروزی اینتر در پرتغال برابر بنفیکا در بازی رفت، حالا شانس برگزاری دربی دلامادونینا در نیمه نهایی بسیار بالاست.

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دور رفت

آث میلان 1 _ ناپولی 0

گل‌: اسماعیل بن ناصر

ورزشگاه سن سیرو میلان

23 فروردین 1402

آث میلان 1 _ ناپولی 0 | نیمه اول جنگ داخلی به نفع روسونری
آث میلان 1 _ ناپولی 0 | نیمه اول جنگ داخلی به نفع روسونری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا