خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده اینتر و مونزا 26 فروردین 1402

پخش زنده اینتر و مونزا 26 فروردین 1402 را با ما در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته سی‌ام سری آ از ساعت 22:15 در جوزپه مه آتزا به مصاف هم می‌روند.

تیم فوتبال اینترمیلان که بالعکس جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، روزگار خوبی را در سری آ تجربه نمی‌کند، امروز و از ساعت 22:15 به وقت ایران میزبان تیم مونزا در هفته 30ام سری آ ایتالیا خواهد بود؛ برای تماشای پخش زنده اینتر و مونزا 26 فروردین 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده اینترمیلان و مونزا 26 فروردین 1402

پخش زنده اینتر و مونزا 26 فروردین 1402

تیم فوتبال اینترمیلان پس از قهرمانی در سری آ با آنتونیو کنته، دو فصلی است که زیرنظر سیمونه اینزاگی در مسابقات شرکت می‌کند اما اینزاگی رونوشتی از دوران حضورش بر روی نیمکت لاتزیو را در اینتر به اجرا گذاشته است و این موضوع زیاد به مذاق هواداران نراتزوری خوش نمی‌آید.

اینزاگی در دو فصل اخیر در لیگ دقیقا شبیه به زمان حضور در لاتزیو تیمی پرنوسان و با نتایجی سینوسی و اصطلاحا رو مخ هواداران آماده کرده است اما در مسابقات حذفی عملکرد خوبی در فتح جام‌ها دارد دقیقا شبیه به آنچه در لاتزیو از اینزاگی سراغ داشتیم.

اینتر اینزاگی که در دو فصل اخیر دو سوپرکاپ ایتالیا و البته جام حذفی ایتالیا در فصل گذشته را با پیروزی در فینال برابر یوونتوس فتح کرده است، در یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا نیز در خانه بنفیکا این تیم را 2 بر 0 برد و در جام حذفی نیز شانس خوبی برای حذف یووه و رسیدن به فینال دارد.

اما روند نراتزوری در سری آ چیزی فراتر از فاجعه است و این تیم در 5 دیدار اخیر خود در سری آ، 3 باخت، 1 برد، 1 مساوی داشته و در رتبه پنجم با 51 امتیاز قرار دارد؛ نتیجتا اینزاگی اگر سهمیه می‌خواهد امروز باید مونزا تیمی که در با 35 امتیاز در رتبه سیزدهم است و سه مساوی و 1 برد و 1 باخت در 5 دیدار اخیر خود داشته است را ببرد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده اینتر و مونزا را از ساعت 22:15 امروز و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا