خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ناتینگهام فارست و منچستر یونایتد 27 فروردین 1402

پخش زنده ناتینگهام فارست و منچستر یونایتد 27 فروردین 1402 را با ما درانصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 31 لیگ برتر انگلیس از ساعت 19:00 رودررو می‌شوند.

تیم فوتبال منچستریونایتد که در حال حاضر با 53 امتیاز در رتبه چهارم جدول است این فرصت را دارد که با برتری در بازی امروز برابر میزبان خود ناتینگهام فارست، جای نیوکاسل را در رتبه سوم جدول بگیرد؛ برای تماشای پخش زنده ناتینگهام فارست و منچستر یونایتد 27 فروردین 1402 در ساعت 19:00 از لینک زیر استفاده نمایید:

لینک پخش زنده بازی:

پخش زنده منچستریونایتد و ناتینگهام فارست 27 فروردین 1402

پخش زنده ناتینگهام فارست و منچستر یونایتد 27 فروردین 1402

منچستریونایتد در این فصل با اریک تن‌هاخ عملکرد پرنوسانی داشته است و اتفاقات تلخی همچون شکست‌های پرگل که گل سر سبد آن شکست 7 بر 0 برابر دشمن دیرین لیورپول بود را تجربه کرده است اما از طرفی عملکرد نسبتا مناسبی در لیگ برتر داشته و موفق به فتح جام اتحادبه نیز شده است.

شیاطین سرخ در حال حاضر با 56 امتیاز هم امتیاز با نیوکاسل رده سومی در رتبه چهارم است اما یک بازی از این تیم کمتر دارد و با پیروزی برابر ناتینگهام به رده سوم جدول خواهد رسید و خیالش از بابت کسب سهمیه کمی راحت‌تر خواهد شد.

اما شاگردان تن‌هاخ در 5 بازی اخیر لیگ برتر 2 برد، 2 باخت و 1 مساوی داشته‌اند و روحیه‌ی خوبی هم برای این بازی احتمالا نخواهند داشت؛ چراکه آنان در بازی گذشته خود که جدال برابر سویا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا بود پیروزی 2 بر 0 را در دقایق پایانی با دو گل به خودی با تساوی 2 بر 2 عوض کردند!

اما ناتینگهام فارست که در رتبه 18 جدول با 27 امتیاز برای بقا دست و پا می‌زند و در 5 بازی اخیر خود نیز 4 باخت و 1 تساوی داشته است، تیمی خاص در تاریخ فوتبال انگلیس است.

این تیم در اتفاقی حیرت‌آور و عجیب و در حالی که هرگز تیمی بزرگ در فوتبال انگلیس نبوده است، در طی سه سال جادویی همه افتخاراتی که یک تیم فوتبال می‌تواند به آن فکر کند را تصاحب کرده است!

ناتینگهام در آن سه سال 7 جام از 11 جام معتبر تاریخ خود را بدست آورد و از همه عجیب‌تر آنکه این تیم در آن سه سال سه قهرمانی اروپایی از جمله دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد که با همان دو جام حالا چهارمین تیم پرافتخار انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان پس از لیورپول، منچستریونایتد و چلسی است؛ ناتینگهامی‌ها حتی سوپرجام اروپا را هم فتح کرده‌اند و این درحالی است که این تیم تنها یک بار فاتح لیگ انگلیس آن‌هم در همان سه سال شده است و مجموع این تفاسیر ناتینگهام فارست را از این نظر عجیب‌ترین تیم تاریخ فوتبال باشگاهی جهان می‌کند.

پخش زنده ناتینگهام فارست و منچستر یونایتد 27 فروردین 1402
پخش زنده ناتینگهام فارست و منچستر یونایتد 27 فروردین 1402

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده ناتینگهام فارست و منچستر یونایتد 27 فروردین 1402 را امشب از ساعت 19:00 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا