خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده وستهام و لیورپول 6 اردیبهشت 1402

پخش زنده وستهام و لیورپول 6 اردیبهشت 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در هفته 33 لیگ برتر انگلیس از ساعت 22:15 در ورزشگاه المپیک لندن رودررو خواهند شد.

لیورپول انگلیس در هفتمین فصل حضور یورگن کلوپ همانند همه‌ی فصل هفتم‌های این مربی در طول دوران مربیگری، اوضاع خوبی را تجربه نکرد و حالا تنها امیدش به کسب سهمیه‌ی لیگ اروپا و شاید شاید با یک معجزه سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپاست.

لک‌لک‌ها امشب در ورزشگاه المپیک لندن میهمان وستهام یونایتد خواهند بود و از ساعت 22:15 به مصاف چکش‌های لندن خواهند رفت(نکات آماری ادامه مطلب)؛ برای تماشای پخش زنده وستهام و لیورپول 6 اردیبهشت 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید:

پخش زنده بازی وستهام و لیورپول 6 اردیبهشت 1402

پخش زنده وستهام و لیورپول 6 اردیبهشت 1402

لیورپول انگلیس که با یورگن کلوپ همه افتخارات را در 6 فصل گذشته بدست آورد این فصل درگیر سندروم عجیب فصل هفتم مربی آلمانی شده است.

کلوپ در میانه‌های فصل 2016_2015 به جای راجرز به لیورپول آمد و این فصل هفتمین فصلی است که وی با بندرنشینان از ابتدا آغاز کرده است اما به نظر می‌رسد مرد آلمانی بالاخره کابوس فصل هفتم را به سلامت گذرانده باشد و فصل آتی نیز بر روی نیمکت قرمزها بنشیند چراکه کلوپ پس از عملکرد ناامیدکننده در فصل هفتم حضور در ماینتس و دورتموند از این دو باشگاه جدا شده بود.

به هرروی لیوپول کلوپ که در این فصل هیچ جامی را بدست نیاورد سخت در تلاش است تا فصل را با گرفتن سهمیه به پایان برساند هرچند که اختلاف 9 امتیازی با منچستریونایتد و نیوکاسل گرفتن سهمیه‌ی لیگ قهرمانان را کمی سخت کرده است اما گرفتن سهمیه‌ی لیگ اروپا در رقابت با تاتنهام و استون ویلا در دسترس به نظر می‌رسد.

قرمزهای آنفیلد در حال حاضر با 50 امتیاز از 31 بازی در رتبه هفتم جدول قرار دارند و در 5 دیدار آخر خود 2 برد، 2 تساوی و 1 باخت دشت کرده‌اند.

اما وستهم تیم پایتخت نشین لیگ برتر انگلیس در بهترین فرم خود قرار دارد و با 3 برد، 1 تساوی و 1 باخت در 5 دیدار اخیر خود حسابی سایه سقوط را از سر خود کم کرده و با 34 امتیاز از 31 بازی در رتبه 14 جدول قرار دارد.

لیورپول کار سختی برای برتری در لندن برابر وستهم خواهد داشت چراکه فرم فوق‌العاده چکش‌ها حتی آرسنال صدرنشین را هم گرفتار کرد و سرنوشت قهرمانی این فصل را بدست منچسترسیتی سپرد.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید پخش زنده وستهام و لیورپول 6 اردیبهشت 1402 را از ساعت 22:15 و با استفاده از لینکی که با همکاری «آپارات اسپرت» در ابتدای مطلب در اختیار شما قرار داده شد، تماشا کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا