خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کیهان، چمدان دلار و ماشین‌های شاسی بلند اهدایی!

حجت‌الاسلام احمد حیدری در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

اخیرا آقای احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس خبر داد ۷۰ خودروی شاسی بلند در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی وزیر صمت به نمایندگان داده شده است. این ادعا که مصداق فسادی بزرگ در دولت و مجلس «مدعی انقلابی بودن» است، بر آنها و جناح اصولگرای حاکم بس سنگین بود، لذا به شدّت تکذیب شد و دادستانی کل و هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ایشان را احضار کردند و وی به هر دو مرجع مراجعه و ضمن دفاع و توضیح پیرامون سخنانش، لیست نمایندگان تحویل گیرنده خودرو را هم ارائه کرده است.

روزنامه انقلابی کیهان نوشته: «با توجه به اهمیت و تاثیر این نوع دروغ‌پراکنی و لجن‌پراکنی، جا دارد مراجع قضایی و امنیتی ضمن بازخواست فرد مدعی این دروغ، شبکه‌ای را هم که این نوع عملیات روانی و محتوای دروغ را تدارک و توزیع می‌کند، تحت تعقیب قرار دهند». در این مورد چند نکته قابل توجه است:

1. جعل و دروغ بستن به نمایندگان و دولت، انقلابی باشند یا نباشند، مثل دروغ بستن به اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر، از جانب هر کس که باشد، جرم است و از جانب مدعیان «انقلابی بودن» جرمی سنگین‌تر و مستحق رسیدگی در دادگاه که در صورت احراز دروغگویی، گوینده به مجازات درخور برسد؛ ولی چطور روزنامه کیهان قبل از بررسی دادستانی و هیئت مجلس، دروغ بودن مطلب را یقینی شمرده؟ و چرا در بقیه مواردی که به افراد و جناح‌ها و … تهمت زده و دروغ بسته می‌شود، یا خود شریک است یا خواهان برخورد نیست؟

2. شمردن مواردی که جناح “خود انقلابی‌پندار” به مخالفانش تهمت و افترا زده و دروغ بسته و ککشان هم نگزیده، در این مقال نمی‌گنجد و نویسنده نه احصا کرده، نه بنا بر احصا دارد ولی فقط یک مورد که از جانب افراد سرشناس این جناح در تریبون‌های کشوری، مطرح شده را یادآور می‌شوم تا خوانندگان بدانند درد کیهان و دیگر مدعیان، نه مخالفت با ذات دروغ و نه دفاع از طهارت نظام، بلکه دفاع از “جناح” است!

3. بعد از اعتراض مهندس موسوی و جناح اصلاحات به سلامت انتخابات 88 و متعاقب حوادث ناخوشایندی که اتفاق افتاد و رسیدگی دقیق به آنها هنوز هم صورت نگرفته است، افراد سرشناسی از جناح اصولگرای حاکم، مدعی شدند یکی از سران اصلاحات[خاتمی] و به قول آنان “سران فتنه” با پادشاه عربستان ملاقات داشته و یک چمدان حاوی یک ملیون دلار آمریکایی! از او تحویل گرفته است. از جمله:

الف. آیت الله جنتی، امام جمعه تهران و عضو شورای نگهبان که تا آن زمان و تا حالا ده‌ها و شاید صدها یا … نفر را به اتهام جعل و دروغ بستن به دیگران رد صلاحیت کرده و از حضور در انتخابات مانع شده، در مرداد سال 89 در سخنرانی به مناسبت نیمه شعبان در مسجد جمکران گفت: «من سندی را به دست آوردم که آمریکایی‌ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشور های منطقه هستند، به سران فتنه دادند».

ب. آقای کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مجلس و عضو جبهه پایداری[مصباحیون] و همفکر آقای شریعتمداری در شهریور سال 92 مدعی می‌شود: «سند و نوار صحبت یکی از سران فتنه موجود است که در باغ خصوصی ملک عبدالله به ملاقات وی می‌رود و …».

ج. آقای حسین شریعتمداری مدیر مسئول و نماینده رهبری در مؤسسه کیهان در هشتم خرداد ۱۳۹۰، در سرمقاله همین روزنامه می‌نویسد: «مگر در جریان فتنه ۸۸… کمک‌های هنگفت ملک عبدالله سعودی به حساب سران فتنه واریز نشده بود؟» و در همایشی که به‌منظور 9 و 12 دی ماه در یزد برگزار شده بود، گفت: «ملک عبدالله برای سران فتنه پول فرستاد ولی بخاطر مسائل بانکی، پول به ایران نرسید».

افراد سرشناس دیگری از جناح اصولگرای حاکم هم این دروغ و اتهام را در جلسات علنی به اصلاح‌طلبان و به‌خصوص شخص آقای خاتمی بستند ولی دریغ از این که دادستان یا دادرسی یقه‌ی آنان را بگیرد و از آنان سند و مدرک اثباتی بخواهد و در صورت ناتوانی از اثبات اتهام، آنان را کیفر دهد! بلکه ارج هم دیدند و در مقامات مهم ابقا شدند و … اما حالا که یک نماینده از «مجلس انقلابی» مدعی شده «وزیر انقلابی» با دادن رشوه به «نمایندگان انقلابی»، آنان را از استیضاح منصرف کرده، فریاد دولت، دادستانی، هیئت نظارت بر نمایندگان مجلس و آقای شریعتمداری کیهان به آسمان بلند شده که اتهام‌زننده و دروغ‌نسبت‌دهنده به دولت و مجلس انقلابی را باید محاکمه کرد و …!

تا زمانی که با دروغ و فساد از هر کس و در هر لباس و از هر جناح، مبارزه جدّی و محکم نشود، در بر همین پاشنه دروغ و فساد خواهد چرخید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شریعتمداری :ما چون حق هستیم ،پس می توانیم ……..
    دیگران چون باطل هستند ،نمی توانند ……
    جانباز: چه مواردی ،شما می تواند و انها نمی توانند
    شریعتمداری : بعنوان مثال ،ما چون حق هستیم ،می توانیم جلوی ازادی بیان را بگیریم…تهمت بزنیم …دروغ بگویم…..دفاع از مفسدین کنیم …دفاع از بی عرضه ها….
    حمله به نجیب ها…..حمله به السابقون……حمله به دانشگاهیان مخالف ما……بازجویی از…. والااخر
    دیگران چون باطل هستند ، نمی توانند……..
    ………

    13
    1. عزیز من تو جانباز نیست نام جانباز را یدک میکشی جانباز به کسی میگن که پشت کشورش پشت ارزشها و پشت شهدا رهبری و نظام ایستاده این افکار که شماها دارید افکار منافقین هست حرف‌های که منافقین میزنند شما هم همان را تکرار می فرمائید ولی با یه ادبیات دیگه ← منهم جانباز و هم ۹۱ ماه در جبهه جنگیدم پس از جانبازان سواستفاده نکن پس این تور که شما می فرمائید جون جانباز هستی هر غ می‌توانی بکنی

      1
      20
      1. جانباز باید از ارزشهای اسلام دفاع کند نه هرکس که در این نظام اشتباه شما اینه که شما اسلام و نظام را برار قرار داده اید.

        3
        5
      2. اینکه فرمودید جانباز کسی است که از ارزش های اسلام و ایران دفاع می کند ،درست فرمودید.
        ولی دفاع از انسانهای ….. که … ……نه……نیستیم
        ما سرباز و جانباز ،اسلام و ایران و مردم این کشورهستیم و افتخار می کنیم .

        13
        1
      3. عزیز جانباز
        بنده حقیر از نام جانبازان سواستفاده کردم ؟!!!!دوست دارم ،شما را ببینم ،و به شما بگویم شهدا و جانبازان و سربازان و بسیجیان و السابقون و….این وضعیت تاسف بار را برای ایران و اسلام و مردم می خواستند .؟

        10
        1
        1. با سلام چرا وقتی که تو کشور یه تعداد سیاهی لشکر سپاه یزید و سیاسیون طرفداره آمریکا و رژیمی صیونیست و منافقین بی وطن و شبکه‌های معاند ماهواره‌ای دست در دست هم واقع کربلا و عاشورا را برای ملت امام حسین ( س) تکرار می کنند یه تعداد از نیروهای انقلاب ترسو و بعضی از جانبازان فوری میگن ما برای ایران رفتیم به جبهه مگر مابقی برای چه رفتن ما هم برای اسلام ایران انقلاب و ارزش های آن رفتیم ولی در هر حالت پای این نظام ایستادیم یک بار برای همیشه یا با یزیدیان باشید یا با حسینیان و شهدا و ملت بزرگ ایران من ماندم با این همه ترس شما ها چه توری در جبهه جنگیدید

      4. سلام
        جالب حالا شما ها مدعی صحت دعوی ادعای کذب و بی سند و مدرک تقلب شده اید
        به نظر نتایج رسمی که وقعی نمی گذارید، نتیجه چندین نظر سنجی موسسات معتبر بین المللی چه قبل و چه بعداز انتخابات را نادیده می گیرید. بدتر از همه سال 92 کمبود تعرفه، معطلی مردم در صف نظر سنجیهای انجام شده، افزایش حقوق ها و یارانه ها همه نشانه اقبال و صحت عملکرد دولت مطلوب شما بود ولی همه این ها در سال 88 نه محل ظن که سند تقلب.
        در خرقه از این بیش منافق نتوان بود.

  2. به نظر من اقای حسین شریعتمداری نه انقلابی اند نه دوستدار انقلاب فعلا تریبون بسیار ازادی بدون نظارت هیچ نهاد وارگانی دردستش است هزچه میخواهد دل تنگش بگوید وبهرکس هرتهمتی خواست بزند! ولی در مورد ۷۰دستگاه خودرو که یک نماینده انقلابی انرا افشا کرد حتما نماینده مذکورسند ومدرک متقنی دراختیارداشته وخود شریعتمداری هم بخوبی میداند که حقیقت دارد ولی چون وزیرونمایندگان ازحزب خودش هستند اتش گرفته وبه زمین وزمان میخروشد همین وبس!

    14
    1
    1. بهتره ریز و درشت اتهامات کیهان به اشخاص را در محضر رهبری بیان کنند یا طی نامه ای از ایشان بخواهند . اگر مصداق داشته باشد که رهبری و دفتر ایشان پاسخ دهند و نگویند نمیشود .ویا فراموش کنند . دروغ بر هر انسانی که مومن هم نباشد حرام هست . گمان نکنند برای حفظ نظام میشه افترا و تهمت زد .ایکاش دسترسی به دفتر و نماینده رهبری داشتم . چهره رهبری را اینها مخدوش میکنند .جورج سوروس کم حرفی نبود و پول ملک عبداله .بنابر این اگر خواستیم ایمان به جمهوری اسلامی داشته باشیم این حرفها جز بی ایمانی و گریه کردن و در غم فرو رفتن معنی دیگری ندارد . نماینده رهبری باید پاسخگو باشد . راه حلش هم این هست که محاکمه اینها و دروغ پراکنی را یکبار و برای همیشه از رهبری بخواهیم . چهره رهبری را خراب کردن ظلم و گناهی کبیره بحساب میاد حتی از جانب کسانیکه برای رهبری از جان مایه میگذارند .دروغ و تهمت بدون سند مردم را هم گمراه میکند .خدا چه چاه ویل و سیاهی هست که براحتی و برای نظام دروغی به برادرم ببندم . فقهای حوزه پاسخشون مشخصه ولی حاضر به کتابت و اعلام کردن نیستند .چهره وحشتناکی از نظام نشان میدهند و چون نمی‌توانند اثبات کنند یارانشان هم قبول میکنند . بوسیله همین تهمتها چه انسانهای ساده ای به ضلالت میافتند.بس است اینگونه قلم زدن. پاسخ دهید یا مجازات کنید مفتری یا انجام دهنده اش را.مردم کاری به نظام ندارند نظام خوبست دروغ و افترا و سیاه نمایی چه و مجازاتش چیست. این روش دروغ پراکنی در تاریخ آیندگان ضبط و ثبت میشه. بهر حال خیلی دشمنی اینها لجوجانه و ترسناک هست. چه شقاوتی؟ کلمه دیگری از بدکاری ندارم به اینها بگویم.

  3. چه کسی حرف حق را میزند بر ما بالاخره ؟؟!! بعضی از نمایندگان خودرو گرفتن با قیمت ارزان بین ۱تا۲میلیارد سود، تمام.

  4. مدیر مسئول هم خودشم انقلابیه
    چون این انقلاب و کلمه انقلابی برای امثال این شخص حسابی نون داشته ،تواین مملکت یه پیشوند یا پسوند «انقلابی،بسیجی،جهادی»یاهرکدوم از این مزخرفات به خودت بچسبونی نونت تو روغنه و از هر اتهامی مبرایی

    11
  5. دزدی بعضی وقتا وظیفه وحلال بید..

    بعضی وقتا حتی وظیفه جرم.. بید

    خلاصه این جناح های فاسد کشور به لجن کشیدند

    کاش شعب خاص قضایی خارج ازنوبت به اینها رسیدگی کند.. همین شاسی بلند ها وشاسی کوتاه ها…

  6. بارهانوشته بودم..همین چندنفریکه نام بردیدبانضمام بقیه شان بایدساکن مناطقی از کوههای بختیاری یادگارایران باستان جهت گذراندن بقیه عمرقرارداده شده اندواثارانهاهم درشهرشوشترباقی مانده البته به هدایت اقامحسن رضایی ومحمدمخبرببرند..

  7. بارهانوشته بودم..همین چندنفریکه نام بردیدبانضمام بقیه شان بایدساکن مناطقی از کوههای بختیاری یادگارایران باستان جهت گذراندن بقیه عمرقرارداده شده اندواثارانهاهم درشهرشوشترباقی مانده البته به هدایت اقامحسن رضایی ومحمدمخبرببرند..

  8. خواهشا یک بار هم پای جناب شریعتمداری را به محکمه بکشانند که در هر موردی اظهار نظر می کند و انگشت اتهامش به سوی همه نشانه می رود جز خویشتنِ خویش .
    به قول معروف در مورد ایشان که : رنگ رخساره خبر می دهد از سرّ درون ! ایشان چه کاره مردم است ؟ ساکت شود !
    روزنامه کیهان مگر روزنامه قحطی است
    صبر هم اندازه دارد و حیا هم خوب چیزی ست.

    11
    1
  9. وقتی با افشاکننده خودروهای شاسی بلند اینطور برخورد میشود باید با افشا کننده سیسمونی گیت را محاکمه کنند

  10. بهتره تمام رسانه های اصلاح طلب و مخالف کیهان این تیتر را در صدر روزنامه و خبرهای خود چند روزی بزنند و یادآوری این مطلب و این اتهام مرتب و ماهانه بنویسند و از قوه قضاییه بخواهند رسیدگی کنند .این اخلاق آقای خاتمی که شکایت نمیکند هم موضوع را مشکل نمیکند و نباید ایشان گذشت بی جهت کنند .شکایت پی در پی و حتی اقدام نکردن قوه قضاییه چهره سیاه اینها را در تهمت زنی و افترا معلوم و اشخاصی باور میکنند این اتهامات را .نباید آقای خاتمی سکوت کند این سکوت نشانگر گذشت و جوانمردی نیست این نشانه حریص شدن کیهان در پخش بیشتر افترا و اتهام هست

  11. یه سوال از نگارنده!کیهان از اعتماد بدتره؟یا از شرق؟ یا هم میهن؟انصاف هم که ندارید شریعتمداری تندروعه ولی امثال کرباسچی مهاجری وحضرتی چی؟

    1
    3
  12. سوت زدی جان به قربانت ولی حالاچرا گفتمت برگوش دیگرزن نه که برگوش ما سوت بعدامی زدی حالاچرا ماسوارشاسی شدیم حالاچرا نازنینامابه سوت توضررهامی دهیم فکرکردی شاسی وپس می دهیم دوش چشم من یک دم نخفت بس که باشاسی کنی کل کل چرا سوت بلبل نیست این صوراسرافیل است. توزدی توی گوش مجلس اعلی چرا سوت راهرگزنزن برگوش ما. زیرپایم له کنم جاناترا این گدابازی چیه دراوری. خودروشاسی بلند واین همه دعواچرا یک طرف اه یتیم ویک طرف هم اختلاس. درشگفتم من نمی پاشدزهم دنیاچرا حق نداری نطق درمجلس کنی. یاکه ازشاسی ماصحبت کنی. گویمت حرفی نزن ای جان من. تاکه باشی محترم درپیش من نیک می دانی کلیداعتبارت دست ماست می کنم معزول هروقت دل بخواست جان من بازی نکن بادمب شیر سوت راهرگزنزن برگوش شیر. من نصیحت می کنم جاناترا. سوت راهرگزنزن برگوش ما. سوت رابرگوش ماچون توزنی گوشمالی می دهم جاناترا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا