خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ كرباسچی به سلیمی نمین: برای املای نجومی با ياشار سلطانی مناظره كنيد!

اگر آقاي سليمي نمين دوست دارند در مقام وكيل مدافع شهرداري عمل و از واگذاري املاك نجومي دفاع كنند،لازم نيست به ديگران پرخاش كنند. توصيه مي كنم افشاكننده اسناد را از زندان آزاد نمايند سپس از ايشان و آقاي سليمي نمين دعوت شود كه مناظره كنند .

به گزارش 9 صبح غلامحسين كرباسچي در جوابيه اي به اظهارات تاريخ 24 مهر ماه آقاي سليمي نمين پاسخ داد.

ظاهرا آقای سليمی نکات ديگری در ذهنشان بوده لذا اصلا به مسائل مطرح شده درجوابيه من اشاره نکرده اند. ايشاناتهاماتی را عليه دوره شهرداری بنده زده بودند و بعد هم صريحا در پاسخ اين پرسش خبرنگار: “يعنی قوه قضائيه هم نمیتوانست چنين چيزهايی را اثبات کند؟ ”

منظور عليه بنده است پاسخ گفته بودند که: “نه. همانطور که گفتم سندی وجود نداشت” حالا درنوشته جديد گفته اند : ”

اگر اين پاسخ ها عقبه اسنادی نداشته باشد ايراد شما وارد خواهد بود و بنده مستحق سرزنش به دليل بيان مطالبی فاقدپشتوانه و دليل و مدرک خواهم بود” ملاحظه ميشود كه من هم به همين دليل ايشان را بقول خودشان سرزنش کردم.

حالا هم خيلي صريح ميگويم اگر سندی دارند آن را منتشر کنند نه اين که بگويند: ” کرباسچی بسيار پيچيده عمل می کرد.

آن موقع هيچ چيز در شهرداری مکتوب نمی شد. ” روشن است که اين حرف دروغ محض است و نميتوانند آنرا إثبات كنند.

در پاسخ اول توضيح دادم که چرا چنين حرفی نابخردانه است ولی ايشان علاقه ای به عذرخواهی يا اثبات ادعای غيرممکن خود ندارد .

ايشان همچنين نوشته اند كه: “لذا انتظار به حق از کسی که امروز کارتل مطبوعاتی را از آن خود دارد، اين بود که درواکنش به يک انتقاد رسانه ای دعوت به ارائه مستندات کند.”

اين هم از عجايب روزگار است. من بايد از ايشان دعوت كنيم كه تشريف بياورند و سند نداشته خود را ارايه دهند! آن هم سندي كه قبلا ا گفته اند نيست. جهت اطلاع آقاي سليمي
يادآوری می شود كه الآن عصر اينترنت است و يك كانال تلگرامي را مي توانند بدون هزينه به نام خود تأسيس كنند و هرچه سند دارند در هر زمينه اي آن را منتشر نمايند، و چشم به راه دعوت كسي هم نباشند. همان طور كه ديگران اين كار را در زمينه هاي ديگر از جمله املاک نجومی كردند و البته الآن مشغول كشيدن حبس هستند. ولي ايشان مطمئن باشند كه هيچ كس
به خود جرأت نمي دهد كه چنين جسارتي را به ايشان نمايد بلکه در مقابل جايزه هم خواهند گرفت .

بخش اعظم نوشته آقاي سليمي نمين در مقام يک وکيل مدافع تمام عيار دفاع از واگذاري املاك نجومي است و در اين راه من را به ارايه سند و مناظره دعوت كرده اند. جهت اطلاع ايشان بايد گفت كه اين موضوع ربطي به من ندارد كه بخواهيم.

درباره آن مناظره كنيم و موضوع پاسخ من هم ربطي به اين مسأله نداشت، وپاسخ اتهامي بود كه به من زده بودند بنابراين احتياجي هم به مناظره نيست. اگر اسناد خود را در نقد اسناد موجود كه ظاهرا مستند به نامه رسمی سازمان بازرسي كل كشور است، منتشر مي كردند، هيچ ابهامي باقي نمي ماند. اگر آقاي سليمي نمين دوست دارند در مقام وكيل مدافع شهرداري عمل و از واگذاري املاك نجومي دفاع كنند،لازم نيست به ديگران پرخاش كنند. توصيه مي كنم افشاكننده اسناد را از زندان آزاد نمايند سپس از ايشان و آقاي سليمي نمين دعوت شود كه مناظره كنند .

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا