خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله تسنیم به حسین سلاح ورزی به دلیل حمایت از اعتراضات

خبرگزاری تسنیم در گزارشی مفصل، ضمن بررسی اتفاق‌ها و حواشی برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی ایران، حسین سلاح‌ورزی، رئیس منتخب این انتخابات را به براندازی متهم کرد و خواستار این شد که یا از مواضع خود عذرخواهی کند یا از سمتی که برای آن برگزیده شده استعفا دهد.

اتهام براندازی به رئیس جدید اتاق بازرگانی | تسنیم: سلاح‌ورزی از مواضع ضد جمهوری اسلامی اظهار پشیمانی کند وگرنه نهادهای امنیتی باید اقدام کنند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تسنیم ضمن انتشار تصاویری از نوشته‌ها و عکس‌های توییتر و اینستاگرام حسین سلاح‌ورزی در روزهایی که کشور در اعتراضات و ناآرامی به‌سر می‌برد، رئیس منتخب اتاق بازرگانی را برانداز خواند و از نهادهای مسئول خواست مانع حضور او در شوراهایی شوند که بر اساس قانون رئیس اتاق می‌تواند عضو از آنها باشد.

تسنیم در گزارش خود با تیتر “نفوذ براندازان در مهمترین شوراهای عالی کشور” نوشت: در انتخابات روز گذشته سلاح‌ورزی به‌عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد، پُست و سمتی که در بسیاری از شوراهای عالی مهم نظام جمهوری اسلامی که تصمیمات مهم سیاستی در امور مختلف کشور می‌گیرد، عضو است، از جمله شورای پول و اعتبار، شورای‌عالی بورس، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، هیئت واگذاری، شورای‌عالی مدیریت و برنامه‌ریزی اقتصادی، شورای‌عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 و چندین شورای مهم دیگر.

این خبرگزاری در ادامه می‌افزاید: ولی سلاح‌ورزی در حالی به‌عنوان رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران انتخاب شد که در ماههای گذشته موضع‌گیریهای وی در فضای مجازی علیه مواضع رسمی جمهوری اسلامی و در راستای بلندگوهای تبلیغاتی دشمنان ایران یعنی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی حواشی زیادی به‌همراه داشته است، نمی‌شود همزمان هم عضو مهمترین شوراهای عالی تصمیم‌سازی برای جمهوری اسلامی بود و هم در راستای براندازان جمهوری اسلامی شعار داد.

در این گزارش آمده است: عضویت در مهمترین شوراهای عالی کشور به‌ویژه در حوزه اقتصاد، یعنی دسترسی به محرمانه‌ترین اطلاعات سرّی نظام و مهمتر از آن تصمیم‌گیری برای مسائل حیاتی و حساس کشور، در چنین شرایطی آیا می‌توان به کسی که در راستای شعار براندازان جمهوری اسلامی یعنی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و رسانه‌های بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال قدم برداشته است، اعتماد کرد؟

در ادامه این گزارش می‌خوانیم: حالا که آقای سلاح‌ورزی با وجود حواشی‌ای که در مورد تأیید صلاحیت وی مطرح شد، به‌عنوان رئیس اتاق ایران انتخاب شده است، بایستی در مورد این اظهارنظرها توضیح دهد که آیا همچنان بر مواضع براندازان جمهوری اسلامی پایبند است یا مواضع وی بر اساس اشتباهات احساسی صورت گرفته و امروز از اظهارات دیروز خود پشیمان است.

این خبرگزاری از سلاح‌ورزی خواسته نظرش را درباره وقایع سال 1401 بیان کند و می‌نویسد: نظر آقای سلاح‌ورزی در مورد اغتشاشات سال 1401 که خسارت زیادی در عرصه داخلی و بین‌المللی به کشور وارد کرد، چیست؟ در زمان حضور در ریاست اتاق بازرگانی این فرد نسبت به حواشی از این دست چه موضعی خواهد داشت؟ اگر آقای سلاح‌ورزی همچنان بر مواضع ضد جمهوری اسلامی خود اصرار دارد بایستی نهادهای امنیتی و نظارتی کشور برای جلوگیری از تشدید چالش‌ها در آینده، اقدام لازم را در دستور کار قرار دهند،

در ادامه آمده است: بر این اساس به رئیس جدید اتاق بازرگانی هم پیشنهاد می‌شود هرچه سریعتر یا در مورد مواضع حاشیه‌برانگیز خود تجدیدنظر کند و رسماً عذرخواهی کند و یا از این سمت حساس برای بخش خصوصی و دولت استعفا دهد.

این گزارش می‌افزاید: حسین سلاح‌ورزی که در فتنه ۱۴۰۱ مواضع تندی در حمایت از براندازان جمهوری اسلامی داشته، دیروز رئیس اتاق بازرگانی و عضو مهمترین شوراهای عالی نظام شده است، حال این سؤال مطرح می‌شود؛ آیا دستگاه‌های امنیتی و نظارتی کشور منافع ملی را شوخی گرفته‌اند؟

در این گزارش همچنین تصاویری از مطالب و عکس‌هایی که سلاح‌ورزی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر توییتر و اینستاگرام منتشر کرده، بازنشر شده است.

حسین سلاح ورزی (1)
حسین سلاح ورزی (2)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یعنی چی این آقا از کجا معلوم میخواد به این کشور خدمت کنه وقتی همچنین دیدگاهی داره قطعا دنبال ضربه زدن به منافع ملی هست مگه مسخره بازیه بچه پنج ساله هم اینو میفهمه

    56
    23
    1. ولی خدایی خیلی عجیبه.. هم ضد حکومت باشی هم عضو شوراهای اوون حکومت….سلاح ورزی خودش خجالت نمی‌کشه از خودش… کسی که ضد یک نظام است نباید عضو ارگان هایی از آن نظام باشد

      25
      4
  2. ایشون به غیر از موضوعات مدیر عامل و عضو هیت مدیره و هیت امنا ۵۰ شرکت و موسسه هست اخه کو قانون تک شغلی بودن مسولین درضمن کسی که با معاندین همراهی کرده در چنین جایگاهی باید از کشور اخراج بشه نه اینکه مسولیت جدید داده بشه

    31
    8
  3. فقط خاوری و بابک زنجانی و وووو قصد خدمت به مملکت را داشتند و صلاحیتشان مدام تمدید پ تایید میشد!!¡!!

    10
    9
  4. چیزی که کاملا مشخصه تیم بازنده انتخابات با شانتاژ خبری و جو سازی ها در تلاش برای به حاشیه کشاندن و فضاسازی علیه منتخب مردم است .. ایشان هم انسان توانمندیه با این هوچی‌گری ها کنار رفتنی نیست

    7
    23
  5. پس این استعلام ها از مراجع امنیتی همش کشکه؟ مرجع امنیتی ،صلاحیت این منافق رو تایید نکرده ، ودلسوزان کشور مدارک تایید کننده برانداز بودن و تجزیه طلب بودن طرف رو افشا میکنند(اغتشاشگران ایذه عمدتا ،از تجزیه طلبان دو آتیشه هستن ) بعد یارو‌ برای ریاست چنین جای حساسی انتخاب میشه و همه بهش تبریک میگن !!! گاهی آدم نمیدونه واقعا در این مملکت چندتا هیئت وزیران داریم و در هر منصب وزارتی ،چند تا وزیر همزمان احکام مدیریتی و ریاستی امضا میکنن و مدیران ارشد و کلان را عزل و نصب میکنن ؟ کشور ما از همه جهت ،چه مثبت و چه منفی ،یک شاهکار بینظیر و یک پدیده جدید در تاریخ معاصر است.

    13
    2
  6. اعتراضات ؟ تمام دشمنان قسم خورده ایران دندان طمع تیز کردند که آشوب ۱۴۰۱ رو به نابودی ایران ختم کنند. اعتراض به مرگ طبیعی مهسا امینی!

    19
    3
    1. از انصاف نیوز بودن فقط نیوزش نصیبت شده!
      اعتراض نبود و اغتشاش و جنگ بود…همین و بس…

      16
      3
  7. برای یه عده محرز شده نظام برمیگرده؛ هول ورشون داشته بود!گهی خیال باطله!انشاءالله این پرچم به دست صاحبش خواهد رسید.

    17
    4
  8. واقعا چرا با وجود مشخص بودن جبهه این شخص ، در همچین جایگاهی مشغول به فعالیت هست ؟؟؟ اگر این توئیت ها صحت داره ، پس ایشان در ادامه بی نظمی های ایجاد شده و شهید شدن فرزندان ایران و اغفال جوانان بی تجربه این کشور دست داشته و باید جوابگو باشد و سرپوش گذاشتن این حرکت با عنوان احساساتی شدن برای یک شخصیت رده بالای کشوری پذیرفتنی نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا