خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«توطئه شبکه های معاند برای تخریب قاری قرآن!»

به گزارش انصاف نیوز، پایگاه اطلاع رسانی هیئات مذهبی «وارث»، امروز در مطلبی با تیتر «توطئه شبکه های معاند برای تخریب قاری قرآن!» نوشت:

عزت و آبروی مومن از سوی خداوند متعال و ائمه طاهرین(علیهم السلام) بسیار مورد تاکید قرار گرفته است تا جایی که پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در این خصوص می فرماید: «حرمتِ حیثیت و آبروی مومن همانند حرمت جان و مال اوست».

هتک حرمت و عزت مومن می تواند تبعات ناخوشایند و ناپسندی را برای آن فرد و اطرافیانش در زندگی فردی و جامعه بوجود آورد که شاید جبران آن ناممکن و محال باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، خبرهای گوناگونی از سراسر جهان مخابره و به گوش ما می رسد که متاسفانه برخی از این مطالب و خبرها، دستخوش توطئه های دشمنان و در جهت تخریب شخصیت، فرهنگ، قومیت و عقایدی می باشد.

اخیراً یکی از شبکه های مزدور و معاند آمریکایی که به زبان فارسی به تولید برنامه های ضد شیعی و اسلامی می پردازد، شایعاتی را در خصوص انجام فساد اخلاقی از سوی یکی از قاریان سرشناس کشورمان در شبکه خود پخش کرده که هیچگونه مبنا و اساس مستند و قانونی به جز تصویر یک برگه دادخواست و اظهار نامه جعلی منتسب به آن قاری نداشته است که متاسفانه برخی از هم وطنان عزیزمان نیز بدون در نظر گرفتن حدیث امام صادق(علیه السلام) که فرمودند: «وقتی آبرو ریخت و بی ارزش شد، دیگر جمع آوری و جبران آن دشوار خواهد شد» به این شایعات دامن زدند.

لذا پایگاه خبری وارث طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام که فرمودند: « مَن رَدَّ عَن عِرضِ اَخيهِ كانَ لَهُ سبعونَ اَلفَ حجابٍ مِنَ النّار. کسي که از حيثيت و آبروي برادر ديني خود دفاع کند براي او هفتاد هزار سپر از آتش جهنم خواهد بود» بر خود لازم دانست تا از حریم و عزت یکی از هم وطنان مومن و متدین که از قاریان و مروجین فرهنگ قرآنی در کشور است، به اندازه بضاعتش دفاع کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. سلام ،
      واقعآ که درست گفتی ! آدم دلش به حال این معصومین میسوزد ! اوخی ! منم دلم براش سوخت، طفلکی !

  1. ا ا ا ا ا جدا ؟جدا؟ ما نمیدانستیم ابروی مومن اینقدر ارزش دارد کشف بسیار بسیار مهمی است مخصوصا برادر مومن ا ا ا ا ا ؟ ضمنا ای شبکه های معاند وخبیث بدانید تا این برادران مومن وخبیر وبصیر در میدانند شما اب درهاون میکوبید ای بی بیصیرتان.

  2. امیدواریم کذب باشه، وای به روزی که بگندد نمک
    مراجع ذی صلاح در صورت کذب بودن شفاف سازی کنند که موضوع حل بشه، گفتنی ها را باید گفت

  3. اگر واقعاً مسئله ای نیست و اتّهامات هم دروغه، مسئولین قضایی روشنگری کنن. همین سکوت باعث می شه تا باورِ انجام این مفاسد راحت تر باشه. ضمن این که قرائت صرف متن قرآن و نبود فهم و عمل به قرآن، باعث هدایت کسی نمی شه.

  4. وقتی به خاتمی اتهام جاسوسی میزنند ابروی مومن مهم نیست؟ آیا در مسائل سیاسی هم ابرو مهم است؟

  5. آی بابا! اینهمه قیل و قال و داد و بیداد را واقعا نمی فهمم. خوب یکی که آبرو دارد حیثیت دارد، خانواده دارد چرا باید اجازه داد اینچنین مورد هجمه قرار گیرد؟؟ خوب [اگه] به چند پسر بچه تجاوز شده که شده!! که چی؟؟ گویی این اولین و آخرین جادثه تجاوز به عنف و آبرو و جسم و جان صغیران و کبیران است. مگه ما از تاریخ اینچنین بی خبریم که با این خبر داریم هول می شویم؟

  6. سلام ،
    شنیدم گوسفندی را بزرگی / رهانید از دهان و چنگ گرگی
    شبانگه کارد بر حلقش بمالید / روان گوسفند از وی بنالید
    که از چنگال گرگم در ربودی / ولیکن عاقبت گرگم تو بودی

  7. خواندن قران مهمتر است یا عمل به قران .یزید و معاویه هم قران میتوانستند بخوانند.ایا ابروشان مهم است . کثافت کثافت است با عطر و گلاب خوب نمیشه.

  8. اذا جائکم فاسق بنبا فتبینوا

    وقتی فاسقی برای شما خبری آورد تحقیق کنید که راست است یا دروغ.
    یعنی اگر مبنا را بر راست بودن بگذارید گناهکارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا