خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جواد نکونام سرمربی استقلال شد ؛ دستور از «بالا» رسید

جواد نکونام سرمربی استقلال شد تا سرانجام انتظارها برای نشستن شماره 6 سابق این تیم و رکورددار بازی برای تیم ملی ایران بر روی نیمکت داغ آبی به پایان برسد.

به گزارش انصاف ورزشی، سرانجام بعد از چند روز برزخی برای هواداران استقلال مشکل ممنوع الکاری جواد نکونام حل شد و این بازیکن سابق استقلال، پاس، اوساسونا و رکورددار بازی در تیم ملی ایران و همچنین سرمربی سابق نساجی مازندران و فولاد خوزستان، رسما به عنوان سرمربی آبی پوشان پایتخت انتخاب شد.

ساعتی پیش بود که خبرگزاری برنا وابسته به وزارت ورزش در این خصوص نوشت:

«پیگیری‌های خبرنگار برنا حاکی است که با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان موانعی که بر سر راه حضور جواد نکونام در استقلال وجود داشت، رفع شد و او می‌تواند به‌عنوان سرمربی جدید در تیم استقلال فعالیت کند.»

استقلال برای نیمکت خود در فصل آینده به دنبال گزینه‌های داخلی و خارجی رفت که در این میان شانس جواد نکونام بیشتر از دیگر گزینه‌ها بود اما موانعی در خصوص فعالیت او وجود داشت که با پیگیری وزیر ورزش و جوانان این مشکلات مرتفع شده و حالا تصمیم انتخاب او با مدیران استقلال است.»

بدین ترتیب 6 محبوب آبی‌ها که تنها فرصت 1 و نیم سال حضور در دوران بازیگری در تیم محبوب دوران کودکی خود را پیدا کرده بود، حالا فرصت دارد تا به عنوان سرمربی استقلال رویاهای بزرگی را در سر بپروراند.

جواد نکونام سرمربی استقلال شد ؛ دستور از «بالا» رسید
جواد نکونام سرمربی استقلال شد ؛ دستور از «بالا» رسید

انتظار می‌رود تا ساعاتی دیگر جواد نکونام با حضور در باشگاه استقلال در برابر دوربین‌ها قرار بگیرد و اولین تصاویر خود به عنوان سرمربی استقلال را به ثبت برساند.

اما نکته جالب در خصوص گرفتن مجوز کار نکونام برای سرمربیگری در ایران گزارشی است که خبرگزاری فارس در این خصوص ارائه کرده و مدعی شده است که نکو شامل عفو رهبری شده است که این موضوع در نوع خود جای شگفتی دارد!

فارس در گزارش خود نوشت:

«پس از کش و قوس‌های زیاد، سرانجام مشکل گزینه محبوب هواداران استقلال برای حضور روی نیمکت این تیم برطرف شد.

بر این اساس جواد نکونام با پذیرفتن اشتباهاتی که در گذشته داشت و با مساعدت نهادهای ذیربط، عفو رهبری شامل حالش شد تا بتواند به فوتبال بازگردد.

لازم به توضیح است که این عفو، در چارچوب عفو عمومی است که پیش تر با پیشنهاد قوه قضائیه با موافقت مقام معظم رهبری صورت گرفته بود.»

به هر روی جواد نکونام سرمربی استقلال شد و باید دید او نیز مانند فرهاد مجیدی می‌تواند قهرمانی در استقلال را پس از دوران بازیگری در لباس مربیگری نیز تجربه کند یا خیر.

جواد نکونام سرمربی استقلال شد ؛ دستور از «بالا» رسید
جواد نکونام سرمربی استقلال شد ؛ دستور از «بالا» رسید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا