خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«پرونده قضایی قاری مشهور در اولویت قرار گیرد» | درخواست وزارت ارشاد

حجت الاسلام والمسلمین «محمدرضا حشمتی»، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار یادداشتی از مردم شریف درخواست کرد تا در مواجهه با این گونه حوادث و شاعیه‌ها؛ ضمن خودداری از انتشار اجازه ندهند نسبت به مقدسات به ویژه قرآن کریم و خادمان قرآن سوء برداشتی پیش آید.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ متن یادداشت در پی می آید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

“یا نِساءَ النَّبِیِّ لَسْتُنَّ کَأَحَدٍ مِنَ النِّساءِ إِنِ اتَّقَیْتُنَّ فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِی فِی قَلْبِهِ مَرَضٌ” احزاب ٣٢

متاسفانه خبر ناگواری در رسانه­‌های مجازی منتشر شد که افراد متدین بویژه جامعه قرآنیان را متاثر کرد. صرف نظر از ماهیت موضوع و وقوع یا عدم وقوع جرم که کاملاً به حوزه قضایی مربوط است، انتشار آن مصداق اشاعه فحشاء است.

دشمن عملکردهای غلط را مستمسکی قرار می‌دهد تا به نوعی تقدس زدایی کند. کارنامه درخشان جامعه قرآنی و نیروهای انقلاب با خطای یک یا چند نفر از بین نمی‌رود. ضمن تقبیح انتشار اسرار مردم از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضا می‌کنم دستور فرمایند رسیدگی به این پرونده در اولویت قرار گرفته و بر اساس دستور العمل قرآنی در صورت تخلف از سوی هر کسی به ویژه افرادی که انتظار می‌رود تربیت قرآنی شده باشند حکم صادر و اجرایی شود. از شاکیان محترم تقاضا می‌کنم که با صبوری و متانت در احقاق حق تلاش نمایند. از مردم شریف انتظار می‌رود در این گونه حوادث ضمن خودداری از انتشار، اجازه ندهند نسبت به مقدسات به ویژه قرآن کریم و خادمان قرآن سوء برداشتی پیش آید.

لازم به ذکر است اصرار به عدم اشاعه فحشاء برای همه افراد و اقشار باید لحاظ گردد. هر گناهکار و مجرمی در ازای جرمی که مرتکب می‌شود باید کیفر و عقوبت داشته باشد و انتشار عکس، پرونده و تخلف مجرمین، خود جرم دیگری است که نابخشودنی است.

در پایان باور دارم که بعضی اقشار نظیر روحانیون، انقلابیون، متدینین و به‌ویژه قاریان قرآن و مداحان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند که خطای آنان ناخودآگاه باورهای دینی مردم را تضعیف می‌نماید و برای همین آیه شریفه ٣٠ احزاب می‌فرماید:

“یا نساء النبی من یأت منکن بفاحشه مبیّنه یضاعف لها العذاب ضعفین”

ای همسران پیامبر در صورتی که هر یک از شما گناه آشکار و فاحشی مرتکب شود (به دلیل آثاری که در جامعه می‌گذارد) عذابش دو چندان خواهد بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدا خيرت بده حاج آقا، خطّ قرمز مردم فتنه است، با جرام خصوصى مردم چه كار داريد ؟!

  2. این نامه بهتر بود 5 سال پیش نوشته می شد . منتظر میشیم ب زعم شما از شبکه معاند فاش میشه سپس دنبال حدیث حضرت صادق میریم که شاید فرجی بشه تا حاشا کنیم

  3. بی تقوایی و شهوت یک عنصر نباید با ربط دادن بی مورد به نظام و آبروی نظام یرپوش گذاشته بشه ! انشاءالله رسیدگی بشه و به اطلاع مردم برسه،طبیعتا مردم راضی نمیشن همچین جنایتی واقعیت داشته باشه!

  4. به گزارش ایسنا، «انصاف‌نیوز» در این‌باره نوشت: «در دو روز گذشته شایعاتی بسیار قوی درباره یک قاری مشهور در رسانه‌های خارج کشور در حال انتشار است. !
    بجای اینکه شما به ایسنا رفرنس بدین ، ایسنا از شما نقل قول کرده … به هر حال جامعه باید به رسانه فرصت بده و انقد اونو در فشار قرار نده

  5. سلام ،
    جمله آخرین حاج آقا، مرا واداشت که شآن نزول آن آیه را بیابم ! حقآ که درسهای بسیاری در کتاب مقدس یافت میشود.

  6. راستی حاجی جون وقتی جعفر کذاب, پسر نوح و؟؟؟؟؟؟؟ داریم
    کسی جسارت به قران نکرده و نخواهد کرد
    وسط کسی حرف قران را نزد؛؛
    و جناب عالی چرا قران را با یک/احتمالن خطاکار/ و شاید هم نه؛؛؛؛؛؛ قیاس مع الفارق می فرمایی نکند؟؟
    راستی این وسط بادمجان را فراموش فرمودید؟؟؟؟؟؟؟مردم را کجای دلمان بگذاریم؟؟
    رعیت است و رعایا و؟؟؟؟؟؟؟

  7. صرفه نظر از تبلیغات در شبکه های مخالف کشور بهتر است این مطلب خارج از هرگونه خط قرمزی بررسی شود . در این بین هیچ یک از آقایانی که اظهار نظر کرده و میکنند در آن محیط نبوده اند . اینکه جرمی اتفاق می افتد ، مدارک و شواهد هستند که در اثبات آن به قاضی کمک میکند . از کلیه مقامات قضایی به عنوان یک سرباز ولایت و یک رزمنده کوچیکترین تقاضای من اینست که در روشن شدن حقیقت هیچ خط قرمزی را در نظر نگیرند، چراکه اثرات منفی خط قرمزها را بسیار زیاد پس از انقلاب دیده ایم بطوریکه در تمامی موارد بجز ملت هیچ شخص دیگری صدمه آنرا احساس نکرده است . در این اتفاق دو حالت وجود دارد . یک اینکه جرمی اتفاق افتاده است که بی شک مجرم میبایستی طبق قوانین شرع و اسلامی مجازات شود و چنانچه جرمی اتفاق نیفتاده است با افرادی که باعث بوجود آمدن چنین اتفاق ناگواری در کشور عزیزمان شده اند برخورد قانونی شود . البته بنده مدتی است که این اخبار را دنبال میکنم و تا حد زیادی احساس کرده ام که خطائی از سوی سعید طوسی رخ داده است که امان نامه نوشته اند . به همین جهت اینکه در پیشگاه باری تعالی ، امام زمان عج ، رهبر انقلاب و ملت ایران مسئولیم اگر بخواهیم از این اتفاق ساده عبور کنیم .. به امید برقراری همیشگی عدالت در کشور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا