خرید تور تابستان ایران بوم گردی

همزمان با بازگشت رشیدپور و گلزار؛ اعتراض و پایان همکاری محمدرضا شهبازی با صداوسیما [+فیلم]

محمدرضا شهبازی که با عنوان «طنزپرداز جریان انقلابی» مشهور شده است با انتشار متن و ویدئویی اعتراضی در کانال تلگرامی خود از پایان همکاری‌اش با صداوسیما خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای شهبازی در اظهاراتی با انتقاد از بازگشت رضا رشیدپور و محمدرضا گلزار به صداوسیما نسبت به رفتار همراه با احترام حداد عادل و محمد مخبر در مواجهه با سیدمحمد خاتمی اعتراض کرد.

متن و ویدئوی منتشرشده در کانال تلگرامی محمدرضا شهبازی را می‌توانید در ادامه ببینید.

«بسم الله

از اجرای برنامه پاورقی کناره‌گیری کردم.

دلایلش رو توی این ویدئو توضیح دادم.

خلاصه‌ش اینکه قرار نیست بسیجی فحش‌خور زمان فتنه و جنگ و… باشه و در عافیت، سلاح‌ورزی‌ها و رشیدپور‌ها و آخوندی‌ها، در میدان اقتصاد و فرهنگ و سیاست جولان بدن.

قرار نیست هنوز سال شهید عجمیان و علی‌وردی نشده، فعالان و ساکنان و مشوقان فتنه برگردن روی آنتن.

ما زورمون به هیچ‌کس هم نرسه، به خودمون که میرسه! زورمون میرسه یقه خودمون رو بگیریم که آهای! مرد حسابی، بلند شو، داد بزن، نذار فحش به نظام و انقلاب و نایب امام زمان و شهدا عادی بشه. بلند شو یه دادی بزن که خون شهید آب جوی نیست که راه بیفته کف خیابون و هنوز سالش نشده به بهانه‌های مختلف اونایی که روی خونش پا گذاشتند رو برگردونید به آنتن. بلند شو فریاد بزن اون بدن عجمیان روی آسفالت داغ اتوبان کشیده نشد که شما برید سراغ اونایی که دور بدنش هلهله میکردن.

امیدوارم خدا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کنه»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. هر کی هست از امثال رشیدپور و سلبریتی های نون به نرخ روز خور که از ی طرف لگدمنیزنن از طرف دیگه چمبره زدن روی بیت المال بهتره

      238
      35
    2. شخص خاصی نیست چون از نظر امثال شما ادمایی که حرف مفت میزنن و راه به راه برای ت.ر.و.ر.ی.س.ت ها هشتک میزنن بی گناه هستن ا.ع.د.ا.م نکنید شخص خاص محسوب میشن…..

      12
      3
    3. آقای شهبازی من تاتو دارم مشروب میخورم ولی مرگ مادرم مرگ عزیزانم هیچ وقت ماه محرم تا پایان محرم لب به مشروب نزدم تو این ماهای عزیز چشم چرانی نکردم ولی هر لجنی باشم خدا امام حسین تو قلبم هستن خیلی وقتا از دست رهبرم اعصبی میشدم ولی فهمیدم مسولین لجن کشیدن رهبر تک تنهاست منطقی رفتم نگاه کردم دو طرف خوندم دیدم رهبر حقه من تو شلوغی شاید ۴۰۰ تا جوان نزاشتم برن کف خیابون میگفتم سنتون کمه اصلا میدونید امنیت ملی چیه ناخواسته آدم بکشی چیکارت میکنن ۸۸ من بچه بودم الان ۳۰سالمه ۸۸ اصلا نمی دونستم چه خبره فقط به احمدی نزاد فوش میدادم بعد می رفتم طرف بسیجی ها بچه بودیم حالیمون نبود الانم درکت میکنم چی میگی موقع امنیت میشه همین بسیجی کف خیابونه حتی پلیس دیدم جلو نمیومدن با خودم میگفتم این لباس از تنشون بکنن همون گروهبانی تن من کنن ببینن سرباز به من مشروب خور میگن یا به تو پلیس ترسو میگن آقای شهبازی آقایی بخدا تو بین بسیجی ها رفتم هیچ حقوقی نمیگیرن فقط ببخشید حمالی ساخت ساز کار میکشن خونشون میدن برای امنیت میدونم شما چی میگید واقعا این همه فوش خوردید تو زمانی که من یادمه همه می ترسیدن بگن با نظام هستیم شما برنامه اجرا کردی رشید پور الان آروم شده بدون آقای شهبازی من عاشقتم خیلی ها عاشقتن خیلی قشنگ جنگ رسانه ی آگاهی مردم بع من مخاطب های زیاد پاورقی نشون دادی گفتی آقا اینا کنسرت میزارن عروسی میگیرن بعد میگن تیم ملی خوشحالی نکنه آقای شهبازی بخدا منم زبونم خستس من به احترام خون شهدا ۸سال جنگ به احترام شهید سلیمانی میرم صندوق رای ولی رای خالی ميندازم اسم شما می نویسم برای کشور مهمه من مردم اثر انگشت میزان رای دهندگان مهمه من رای به اسم شما می نویسم ميندازم تو صندوق تو ریاست جمهوری هم من اسم خودمو نوشتم شورای شهر یادمه چجور پول میدادن رای می خریدن اونم چرا دروغ بگم دویست تومن گرفتم به یکی رای بدم که خدا خواست بهم خورد همونم خالی انداختم آقای شهبازی فدای اون بغض قلب شکستت شم سخته حرف آدم نفهمن آقا شهبازی عاشقتم یا علی مدد

      16
      11
  1. بله اگه قراره این آدما برگردن صدا سیما، حیف شهبازی که اونجا بمونه.. همین نیم ساعتم که تلویزیون میدیدیم دیگه نمی بینیم..

    230
    33
    1. دمش گرم
      بهتره ماها هم دیگه تلویزیون نبینیم
      چیزی که پخش نمیکنه
      همون اندکها رو هم تعطیل کنیم

      145
      17
    2. اونی که مخالف جمهوری اسلامیِ که صدا و سیما نگاه نمی کنه که برا جلب رضایت اونا دارید گلزار و رشید پور که خون شهدا را لگدمال کردند را برمیگردونید.
      اکثر مخاطبانتان مذهبی ها و متدینین هستند ، باید رضایت اینها را جلب کنید.

      صدا و سیما قرار بود بعد از انقلاب به عنوان دانشگاهی برا آگاه کردن مردم عمل کنه نه که وقت اونها را با ارائه محتوا های زرد و بی فاید تلف کنه امثال برنامه هایی که توسط سلبریتی های پول پرست ولی بی شرف تهیه میشد و متاسفانه میشه.

      13
      5
    3. تو فرانسه اعتراضات شده بود هیچ کدوم از سلبریتی هاشون جیکشون در نیومد از بس میترسیدن!
      بعد تو این نظام جمهوری اسلامی ، هرکسی هر جوری دلش میخواد میپوشه بعد میگن نه حجاب اجباری

      هر حرفی دلشون بخواد میزنن بعد میان میگن آزادی نداریم این نظام بده ظالمه….

      اونم از وضعیت سلبریتی هامون که هر جفتکی دلشون بخواد میزنن….
      بعدم میان تو صدا و سیما برنامه اجرا میکنن و نون به نرخ روز میخورن….
      واقعا متاسفم
      آقای شهبازی دمت گرم

      16
      2
  2. تنها برنامه ای بود که با لذت پاش مینشستیم.لایق یه ادم‌درست و پاک نیستید ،حتما باید بیان شبی میلیارد تومن ازتون بچاپن و بعد هم بهتون فحش بدن ،لیاققتون همون سلبریتی های وطن فروشن

    223
    25
  3. واقعا متاسفم برای صداسیما که اینقدر راحت از خون شهدا می‌گذرند
    انگار ن انگار

    آفرین بهت واقعا نشون دادی حرف عملت یکیه

    198
    16
    1. خوب خون شهدا را ابزار خودتون کردید…خوب…
      آخه چه ربطی داره؟؟؟
      مگه رشید پور گفته از خرمشهر دفاع نکنید بذار بیان ….!!!

      4
      10
    1. اتفاقا وقتی صدا به جایی نمیرسه،ترک کردن صحنه به نشانه اعتراض بهترین واکنشه. امیدواریم فتح بابی بشه برای اعتراض هایی بعدی عوامل انقلابی.منفعل نباشیم

      74
      4
    1. باسلام،دقیقن برای صدا وسیما پول مهمه،سلبریتی ها باید حرف اول را بزنند،لذا ارزش‌ها براش کشکه.

      51
      6
    2. مگر در این مملکت قحط الرجال است؟!

      دیشب آخرین اجرای #محمدرضا_شهبازی مجری برنامه‌ی خوب #پاورقی بود، و رسماً با انتشار ویدئویی خداحافظی‌اش از برنامه را اعلام کرد.
      علت؟
      برگشت دوباره‌ی محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به تلویزیون است.
      تمام گلایه‌ی بحق شهبازی از این است که چرا کسانی باید به صحنه برگردند که در زمان اغتشاش و ناامنی کشور، آتش بیار معرکه بوده‌اند؟!
      واقعاً سابقه‌ی رشیدپور برای مدیران سیما مشخص نیست؟
      کسی که چه در دوران روحانی و برای رای آوردنش خودش را به آب و آتش زد و چه در زمان فتنه که از مهسا امینی و کیان پیرفلک پست گذاشت.
      دقیقاً نقطه قوت گلزار و رشیدپور کجاست که بقیه‌ی مجریان فاقد آن هستند؟
      شهبازی میگفت گلزار برای اجرای برنامه هر شب مبلغی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان میگیرد!!!!
      جالب نیست؟ لگد بزن، پول پارو کن.
      ماه رمضان ۳۰ شب برنامه‌ای روی آنتن رفت که مخاطب را مجذوب خودش کرد، برنامه‌ی وزین #محفل، که نه عواملش و نه مجری آن سلبریتی و بازیگر نبودند.
      امسال برخلاف سَنوات قبل برای اجرای برنامه‌ی شبکه سه در ماه رمضان، خبری از احسان علیخانی نبود، خُب چه اتفاقی افتاد؟
      مخاطب ریزش داشت؟ ملت اِقبال نداشتند؟ چه شد؟
      اتفاقاً شبکه‌ی ۳ بسیار پُر بیننده بود چون محتوا فاخر بود.
      در زمانی که از چپ و راست، از خودی و ناخودی، دوست و غریبه، داخلی و خارجی میخوریم، برگرداندن شخصیت کریهی مثل رشیدپور چه معنایی میتواند داشته باشد؟
      برگشت گلزاری که عقد آریایی میخواند چه معنایی دارد؟
      آقایان لااقل اجازه بدهید سال شهید آرمان #علی‌وردی و شهید روح‌الله #عجمیان رد شود.
      شهید علی‌وردی کتک خورد، مجروح شد و در نهایت شهید شد اما حاضر نشد به این انقلاب و نظام و رهبری لحظه‌ای بدگویی و پشت کند، اما در عوض کسانی امثال همین سلبریتی‌های بدرد نخور پست و توئیت حواله‌ی نظام میکردند و حالا هم به راحتی تریبون میگیرند و پول گزاف به جیب میزنند.
      باید هم جای امثال محمدرضا شهبازی در تلویزیون نباشد چون رسانه، لااقل رسانه‌ای که میبینیم لیاقت داشتن چنین نیروهای بسیجی و انقلابی را ندارد.
      از خون شهدای مدافع امنیت و مدافع وطن خجالت بکشید.
      آقای شهبازی کار شما در درگاه خدا و یاد مردم گُم نمیشود، یادمان نمیرود که بخاطر از دست ندادن تریبون و مخاطب حاضر نشدید وجود امثال گلزار و رشیدپور را تحمل کنید، هزاران درود به شرفتان.
      امروز تمام‌ مجامع مذهبی باید محمدرضا شهبازی باشند که حق بگویند و از حق دفاع کنند، شهبازی تنها نیست.
      آقایان کلاه‌تان را قاضی کنید امیدواریم نظرتان عوض شود.
      #محمدرضا_شهبازی
      ـــــــــــــــــ

      75
      4
      1. سلام. من با آقای شهبازی موافقم.
        متاسفانه جریان نفوذ همه جا هست. توی تلگرام برنامه بزار آقای شهبازی باور کن همه بچه حزب اللهی میان.دوست دارم

        9
        1
    1. شخص خاصی نیست چون از نظر امثال شما ادمایی که حرف مفت میزنن و راه به راه برای ت.ر.و.ر.ی.س.ت ها هشتک میزنن بی گناه هستن ا.ع.د.ا.م نکنید شخص خاص محسوب میشن…..

  4. کارشون درسته. امکان نداره که تاریخ شهید عجمیان را فراموش کند. از مال دنیا هیچ نداشت، جان را در راه قران فدا کرد، چه فدا کردنی. خدا جناب شهبازی را خیر بدهد و سلامتی فراوان بدهد.

    79
    7
  5. در اون کانالی که رشیدپور رو بیاره رو باید گل گرفت
    تنها راهش تحریم اون کانال از طرف مردم

    64
    5
  6. دوباره گرگان بر گشتند به همت صدا سیما همان ها که کشور را به هم ریختند و عجمیان و ارمان علی وردی ها را زطر لگدها کشتند . امدند ببرند و بخورند . اقای شهبازی را هم این چند مدت برای ساکت کردن مذهبی ها اوردند و تطهیر چهره سیاه خود .چرا که عامل این بی بندو باری ها همین سلبریتی های بازیگر و مجری بودند که از صدا و سیما شدند الگوی جوانان و نوجوانان ما . فکر نکنید جماعت مذهبی خاموش مینشینند کوفی هستید اگر به ۱۶۲ زنگ نزنید و صدای اعتراض خود را به گوششان نرسانید .

    54
    7
  7. دلم گرفت…
    همیشه دداستان همون صحبت شهید آوینی در مورد “تراژدی های حزب الهی بودن” تکرا میشه که …

    39
    5
  8. داغ به دل یخ میگذارد حالا برنامه مضحک شما چه ارزش دیدن دارد یک نفر از ادم های ناکاربلد کم چه میشود

    7
    61
  9. شما داداتون رو با فحش و باتوم و داغون کردن اقتصاد و اینده جوانا دادید بازم دست برنمیدارید ؟

    13
    38
    1. آقای رشیدپور اصلا صداوسیما جمهوری اسلامی قبول داره که میخواد برنامه اجرا کنه
      آقای شهبازی مشخصه با کدوم گروهه اما متاسفانه بیشتر مردم مانند افرادی که نام بردند نان به نرخ روز خور هستند

    1. اصلا قبول، نظرات گزینشی پخش می شن، لایک و دیس لایکا چی؟ اونا هم آمارشون لحظه ای دستکاری می شه؟!
      (اگه دقت کرده باشید لایک یا دیس لایک شما در لحظه اعمال می شه.)

  10. وقتی برنامه های صدا و سیما پر میشه از برنامه های پوچ کپی آمریکایی. نه هدفی .فقط فقط سر مخاطب رو گرم کنن و اتلاف وقت… دیگه جایی برای برنامه پاورقی نمونه. آیی رشید پور کیه خداوکیلی انگار برنامه بمب تکراری می‌سازید مخاطب سرازیر میشه تو صدا و سیما.

    40
    4
  11. درود به شرفت نشون دادی حرف و عملت یکیه
    قلباً ناراحت شدم که قراره پاورقی پخش نشه
    تنها برنامه ی با محتوایی بود که میدیدم
    مسولین صدا و سیما برید در صدا وسیماتون رو گل بگیرید همین یه تعداد معدود مخاطبتون رو هم از دست دادید

    51
    5
  12. انگار هرکی بیشتر لگد بزنه عزیزتره، تا کی قراره این وضع ادامه داشته باشه؟ واقعا کم کم آدم شک میکنه به همه چیز….

    43
    3
  13. صدا سیما شده خونه ی پدری یه عده که مدام ارث و میراث طلب دارن برنامه ی پا ورقی محبوب خیلی ها ست اون مدیری که داره این برنامه و مجری رو به خاطر کسانی که لگد پرانی کردن بی ارزش می کنه باید از صدا سیما پرت کرد بیرون اتفاقا الان موقع تحقیر این افراد هست که جفتک انداختن و نباید دوباره پاشون باز بشه به صدا سیما

    41
    3
  14. شما راهتون رو درست انتخاب کردین، متاسفانه یه عده هستند که نون به نرخ روزخور هستند، یه عده هستند که نه راه درست مهمه نه شرافت نه انسانیت، نه خون شهدا.فقط فکر سود و منفعت خودشون هستند، حیف نون بیت المال که به ناحق به بعضی مدیران میدن
    همه فحش هایی که شما این مدت خوردین، برسه به این افراد

    38
    4
  15. واقعا متاسفم برای صدا و سیمای جمهوری اسلامی که ارزشی برای خون شهدا قائل نیست و خیلی راحت پا میذاره روی خون شهید
    مرگ بر منافق

    29
    4
  16. صداوسیما باید یک سازمان فراجناحی و ملی باشد همه گرایش ها و اقشار و سلیقه ها در ان حضور داشته باشند .

    چی میشه هم شهبازی باشه مخاطبان خاص خودش داره ، گلزار و رشید پور هم مخاطبین خودش داشته باشند قضاوت به میزان بیننده و رضایت مردم بگذاریم .

    مگر نمیگوییم صدا وسیما برای مردم هست ، در فروشگاه هم برای پیر جوان هم زن و مرد و همه اقشار کالا میفروشند تفکیکی نیست

    7
    26
    1. مثال خوبی زدید
      درسته توی فروشگاه همه نوع کالا برای اقشار جامعه هست اما نه هر کالایی
      رشید پور و گلزار هم جزئی از همون هرکالایی که به درد مردم نمیخورن هستن
      اگه اسمش صدا و سیمای جمهوری اسلامی هست پس باید آدم توی قابش باشه نه این موجودات دورو و نون به نرخ روز خور
      مثل این میمونه توی رسانه ی ملی انگلیس به حزب اللهی ها تریبون بدن…

      24
      4
  17. آقای شهبازی عزیز.
    شما که گفتی پیام رهبر انفلاب رو و هر کاری کردی رو گفتی…
    مبلغ اونا رو گفتی و هزار تا چیز دیگه
    وقت به قول خودت فتنه شما از ارزش دفاع میکنی یا از تفکر خودت؟؟؟
    خالص سازی کن برادر اینو از منه ناخالص بشنو

    3
    20
  18. ببخشید یعنی تو این‌مملکت هشتاد میلیونی مجری انقلابی و توانا که بتواند مخاطب جذب کند پیدا نمی شود یعنی حتما باید برای جذب مخاطب از حامیان فتنه استفاده کنیم؟ اونها هم برنامه های کپی برادری شده از شبکه های اسرائلی مثل سیم‌اخر برامون بسازند

    23
    2
  19. حااالم از این همه حرفا وافکار چرت بهم میخوره سر یک مشت ادم عوضی چقدر جوونا از بین رفتن..از هر دو طرف جوونا حیفن..سر بی عرضگی عده ای جوونای شستشوی مغزی شده..بس کنیییید دیگ اح ح ح

    8
    8
  20. آقای شهبازی خدا خیرت بده ، من نمیدونم رشیدپور واقعا چی داره همون موقع ‌اش هم برنامه ‌هاش بیننده نداشت ولی داره دوباره میاد برای دهن کجی به انقلابیون

    25
    2
  21. سلام
    واقعا وقتش نرسیده تکلیف منافقین داخلی روشن بشه کسانی که با مهره های فاسد بازی می‌کنند.از پول بیت المال خرج کسانی می‌کنند که خیانت کرده و می‌کنند.

  22. ای بابا! حیف شد که!
    راست میگه دیگه. حداقل برای تنوعم که شده چهارتا چهره جدید بذارید جلوی دوربین. چند سال دیگه رشیدپور و حرفای تکراریش رو نگاه کنیم؟ و امثال رشیدپور

  23. یک برنامه درست و حسابی هم که توی تلویزیون پخش می شد اینجوری می خوان حذف کنند آخه امثال گلزار و … ارزش اینو دارند که مجری خوب و محبوبی مثل آقای شهبازی رو بذارند کنار؟
    متاسفم برای رئیس صدا و سیما

  24. سلام بر بسیجیان وظیفه شناس
    احسنت بر شما برادر بسیجی آقای شهبازی

    “” قطره ای شراب هم اگر بر سر سفره ای باشد، نشستن دور آن سفره حرام است””

    احسنت بر شما که با ترک این سفره جهاد اکبر نمودید

    کلیپ 15 دقیقه ای مربوط به استعفای آقای شهبازی از تمام حدود 200 قسمت برنامه پاورقی روشن گرانه تر و اثر گذار تر بوده است

    بسیجیان حال نوبت شما هست که با هشتک زنی و پیگیری مستمر آقای شهبازی ها را به صدا و سیما برگردانید نه مدیری ها و رشیدپور های کذا و کذا را

  25. حالا کی گفته این دو تا نون به نرخ روز خور مردمی هستن ؟الان این ۲ تا بيان صدا و سیما مخاطب پیدا می‌کنه؟اشتباه می‌کنه اینا رو بياره چون مردم که اینا رو میشناسن و خام نمی‌شن و مخاطبان به اصطلاح ارزشی خودش رو هم از دست میده. این حرکت صدا و سیما ۲ سر باخته.

  26. خوبه ادم از یک سفره انقلاب نان بخورد جیب پر کند بعد برای نابودی انقلاب بشود لیدر، چند روزی افتابی نشود بعد دوباره بنشیند سر سفره همان انقلاب ان هم با احترام به مدد خاینین برای تلاش بعدی و نابود سازی انقلاب . مثل اقای رشید پور

  27. اینقدر واسه اراجیفتون از شهدا هزینه نکنید ، یه الف بچه داره با خون شهدا بازی میکنه ، جمع کنید بساط چرت و پرت گفتن رو

    2
    2
  28. خب حالا تو هم حقت محفوظه دیر اومدی زود میخوای بری درسته که گلزار و امثالهم برای چاپیدن میان ولی تو هم ناراحت نباش بیا بریم اون پشت تا روشن شی!

  29. توی که دیدگاه فیلتر میکنی بیجا میکونی. نظر نخاطبان میزاری. چرا پس دیدگاه خلاف نظرتون نذاشتین

  30. باسمه تعالی
    هر کسی که از خون شهدا بگذره خدا از خون شهدایی که برای دین برای ناموس و مملکت جونشون رو گذاشتن و رفتن نمیگذره چقدر بعضی از مسئولان بی دین و ایمان شدن ، یادشون رفته خدایی هم هست ، یک کم فقط وجدان داشته باشیم با خودمون خلوت کنیم ببینیم چن چندیم ، بعضی ها شاید تو قیافه شبیه ادما هستن ولی حیف چون فقط شبیه هستن ولی ادم نیستن . اینو یادمون نره که تو هر حال و زمانی فقط داریم امتحان میشیم .

  31. اون مدیری که اومده انقد راحت اهانت کرده ظاهرا با همه ی برنامه های مذهبی مشکل داشته نه صرفا پاورقی

    تفکرات اون باید مورد نقد قرار بگیره

    4
    1
  32. ” یکی از مجریان زن شبکه ضد ایرانی «من و تو» در برنامه‌ای زنده در این شبکه فاش کرد که رضا رشیدپور در زمان مجری‌گری در صداوسیما، به‌صورت مستقیم برای او و همکارانش مطالبی را ارسال می‌کرده که خودش جرأت صحبت درباره آن‌ها را نداشته است! ضمن این‌که هنوز هم مطالب مخدوشی که در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی برای همراهی با فتنه سال ۱۴۰۱ نوشته بود باقی است و این خود گواه گرایش اصلی اوست. با این اوصاف، جای سؤال است که با چه توجیه و توضیحی بناست اجرای برنامه‌ای در دوران تحول صداوسیما به او سپرده شود؟» “

    4
    2
    1. چقد شما ارزشی ها شبکه ی منو تو نگا میکنید؟؟؟
      دقیقا زمانی هم که شهبازی خودتون برنامه داشت میرفتید منو تو میدید الا که رفته کدوما را میخواید ببینید؟؟

      1. چی میگی برنامه کارش انتقاد ضد انقلابه اونوقت شبکه های ضد انقلابو نگاه نکنه
        تا چرت و پرت هایی که میگن نقد کنه؟!

  33. تو هم کسی نگاه نمیکرد جز چهارتا مسجدی کل ملت ایران سوختن تو این مملکت… خودی و غیر خودی فرقی نداره

    3
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا