خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بنر در چه انواعی قابل چاپ است؟

رپورتاژ آگهی

وقتی که در گوشه و کنار شهر قدم می‌زنید، قطعاً بنرهایی با ابعاد بسیار بزرگ و گاهاً بسیار کوچک توجه شما را جلب کرده است. یکی از پرطرفدارترین روش‌های تبلیغات محیطی که به صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف کمک می‌کند تا با استفاده از آنها بتوانند محصولات و خدمات خود را بهتر به مشتریان معرفی کنند، چاپ بنر است. بنرها با توجه به نیاز افراد و همچنین اهداف اطلاع رسانی و تبلیغاتی که برای چاپ آنها در نظر گرفته ‌شده، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

بنرها ابزارهای تبلیغاتی ساده و در عین حال موثری برای تبلیغات محیطی هستند که می‌توان آنها در فضاهای داخلی و همچنین فضاهای باز و نمایشگاهی استفاده‌ کرد. حالا اگر علاقه دارید تا در مورد انواع چاپ بنر بیشتر آشنا شوید، توصیه می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید. زیرا ما در این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با مفهوم بنر، انواع چاپ بنر و کاربردهای هر کدام از آنها آشنا کنیم.

بنر چیست؟

بنرها یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی هستند که برای تبلیغات در فضاهای داخلی و خارجی، معرفی شرکت‌ها، برندهای مطرح و هم چنین معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها و مؤسسات کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع ابزار متریالی از جنس PVC دارد که معمولاً در پربازدیدترین و پرترددترین مکان‌ها مانند بزرگراه‌ها، خیابان‌ها، حاشیه جاده‌ها و معابر عمومی نصب می‌شوند. سفارش چاپ بنر در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغات در فضاهای باز و نمایشگاهی معمولاً بیشترین تقاضا را از سوی مشتریان دارد.

چاپ بنر در واقع نوعی فناوری چاپ پیشرفته است که توسط دستگاه چاپ اکوسالونت بر روی رول‌های خام بنر انجام‌ می‌شود. طراحی بنر در صنعت چاپ دیجیتال از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین خاطر در زمان طراحی این نکته را فراموش نکنید که بنرها باید طبق اصول استاندارد طراحی شوند تا علاوه بر حفظ زیبایی، معنا و مفهوم پیام تبلیغاتی را در کوتاه‌ترین زمان به مخاطبین برسانند.

بنرهای چاپی به خاطر جنس و نوع متریال ساخته‌ شده، کاملاً ضد آب بوده و نسبت به عوامل محیطی مانند تابش مستقیم نور خورشید، باد، باران، طوفان، رطوبت، حرارت، خراشیدگی، رنگ‌ پریدگی، تا خوردگی، فشار و کشش بالا بسیار مقاوم است. همچنین قیمت تمام ‌شده چاپ بنر نسبت به سایر متریال‌های چاپ محیطی بسیار پایین‌تر است.

انواع چاپ بنر

بنرهای چاپ شده دارای طرح‌های متنوع، رنگ بندی جذاب و اندازه‌های مختلفی هستند که هر کدام کاربردهای متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. معمولاً بنرهای چاپی تا عرض 3 متر جهت تبلیغات در سایز معمول، تبلیغات نمایشگاهی یا فروشگاهی و نوع لارج فرمت یا عرض 5 متر برای تبلیغات محیطی بیلبوردها تولید می‌شوند که که قابل نصب در مکان‌هایی مانند بیلبوردها، پوسترها و غرفه‌های نمایشگاهی هستند. در ادامه به انواع چاپ بنر اشاره می‌کنیم:

چاپ بنر عرض 3 متر

بنر عرض 3 متر یکی از ابزارهای تبلیغاتی در فضای باز و نمایشگاهی محسوب‌ می‌شود که بیشترین کاربرد را در تبلیغات، بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات کسب و کارها به مشتریان دارند. این ابزار تبلیغاتی متریالی از جنس PVC است و بر اساس کاربردهای متفاوت تا عرض 3.20 هم تولید می‌شود.

زیبایی، مقاومت و ماندگاری بالا چاپ بنر عرض 3 متر در برابر عوامل محیطی و چاپ صاف و یکدست این نوع روش چاپی باعث شده تا از این بنر برای سر در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها، مکان‌های مذهبی مانند حسینیه‌ها و مساجد تمام شهر، کنفرانس‌ها، سمینارها، همایش‌ها و اجلاس‌های مختلف جهت تبلیغات مؤثر و اطلاع‌ رسانی بیشتر استفاده شود.

چاپ بنر عرض 5 متر

مهم‌ترین مدیا چاپ و تبلیغات فضای باز، چاپ بنر عرض 5 متر است که به بنر عرض بالا یا لارج فرمت نیز شهرت دارد. بنرهای عریض معمولاً روی بیلبوردهای عظیم شهری نصب می‌شوند و نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغات محیطی پتانسیل جذب مخاطبین بیشتری را دارند.

ضخامت بافت و کیفیت چاپ بسیار عالی این ابزار تبلیغاتی باعث شده تا در برابر پارگی، رنگ پریدگی و کشیدگی مقاومت و ماندگاری بالایی داشته ‌باشد. بنر عرض بالا بهترین گزینه برای هرگونه اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی از جمله تابلوهای تبلیغات شهری، بیلبوردهای تبلیغاتی غول‌پیکر، بنرهای عرشه و پل‌های هوایی، اعلان‌های چاپی درون‌شهری، چاپ بنر همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، تابلو سر در فروشگاه‌های بزرگ و… محسوب ‌می‌شود.

چاپ بنر دوطرفه

یکی از محبوب‌ترین نوع بنرهای تبلیغات محیطی، چاپ بنر دوطرفه یا استرابورد است. در بنر دوطرفه یا دورو قابلیت چاپ بر روی هر دو سطح (پشت و رو) بنر وجود دارد و نسبت به دیگر انواع بنرها مقاومت بالایی در برابر پارگی، کشیدگی و شوینده‌های الکلی دارد.

لمپوست بنر سازه‌ای است که چاپ بنر دورو بر روی آن نصب می‌شود و معمولاً به‌ صورت معلق و آویزان در مکان‌های پر تردد مانند وسط پارک‌ها، جاده‌های دوطرفه یا بلوارها، فروشگاه‌ها و مغازه‌های شلوغ، اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها، معابر دانشگاه‌ها و ادارات، مراکز تجاری و فرهنگی نصب می‌شود تا مخاطبینی که در هر دو طرف مسیر در حال تردد هستند بتوانند پیام هر دو طرف بنر را به ‌راحتی مشاهده کنند.

چاپ بنر استند

چاپ بنر استند یکی از اقتصادی‌ترین ابزار برای تبلیغات در فضای باز و نمایشگاهی است. ابعاد این نوع بنر استاندارد بوده و امکان تعویض بدنه و قرار دادن بنر جدید بر روی پایه قدیمی وجود دارد. بنر استند فضای کمی را اشغال می‌کند و در صورت استفاده نکردن از بنر می‌توانید آن را به ‌راحتی جمع کنید.

این ابزار تبلیغاتی در برابر تابش مستقیم نور آفتاب، آسیب‌های محیطی، ضربه، پارگی و کشیدگی مقاوم است و دوام و ماندگاری آن برای استفاده در طولانی مدت بسیار بالاست. از جمله کاربردهای بنر استند می‌توان به تبلیغات در ورودی نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، کنفرانس‌ها، تبلیغات محیطی مراکز خرید و فروشگاه‌ها و معرفی کسب و کارهای مختلف اشاره کرد.

چاپ سولیت

چاپ سولیت یکی از مناسب‌ترین سازه‌های تبلیغاتی برای تبلیغات در فضای نمایشگاهی و فضای خارجی است. سولیت ورقی از جنس PVC است که ظاهری بدون بافت و مات دارد و نور را از خود منعکس نمی‌کند و چاپ روی آن توسط دستگاه‌های اکوسالونت انجام می‌گیرد. وجود پی وی سی در بافت سولیت، مقاومت و ماندگاری آن را در برابر عوامل محیطی، خراشیدگی، پارگی و… بالاتر برده‌ است.

از چاپ سولیت می‌توان در بسیاری از موارد مانند تبلیغات در فضای نمایشگاهی، ساخت انواع تابلوهای نمایشگاهی و تجاری، ساخت انواع بیلبوردهای تبلیغاتی، زیبا سازی فضای داخلی و خارجی و ساخت انواع تابلو بکلایت استفاده ‌کرد.

چاپ بهترین بنرهای تبلیغاتی با مرکز تخصصی چاپ سبحان

در این مطلب به طور کامل به انواع چاپ بنر پرداختیم. شناخت انواع بنرهای چاپی به شما این امکان را فراهم می‌کند که در نهایت بهترین نوع بنر را متناسب با نیاز خود طراحی و چاپ نمایید. بنابراین اگر به‌ دنبال بهترین مرکز چاپ بنرهای تبلیغاتی در تهران هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان است. این مجموعه مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ بنر و چاپ فلکس، همراه با تیمی کاملاً حرفه‌ای و کارآزموده آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است.

این مرکز توانسته توجه مشتریان زیادی را از کیفیت عالی، قیمت مناسب، نتیجه چاپی مطلوب، چاپ با سرعت بالا و تحویل در اسرع وقت به ‌سمت خود جلب کند. افرادی که مایل به ثبت سفارش بنرهای تبلیغاتی از مرکز تخصصی چاپ سبحان هستند، می‌توانند به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و از طریق پنل واتساپ و سایت با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا