خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شعار مرگ بر آمریکا، منطق پای کار است»!

در حالی که «برجام»، نتیجه ی توافق مهم ایران و آمریکا به عنوان طرف اصلی مذاکراتکشورهای غربی پس از سالها مذاکره، از سال گذشته در حال اجراست و قرار است که سالها ادامه داشته باشد، رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفته است: «مرگ بر آمریکا احساس و عاطفه نیست، منطق پای کار است»!

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگراری فارس از بوشهر، داوود گودرزی یکشنبه‌شب در تجمع استکبارستیزی دانشجویان بوشهری با اشاره به سابقه تاریخی مبارزاتی مردم جنوب اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در مبارزه با استکبار و استعمار در جنوب کشور پیشگام بوده‌اند و تاریخ حکایت از استکبار ستیزی مردم این دیار دارد.

وی بیان کرد: دلاوری رئیسعلی دلواری و یارانش برای همیشه در تاریخ ثبت شده که با ایثار و فداکاری تا پای جان در مقابل انگلیسی‌های خبیث ایستادگی کردند.

رئیس بسیج دانشجویی کشور اضافه کرد: دانشجویان بوشهری امروز هم با تبعیت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب آماده ایستادگی در مقابل استکبار و استعمار هستند.

گودرزی با اشاره به سوابق مردم استان بوشهر در مبارزه با استعمار و استکبار گفت: بوشهری‌ها چهار بار مقابل استعمار انگلیس ایستادگی کردند و همیشه مبارزات مردم جنوب و به ویژه بوشهر در اذهان آزادمردان به یادگار می‌ماند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تأکید کرد: برخی مشاوران رئیس جمهور قلم به دستان مزدور هستند و کتاب می‌نویسند که آمریکا دشمن ما نیست.

وی بیان داشت: اقتدار آمریکا کم شده و با 30 سال پیش قابل مقایسه نیست و رئیس جمهور آمریکا به دفعات مکرر، کتبا و شفاها، چه قبل از برجام و چه بعد از برجام از ایران برای مذاکره درخواست کرده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با اشاره به دخالت‌های آمریکا در منطقه و بحران سوریه افزود: برخی کشورها گفتن که بشار اسد تا دو ماه دیگر دوام می‌آورد ولی 70 ماه مقاومت باعث شد مدل و منطق ایران در سوریه پذیرفته شود.

رئیس بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه برخی افراد در کشور عنوان می‌کنند اگر با آمریکا ارتباط داشته باشیم مشکلات کشور حل می‌شود و یا اینکه گفته می‌شود چرا مرگ بر آمریکا می‌گویید و پرچم آمریکا را آتش می‌زنید، تصریح کرد: مگر ما با ملت آمریکا مشکل داریم، مرگ بر آمریکا احساس و عاطفه نیست، منطق پای کار است، این حرف‌ها نشان از هدف گذاری دقیق و درست ملت ایران است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: همه جوانان انقلابی پیشرفت، امنیت و اقتدار کشور را دوست دارند و ثابت می‌کنیم که شعور و شور را با هم داریم.

گودرزی تصریح کرد: برخی‌ها در صحبت‌هایشان می‌گویند ما توهم دشمنی داریم، در پاسخ به این صحبت‌ها باید گفت ما دشمنی را شروع کردیم یا آمریکا؟ از تاریخ 200 ساله حضور انگلیس در کشور و 63 ساله آمریکایی‌ها یک نشانه از دوستی آمریکا و انگلیس نداریم که به نفع ملت ما باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بدبختی مملکت به اینجا رسیده این بابا هم از زبان مردم صحبت میکند.
    این اقا تعداد دفعاتی که رئیس جمهور بسیجیشان از امریکا درخواست مذاکره با نامه و مخفیانه داشت را نگفته.

  2. نمیدانستیم که رئیس علی دلواری هم شعار مرگ بر انگلیس میداده و استکبارستیز بوده است !!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا