خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقای علم الهدی! سخنرانی نائب رئیس مجلس جمهوری اسلامی را تحریم کردید

به گزارش انصاف نیوز، «احسان رستگار»، از همراهان دکتر «علی مطهری» در سفر مشهد پس از لغو سخنرانی او در یادداشتی اینستاگرامی نوشت:

درباره‌ی لغو شدن سخنرانی امروز آقای علی مطهری در مشهد، فعلاً توجه به این نکات می تونه مفید باشد:

۱ – آقای آیت الله علم_الهدی! آقای قاضی_حیدری! امروز فقط سخنرانی آقای علی مطهری نبود که ممنوع شد، فقط محل سخنرانی آقای علی مطهری نبود که پلمب شد؛ بلکه نائب رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد بایکوت شد.

۲ – مشهد و خراسان رضوی انگار دارد به معنای واقعی در ادبیات علوم سیاسی، به یک جزیره‌ی کامل و یک حکومت خودمختار ملوک الطوایفی کاملاً مستقل از حاکمیت مرکزی تبدیل می‌شود و این باعث تضعیف تمامی ارکان نظام از جمله حتی اصل ولایت فقیه و شخص ولی فقیه و ایضاً نقض قانون اساسی مبنی بر تبعیت تمامی نهادهای حاکمیتی از قوانین یکپارچه‌ی مملکتی هست.

۳ – آقای آیت الله علم الهدی به عنوان نماینده‌ی ولی فقیه، متاسفانه در شرایط فعلی با جنس کنش‌ها و واکنش‌ها و اعمال قدرت تامه شون در خراسان رضوی، دارند بیش از هر شخص دیگری، چهره‌ی ولی فقیه را با این رویکرد گره می‌زنند که این ظلم به ولی فقیه و ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب است. هیچ کس نباید به دلیل سلایق شخصی خود، مردم را نسبت به کلیت نظام و کلیت انقلاب اسلامی و کلیت نمایندگان ولی فقیه بدبین کند و هیچ روحانی محترمی، نباید باعث ایجاد دافعه و بدبینی در مردم و قلدر پنداشتن روحانیت شود. این ظلمی ناروا به جایگاه روحانیت است.

۴ – این که چون آقای علی مطهری با مواردی از مواضع آقای آیت الله علم الهدی از جمله بحث کنسرت مخالف است، از حقوق مشروع نماینده‌ی مجلس که نباید محروم شود و هیچ کس حتی نماینده‌ی ولی فقیه نمی‌تواند سخنرانی نائب رئیس مجلس را ممنوع و تحریم و بایکوت کند.

۵ – این نوع سیاست ورزی‌ها، باعث می‌شود همه فکر کنند که انگار تمامی نهادهای حاکمیتی مشهد، رئیسی دارن به نام آیت الله علم الهدی! یعنی هر بخش، زیرمجموعه‌ی نهاد بالادستیش – که در قانون مقرر شده – نیست بلکه زیر مجموعه‌ی شخص امام جمعه‌ی محترم مشهد است.

۶ – این رفتارها باعث القای حاکمیت دوگانه در افکار عمومی می‌شود؛ حاکمیت دوگانه نقدی است که امثال آقای علم الهدی به آیت الله هاشمی رفسنجانی و آقایان خاتمی و احمدی نژاد وارد می‌دانستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. احسان رستگار خیلی تند نرو از خودت مایه بذار نمیدونم این دیگه چه رسمش تا کم میارند از ولایت مایه میذارند مگه تو شک داری آیت الله علم الهدی ولایت مدار باشد که اینچنین ندای خیانکاری سر میدهی نظام اسلامی هم که باشد وقاحت را باید حد و مرزی باشد اگر هم مشکلی هست از مسلمانی نوست که نمیتوانی درک درستی از شرایط زمانی و مکانی داشته باشی من حاضرم با تمام وجود هرجا که خواستی ثابت کنم تویی که ولایت مدار نیستی و به ریشه های انقلاب ضربه میزنی

    1. این اقا کورش ما ورفقاش تنها کسانی هستند که تا کم میارن ازولایت فقیه مایه نمیذارن وخوشبختانه جزو موجودات نادری هم هستند که چشم بسته مثل اب خوردن اثبات میکنند بقیه عالم وادم ولایت مدار نیستند واصرار دارند که فقط اونها هستند که دارن چهره حقیقی شیعه را به دنیا معرفی میکنند پس بهتره تا برچسب نخوردیم ازاین فرقه اعلام برائت کنیم

    2. درود بر شما جناب كورش كه ولايتمدار بودن خود را بخوبى ثابت كرديد، يا پاسختان به احسان رستگار كه كاملاً منطقى و متين و بى اساس بود. .
      جداً حيف است تا افرادى مثل علم الهدا با صد و بيست سال پشتوانه علمى و مبارزاتى – ٧٠ سال سابقه علم اندوزى و ٥٠ سال سابقه مبارزاتى – وجود دارند ، على مطهرى ها و احسان رستگارها بخواهند براى ما از اسلام يا وقايع كربلا سخن بگن يا تحليل كنند ! اينها كجا بودند وقتى علم الهداها در حال مبارزه بى امان با طاغوت بودند ؟

  2. به نظر می‌رسه، تنها کسی که می‌تونه آقای علم‌الهدی رو کنترل کنه رهبری است …

  3. فقط اقای جلیلی وجریان همسویش اجازه دارند سخنرانی کنند مشهد ایالت خودمختار است ما برای این نظام خون دادیم تا صدای فرزند تئوریسین شهید انقلاب هم شنیده نشود وای بر این انحصارطلبی کسانی که نه در جنگ ونه در انقلاب نقشی نداشتند وحالا از همه طلبکارند

  4. جناب آقاى رستگار
    حضرتعالى از كجا دانستيد كه مواضع يا اقدامات حضرت آيه الله علم الهدى نماينده محترم ولى فقيه در خراسان رضوى مخالف با منويات رهبر معظم انقلاب است ؟! مگر رفتار و گفتار ائمه محترم جمعه على القاعده منطبق بر مواضع رئيس حكومت اسلامى نيست ؟ اصلاً قابل تصور هست كه نماينده ولى فقيه يا امام جمعه اى بر خلاف منويات رئيس حكومت اسلامى اقدامى كند يا سخنى بگويد ؟! از اينها گذشته ، فكر نميكنيد اهميت منصب نمايندگى ولى فقيه در اسلام بمراتب فراتر از جايگاه يك نماينده مجلس و حتى رئيس آن است ؟!

    1. دوست عزیز مغلطه فرمودید / از دو موضوع غیر همجنس سخن گفته اید نماینده مجلس یک جایگاه دمکراتیک است و سابقه ای در اسلام نداشته است و قطعا بحث در مورد آن و موضوعات مرتبط با آن در حد این کامنت ها نیست

    2. باسلام / زمانیکه چندین بار رهبری معظم انقلاب مخالفت خود را با برهم زدن سخنرانیها اعلام مینمایند بر هم زدن ویا ممانعت از انجام سخنرانی دارای مجوز مخالفت با نظر صریح مقام معظم رهبریست / زمانی مقام معظم رهبری فرمودند که حتی الامکان از تولیدات داخلی استفاده کنیم روز بعد آقای علم الهدی گفتند خودرو ایرانی بخریم که منفجر بشویم !!! ” سابقه خود مختاری آقای علم الهدی ” / مگر اخیرا مقام معظم رهبری ضمن نهی آقای احمدی نژاد از نامزد شدن جهت ریاست جمهوری نفرمودند که دو قطبی کردن کشور مضر است ؟ آیا بایست برای آقای علم الهدی نیز مقام معظم رهبری پشت بلندگو وبنام شخص موضوع را بگویند ؟ چگونه است که گاهی اوقات فرمایشات رهبر فرزانه ایران فصل الخطاب نامیده میشود وگاهی فصل الخطاب بودن سخنان ایشان را گروهی فراموش میکنند ووو………

  5. به فرموده علامه مصباح که رسما جایگاه شهید مطهری را به عنوان ایدئولوگ و مفسر حکومت اسلامی را اشغال کرده اند ، پیرو سخنانی که امام راحل برای اسکات خصم در پاریس بیان فرمودند ، مواردی را در قانون اساسی آورده شد . بعدا هم برای جلوگیری از پی آمدهای فاسد آن موارد نظارت استصوابی برقرار شد .ظاهرا عده ای باورشان شده است که ما هم پارلمان داریم و دم از جایگاهی به نام نایب رئیسی مجلس شورای اسلامی میزنند ، بصیرت داشته باشید آقا !!

    1. بابا ایول تودیگه مال کدوم روستائی که همه اساتید باید بیان پیشت شاگردی و بصیرت بیاموزند

  6. نماینده ولی فقیه چیکاره هست که بخواد نظر بده؟، ارزش و شان و جایگاه نماینده مردم و دولت بسیار بیشتر از امام جمعه و نماینده ولی فقیه هستش، من جای آقای روحانی باشم به تمام استانداران و فرمانداران بخشنامه میزنم که به هیچ عنوان به نظرات نمایندگان ولی فقیه و بخشی از امامان جمعه توجهی نکنند و فقط برنامه ها و سیاست های دولت را در نظر داشته باشند هر کس هم تخطی کرد بلافاصله باید عزل بشه

    1. انوقت همان بلایی به سر استاندار می آید که به سر علی مطهری در شیراز آمد و راننده هم نیست که استاندار را از میدان به در ببرد و جانش را نجات دهد ، … شوخی بردار نیست !!

  7. آقای حسین من نمیدانم شما داخل ایران هسی یا نه؟ولی تو ایران هر نهاد وشخصی قدرتی مافوق قانون داره بجز افراد ونهاد هایی که مستقیما از طریق رای مردم انتخاب میشن که حتی قدرت قانونی خود را نیز ندارن

    1. دمت گرم جناب محسن، کل وضعيت موجود در ايران را در يک جمله کوتاه و گويا و جامع و مانع فرمودي!

  8. اول بهتره مشخص بشه کار و دستور ایشون بوده بعد حضرات اصلاح طلب به قاضی بروند و به آیت ا… افترا بزنند. حالا که ایشون گفته حق برخورد قضایی رو از این افترا برای خود محفوظ میدانند.

    1. مگر در مورد شیراز اعلام شد که چه کسی پشت پرده بوده است که اینجا بشود ! آفتاب آمد دلیل آفتاب گر دلیلت باید از وی رو متاب /// همین تهدید به شکایت آقای علم الهدی از جناب دکتر مطهری خود بهترین دلیل بر مدعاست

      1. این خانه از پای بست ویران است.
        بحث الکی نکنین مطهری هم حرفش به جایی نمیرسه .کشور ما قانون درست درمونی نداره

    2. آیت الله کلمه ای مقدس است…
      یعنی نشانه ای از خداوند!
      آیا نشانه ای از خداوند در ایشان شما می بینید!؟

  9. اصلاح طلبا به حد کافی گند به مملکت زدید حالاشم می خواید با کنسرت لاپوشونی کنید خجالتم خوب چیزیه که در قاموسشما کلا گنجونده نشده.
    درود خدا بر بزرگان این دین که اگر ما مردم این بزرگان رو نداشتیم دولت منافقین و دروغگویان افسار گسیخته مملکت رو نابود می کردن.
    درود بر علم الهدی مرد علم و تقوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا