خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت احمد منتظری به ۶ سال حبس و خلع لباس

کانال تلگرامی آیت الله منتظری از محکومیت فرزند آن مرحوم به شش سال حبس و خلع لباس در دادگاه بدوی خبر داده است.

به گزارش اتصال نیوز، این کانال نوشت:

باسمه تعالی

پيرو پخش فايل صوتى آيت الله العظمی منتظرى درباره #اعدامهای_تابستان_۱۳۶۷ پس از احضار و بازجویی های مکرر حجة الاسلام والمسلمين احمد منتظرى و نیز تشکیل دادگاه و ارائه دفاعیه، ایشان در تاريخ ١٣٩٥/٩/٧به دادسراى ويژه روحانيت قم احضار و حكم دادگاه به وى ابلاغ گردید.

بر اساس اين حكم آقای احمد منتظری به اتهام اقدام عليه امنيت ملى به تحمل ده سال حبس تعزيرى و به جهت انتشار فايل صوتى داراى طبقه بندى سرى به تحمل ده سال حبس تعزيرى و به اتهام تبليغ عليه نظام به تحمل يك سال حبس تعزيرى جمعاً به تحمل ٢١ سال حبس تعزيرى محكوم شده است.

در ادامه حکم آمده: لكن با توجه به ارزش و حرمت خون برادر شهيدش و با عنايت به سن و سال و وضعيت خاص وى و فقد سابقه محكوميت كيفرى، با احصاء ميانگين حداقل و حداكثر مجازاتها در مقام اجراء فقط ٦ سال از حبسهاى مورد حكم اجراء مي گردد.

و نظر به اينكه مجموع اقدامات متهم خلاف شأن روحانيت تشخيص داده شد، متهم را به خلع لباس روحانيت محكوم مي نمايد؛ و با توجه به انتساب به خانواده شهيد، خلع لباس ايشان به مدت ٣ سال تعليق مي گردد.

اين حكم تا ٢٠ روز از تاريخ ابلاغ، قابل تجديدنظرخواهى در محاكم دادگاه ويژه روحانيت مي باشد.

بیت آیت الله العظمی منتظری(ره)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. قابل توجه مدعيان دروغين حقوق بشر !
    تاريخ و جغرافياى كل فرنگستان را سطر به سطر و نقطه به نقطه مرور كنيد، پيدا ميكنيد دادگاهى را كه كريمانه و رحيمانه چهارده سال حبس يك منتقد حكومتى را بخشيده باشد ؟! بعلاوه ! مجازات صنفىِ « خلع لباس » را هم عليرغم الزام قانونى و تكليف شرعى ، معلق نموده است !

    1. اصلاً چرا باید یک «منتقد حکومتی» به 21 سال زندان محکوم بشه که بخوان «کریمانه و رحیمانه» 14 سالش رو ببخشن؟!!

  2. […] انشاءالله این حکم در مرحله تجدیدنظر لغو شود و با سعه صدر با منتقدان رفتار شود و به رسم امام علی به صورت متملقین و متخلفین و منحرفین خاک بپاشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا