خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش یک اصولگرا: محمود صادقی سوپرمن نیست

مهدی محمدی، دستیار سعید جلیلی در زمان دبیری شورای عالی امنیت ملی دولت محمود احمدی نژاد، در توجیه اقدام برای بازداشت محمود صادقی، نماینده ی مردم تهران در مجلس، نوشت: «تبدیل شدن به شعبه داخلی صدای امریکا هم اسمش «ایفای وظایف نمایندگی» نیست».

به گزارش انصاف نیوز، این فعال رسانه ای تندروی اصولگرا در یادداشتی تلگرامی نوشت:

«اینجا لیان شامپو نیست آقای محمود صادقی هم سوپرمن نیست. مامورانی با حکم قانونی به منزل صادقی مراجعه کرده و از او خواسته اند با آنها برود. از سر شب معرکه گرفته که «از دستشان گریختم». دوران بزن و در رو احتمالا گذشته است. ایشان شاکی خصوصی دارد، به عالی رتبه ترین مقام قضایی هم تهمت زده و قاعدتا با هیچ منطقی نمی تواند بگوید هر کار دلم بخواهد می کنم، به کسی هم جوابگو نیستم. تبدیل شدن به شعبه داخلی صدای امریکا هم اسمش «ایفای وظایف نمایندگی» نیست. ظاهرا آقای صادقی فکر نمی کرده کار به اینجا برسد. پیش خود محاسبه کرده بوده معرکه ای می گیریم، اسمی در می کنیم و خلاص! چند ماه قبل بود که جناب ایشان به صدها دانشجوی بورسیه هر چه خواست گفت. همین حالا هم یک نماینده مجلس شاکی اوست. اگر به خود مطمئن است، نیازی به شلوغکاری نیست و اگر نیست، باز هم شلوغکاری مشکلی از وی حل نخواهد کرد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام برادر عزیز جناب آقا مهدی
    ظاهرا حضرتعالی بد جور از پیگیری دانشجویان نا دانشجوی بورسیه هراسناکید.نکند خودتان یا دوست و اقوامتان ازاین افرادند؟بر فرض که این نماینده ی به تمام معنی نماینده بازداشت شود شما را چه حاصل برادر؟

  2. تا کی قرار است این سخنان نخ نما را بخورد مردم بدهیم ؟ گور پدر رساناهای امریکا واروپا ! ما داریم از عمل بقوانین داخلی خودمان سخن میگوئیم داریم از تاکید مقام معظم رهبری در نامه هشت ماده ای نسبت به برخورد وپیشگیری از توسعه فساد سخن میگوئیم ونه بیشتر/ چگونه است که حقوقهای نجومی در رساناهای آمریکا واروپا بازتاب پیدا میکند کسی نمیگوید خوراک بدست دشمن ندهیم بلکه همه از آن حمایت میکنند !!! خب این بحث هم ادامه وتکمیل کننده همان بحث حقوقهای نجومیست آنهم تازه موضوع در مرحله سوال است ونه بیشتر!

  3. محمود صادقی سوپر من هست .
    تا افرادی مجیز گو و پاچه خوار و هوچیگر مثل شما نون را به نرخ روز میخورند ، انسانهای آزاده و شجاعی که در پی حق و عدالتند ، سوپر من
    هستند.

  4. «اینجا لیان شامپو نیست آقای محمود صادقی هم سوپرمن نیست………..
    اینجا شهر هرت است و امثال شماها توش جولان میدهید !!

  5. آقای محمدی!
    اینجا ایران است و ما هم نیاز به سوپر من نداریم
    سوپرمن های ما در زمان جنگ در مقابل ارتش بعث عراق از حقوق مردم دفاع کردند و اکنون نیز در کسوت نمایندگی از حقوق مردم دفاع می کنند
    این اشخاص از هر سوپرمن ، سوپرمن تر هستند
    آقای محمدی!
    سوپرمن های ما همین مردان شجاعی همچون آقای محمود صادقی هستند که مردم عاشقانه آنها را دوست دارند.

  6. (تبدیل شدن به شعبه داخلی صدای امریکا هم اسمش «ایفای وظایف نمایندگی» نیست».)اق مهدی امروز رانمیدانم بدون تردید روزی دردادگاهی عادل یا باید همراه با مستندات ثابت کنی که اقای صادقی شعبه داخلی صدای امریکا هست یا بدلیل تهمت به منتخب مردم ودر حقیقت به تک تک رای دهندگان به مجازات لازمه برسی والا ماهم فکر میکنیم شما ودوستان بورسیه تان وابسته به بیگانه هستید

  7. حضرت آقاى مهدى محمدى ! قربان قدّ و بالاى قشنگ و مشنگتان !
    شما را چه پيش آمده كه در باره صاحبان مشاغل پائين دستى اظهار نظر مى كنيد ؟! تا كنون سابقه نداشته است كه « درس گفتارهاى اصولى » و نصايح حكيمانه تان مصروف مقامات مادون نظام شود ! گويى موضوع نوشته اخيرتان سفارشى بوده است ؟! حضرت استاد ! آيا شأن شريف شما در مقام عالى دستيارى نسبتى دارد با حق العمل كارى ؟! سوپروايزر سابق شورايعالى امنيت ملى را چه شده است ؟! كه ساحت سخن به كلمات خياليه و اسامى اجنبيه / سوپرمن، ليان شامپو / مى آلايد ؟! با اينكه جنابعالى از رويش هاى سرخ دوران مهرورزى به شمار ميرويد وبا اينكه هيچ نسبتى با جنگولك بازيهاى جريان انحرافى نداريد اما قدر جايگاه رفيع خود را نميدانيد ! مگر ميتوان فراموش كرد آن لحظه خاطره انگيز را كه انديشمند معاصر حضرت آقاى استاد قديانى، در توصيف و تمجيد جنابتان اينگونه فرمودند : « … مهدى محمدى با اينكه شصت هفتاد كيلو وزن بيشتر ندارد اما عقلش را بايد با كاميون كشيد ! » يا آنجا كه افتخار فرمود روزگارى شما را « فيلسوف كوچك صفحه مدرسه » صدا ميزده ! بزرگوار ! ما نيز شما را صاحب عقل سرخ ميدانيم و معتقديم سقراط ها و سهروردى هاى معاصر مى بايست در محضرتان دست از فلسفه بشويند و قس عليهذا ! بنابراين حيف نيست كه اوقات خوش خود را صرف موضوعات پيش و پا افتاده ميكنيد ؟!

  8. صادقی نان حلال خورده.حلال زاده است.ایمان به خدا و قیامت دارد.از بورسیه مجانی وغیر قانونی استفاده نکرده.صادقی مثل خیلی ها غلام حلقه بگوش نیست.نهایتا صادقی زبان حق است.

  9. این اظهار نظرها و ارسال دیدگاهها محک خوبی برای شعار زیبای (زنده باد مخالف من ) است.

  10. نه اقای کوچیک این اداها بشما نمی یاد تفات تو وامثال تو در تبار واصالت است فقط باتبارانند که سالمند وبراین پلشتی ها می خروشند .توبرو وردل استادانت قدیانی وان یارو شاگرد مکتب حکمت وفلسفه شاهنشاهی که ازدلسوختگان ………

  11. جناب مهدی محمدی، دستیار سعید جلیلی در زمان دبیری شورای عالی امنیت ملی دولت محمود احمدی نژاد، جنابعالي نکاتي را فرموده ايد که احتمالا” يا معاني آن را نمي دانسته ايد و يا از اساس داستان را نفهميده ايد : 1- جناب صادقي ، نه به رئيس دستگاه قضا و نه به هيچکس ديگر تهمت نزده، مجددا” صحبت هاي ايشان را بشنو و بخوان، سئوالاتي در مورد حساب هاي بانکي قوه قضا کرده و خواسته که براي شفاف سازي و تنوير افکار عمومي، پاسخ آنها داده شود! آيا در قاموس شخص شخيص جنابعالي اسم اين سئوالات (تهمت) است!؟ 2- اگر معني و مفهوم تهمت را دانسته باشيد، پس خواهيد دانست که شما تهمت زده ايد که جناب صادقي، به شعبه داخلي صداي آمريکا تبديل شده!! 3-جناب صادقي به اندازه کافي و بيشتر از کفايت شناخته شده است، دليل آن هم رأي آوري ايشان بيش از جناب حداد عادل است، لذا اگر کسي قصدي براي شناخته شدن و ديده شدن داشته باشد، آن شمائيد نه ايشان!!! 4- لطفا” شرم و حيا را اگر در قاموستان جائي دارند، تعريف کنيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا